Citat:
Ursprungligen postat av
BMC64
En realist bland famlare, hatten av, den som laddade upp ljudfilen är nog inte allt för smart, jag tänkte lämna det därhän, men tack gode gud , för människor som dej, som tittar efter källan, hatten av blodplätten

Citat:
Ursprungligen postat av
trombocyt
Ber om ursäkt ifall jag gjort något fel men när jag klickade på länken första gången så stod faktiskt hans fullständiga namn där.
Vet inte om du minns detta Trombocyt här ovan? Hur lätt hade du inte kunnat svara samma svar till BMC64 då, -att då du klickade stod allt serverat där, hans namn, hur gammal denna snubbe är, var han bor o.s.v..., allt det som var så viktigt att lägga ut om en person som ej själv valt att lägga ut det. Varför folk reagerade utanför detta medium, är för att du skrev fel stad och du avslöjade dig själv.
Allt är en lögn Trombocyt. Det stod inget namn då du klickade. Det stod bara Ulf, såsom det gör nu.
Allt annat lade du till. Sen hängde Vemdalen62 på som vanligt då den älskar mobbing. Vi får väl hoppas att Ulf kanske hittar in i tråden, vem vet? så kan du och Vemdalen framföra era åsikter.
Återigen visar detta att lögner ej hjälper ngn.