2022-03-15, 15:16
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Det är väl ganska intressant vem människan U* St*nström är, som lägger ut och har tillgång till denna ljudfil på you tube. Och försöker få till att Emil laddar vapen bla. Åter en till som försöker skjuta över skulden på Emil.
Sanningen ska ju fram säger ni. Och vi försöker också hitta ett samband.
Varför detta hymlande om detta isf?

Hymlande att ge ut andras personuppgifter?! Ulf är ju inte ens hörd i FUP. Menar ni nu att polisutredningen inte är fullständig? I videon han/hon lagt ut står det Ulf. Inget annat. Om personen vill att DU ska lägga ut dens uppgifter här, hade den nog skrivit ut allt. Idiot!
2022-03-15, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Vad har personens namn och adress med detta att göra? Vad har du för rättighet att dela ut det här? Var har du fått din info ifrån var han bor?
Absolut ska man kunna diskutera allt man ser som kan ha ngt värde i att ett brott löses, men du delger andra hans namn och var han bor. Av vilken anledning. I fup står det att Kimmo nämner några vänner till Lydia. Ska du lägga ut alla deras adresser och namn här tror du?

Men samtidigt vill du flytta fokus från exet, du vill inte att ngt kommer fram där? Men gärna från andra?
Vilker av exena menar du?
2022-03-15, 15:31
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Vilker av exena menar du?

Jag menar inte mannen till hennes barn iaf.
2022-03-15, 15:43
Medlem
Citat:
Under den ljudfilen som spelas upp har hon inget vapen i handen.. Missat det?
Men som hon gormar, tjatar och pratar teatraliskt och går på så hade det ju varit större risk att hon skulle bli skjuten....
Det handlar inte om offret!!
Det handlar BARA om att Lida Barth är totalt sjuk i huvudet och alkoholpåverkad!

Jag har inte missat något, jag syftade på film nr 2. Men det var ju klart att du inte förstod det.
2022-03-15, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
-Njae, där har du åter alldeles fel, för själva dumheten har ju uppstått långt tidigare. I Emils fall uppstod dumheten när han gav sig i lag med den uppenbart totalt flippade fyrabarnsmamman, "utrustad" med fler diagnoser än jag har fingrar.

Den person som man erbjudit boende, bil m m och som man kanske trodde skulle bete sig som normala människor, när en sådan individ står framför en med ett hagelgevär, då kan man nog inte ens i sin vildaste fantasi tro att tacken för allt man gjort för en sån person skall vara att man får en hagelsvärm i bröstet.

Men du Loveangelie, du försöker som vanligt att förskjuta skulden från Lydia Barth till att hamna på Emil.
För att han inte var lydig nog..

Du och kontot Hans66 jobbar bra ihop med att skuldbelägga brottsoffret.
Ni borde skämmas!

Erbjudit boende, bil m.m?
Du kanske borde läsa inlägg nr 1669 igen!
Man är likväl väldigt korkad om man provoserar en person med vapen, det kommer man inte ifrån ju.
2022-03-15, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Suck! Bara att hon plockar fram en hagelbössa ur ett låst vapenskåp, laddar det och siktar på honom…

Återigen, jag tror att hon fick en psykos när hon gjorde detta fruktansvärda.
Men samtidigt är det ju även som så att man käftar inte emot, eller trissar någon som har ett vapen, då ÄR man bra dum. Fråga vilken polis eller annan säkerhetsperson, så kommer dom säga samma sak.
2022-03-15, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
-Jodå, lilla vän det fanns en hel del som tyder på att den instabila, missbrukande fyrabarnsmamman Lydia Barth hade ett tydligt uppsåt!

Jag skall ge dig två indikatorer:
(1) Lydia Barth valde att ladda hagelgeväret med en skarp patron.
(2) Lydia Barth medgav i förhör att hon planerade att skjuta Emil, men att hon valde hagelgeväret för att hon inte ämnade döda honom utan "bara" skjuta honom.
Lydia Barths agerande visar därför på ett mycket tydligt uppsåt!

