Citat:
Ursprungligen postat av
Raven2.0
Sannerligen inte!

. Så otroligt dåliga människokännare på fb så de borde inte få rösta faktiskt.
Deras rasism och emoreaktiva verklighetsuppfattning förblindar dem. Har de egna barn så kommer de garanterat att bli utnyttjade av "den där snälla och nationalistiske grannen" och de kommer att ta grannens parti emot barnen när det kommer fram.

31G350125 is probably one of those people who are gonna get killed by their own child in the future.
Citat:
Ursprungligen postat av
Raven2.0
Detta urartade dock mycket snabbare än vad till och med jag kunnat föreställa mig.

Jag anade vad som var på gång när jag tittade på den manlige tonåringens min under hela klippet. Han såg direkt vad detta handlade om och uttryckte det tydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Emellie
Jag såg klippet med smekningen innan SVT valde att censurera det. Det såg inte bra ut och redan där hade jag hoppats att någon som var på plats reagerat. Att SVT istället valde att sopa det under mattan är under all kritik, men tyvärr förväntar jag mig inget annat ifrån dem.
Unforgivable.
Citat:
Ursprungligen postat av
Emellie
Hur han tänkte från början, och hur tankar eller känslor som uppstått under resans gång har påverkat det som utspelat sig är det svårt att säga något med bestämdhet om. Kanske åkte han ner med intentionen att uttnytja situationen för egen vinning redan från start, men även om så inte var fallet så har det tyvärr utvecklats till att mer eller mindre bli så med tiden.
Godhetsknarkande går lätt överstyr. I jakten på likes och ryggklapp kan folk ta de mest absurda beslut, särskilt om man som han var lite ensam från början.
Det är väldigt få människor i väst som skulle hjälpa andra om det inte ledde till att de fick känslor av självgodhet som utdelning för det.