Citat:
Ursprungligen postat av
missy123
Putin blir allt mer trängd in i sitt lilla hörn, ingenting går som den lilla mannen tänkt sig.. och desto farligare blir han.
Alla människor som pratar med en reporter blir gripna, även de som pratar fint om Putin, 0% yttrandefrihet 👏..
Sen tänker jag på alla som kämpar på med gott mod härinne för att försöka övertyga alla om vilken hjälte Putin är… 🤔Vilka är ni egentligen? Har svårt att förstå hur man kan vilja andra oskyldiga människor så illa, att man tycker att det är helt ok att mörda kvinnor och barn som försöker fly, kvinnor som ligger för att få det vackraste i livet snart i sina armar, men som tyvärr aldrig fick känna den känslan pga Putin.. hur pensionärer är på väg hem i sin bil men som aldrig kommer hem då en stridsvagn beslutar sig för att spränga dom.. Ni rättfärdigar detta till att ”kom ihåg 1321 då”…. Ja man kan hitta mycket att skylla på , och då kanske vi borde utplåna hela jordklotet, men det kanske snart Putin den jävla galningen gör så då är ert problem ur världen… hoppas att ni även då håller in i det sista på er lille man där borta i Russssia… Den lilla galningen som inte längre vet vad han ska göra, sitter och skakar i ett hörn, avskedar folk från höger till vänster.. sååå bestämd över att detta inte får misslyckas, med vilka medel som helst.. Kräks över er som hyllar Putin, och undrar återigen, vem är ni egentligen? 🤮🤮
Tyvärr kommer du inte att få några bra svar från dessa krigsälskande putinfans.
Jag gissar att utöver ensamma utråkade människor framför datorn nätterna igenom finner vi en hel del med psykisk ohälsa,missbruksproblematik och liknande. Dessa individer är det lite synd om.
Dessa kategorier känner sig sedda, tror de blir bekräftade när de möts av reaktioner av mer normalt tänkande individer.
Sedan har vi en del personer som på riktigt har ballat ur ideologiskt exempelvis stalinister,judehatare, putinanhängare,ärkekommunister, nazister och andra avarter. Dessa är både obehagligare och farligare.
Detta var det svar jag kunde ge dig.