Det förstod både TR och HR och dömde därför Lydia Barth till 18 års fängelse för mord.

Att du Loveangelie, totalt renons på både bildning och utbildning, hävdar att TR och HR dömde fel, det är det ingen vettig person som bryr sig om.
Du är bara surplusmaterial i samhället.

Men lilla gumman, det fanns inget uppsåt. För hon säger även i fup att hon aldrig skulle vilja skjuta honom, aldrig skada honom. Alltså du kan inte bara ta med sånt som passar in på din bild.
2022-03-15, 16:16
Medlem
Citat:
Vad har personens namn och adress med detta att göra? Vad har du för rättighet att dela ut det här? Var har du fått din info ifrån var han bor?
Absolut ska man kunna diskutera allt man ser som kan ha ngt värde i att ett brott löses, men du delger andra hans namn och var han bor. Av vilken anledning. I fup står det att Kimmo nämner några vänner till Lydia. Ska du lägga ut alla deras adresser och namn här tror du?

Men samtidigt vill du flytta fokus från exet, du vill inte att ngt kommer fram där? Men gärna från andra?
Ber om ursäkt ifall jag gjort något fel men när jag klickade på länken första gången så stod faktiskt hans fullständiga namn där.
2022-03-15, 16:46
Medlem
Citat:
Men nu får du väl ge dig!
Du menar att det är Emils eget fel att han vart mördad?

Varför ska jag ge mej? Situationen som uppstod där och då uppkom väl indirekt av Emils filmande. Nu skulle väl inte jag ta det steget att skjuta någon som filmade mej mot min vilja men jag kan garantera dej att jag skulle ha ryckt av han telefonen och stampa sönder den. Jag agerar på exakt samma sätt när jag ser någon står och filmar skadade/döda i en bilolycka.
2022-03-15, 16:47
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
En realist bland famlare, hatten av, den som laddade upp ljudfilen är nog inte allt för smart, jag tänkte lämna det därhän, men tack gode gud , för människor som dej, som tittar efter källan, hatten av blodplätten

Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Ber om ursäkt ifall jag gjort något fel men när jag klickade på länken första gången så stod faktiskt hans fullständiga namn där.

Vet inte om du minns detta Trombocyt här ovan? Hur lätt hade du inte kunnat svara samma svar till BMC64 då, -att då du klickade stod allt serverat där, hans namn, hur gammal denna snubbe är, var han bor o.s.v..., allt det som var så viktigt att lägga ut om en person som ej själv valt att lägga ut det. Varför folk reagerade utanför detta medium, är för att du skrev fel stad och du avslöjade dig själv.

Allt är en lögn Trombocyt. Det stod inget namn då du klickade. Det stod bara Ulf, såsom det gör nu.

Allt annat lade du till. Sen hängde Vemdalen62 på som vanligt då den älskar mobbing. Vi får väl hoppas att Ulf kanske hittar in i tråden, vem vet? så kan du och Vemdalen framföra era åsikter.

Återigen visar detta att lögner ej hjälper ngn.
2022-03-15, 17:14
Medlem
Citat:
Jag menar inte mannen till hennes barn iaf.
Männen menar du?
Jag ville bara veta vad du initierar. Inte lätt när aldrig talar om HELA sanningen
Det är alltså sista mannen vi pratar om?
Och vad vill du komma med det?
Vad är det du vill antyda?
Tala om för oss som inte vet då
2022-03-15, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Varför ska jag ge mej? Situationen som uppstod där och då uppkom väl indirekt av Emils filmande. Nu skulle väl inte jag ta det steget att skjuta någon som filmade mej mot min vilja men jag kan garantera dej att jag skulle ha ryckt av han telefonen och stampa sönder den. Jag agerar på exakt samma sätt när jag ser någon står och filmar skadade/döda i en bilolycka.
Precis!!! Där har du skillnaden. En normal person (kanske även jag) skulle stampa sönder mobilen... Men det är en jäkla skillnad på att gå in hämta en hagelbrakare och skjuta nån i bröstet!
Det gör inte en normal funtad människa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in