2022-02-10, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Jag har aldrig injicerat amfetamin men av allt att döma kan du omöjligt ha fått riktigt affe. Hur har du sovit/ätit under tiden? Anledningen till att man hallucinerar på amfetamin är ju i regel pågrund av sömnbristen men även näringsbristen som tillsammans göder hjärnspökena.
Ja, riktigt amfetamin är det.
Jag har varit helt drogfri i i sex månader innan jag klev på igen och eftersom effekten varit samma vid varje injektion så kan varken sömn eller näring ha något med den psykedeliska effekten att göra-
Förövrigt så får jag något likt "munch" när jag tar amfetamin, sen ser jag till att få minst 2 timmars sömn/vila dem dagarna jag tagit.
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Svagt psyke kan ju vara en orsak eller att det är annat än vanligt tjack som någon RC.
*suck*
Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans
"En del" är relativt i guess.
Rätt så standard med både syn och hörsel hallisar, speciellt efter 3,4 dagar utan sömn..
Syn hallisarna beror i princip helt och hållet på att man varit vaken för länge.. Du kan få liknande hallisar nykter också, du behöver bara vara vaken tillräckligt länge..

Skulle inte personligen jämföra det med psykedeliska hallisar, men jag förstår vad du menar....
Tycker mest dom är irriterande.. Skugg folket som snackar är värst dock, så va glad att du inte har hörsel hallisar 😅
Se svar ovan till "SvampDamp".

Ja, men dem symtom jag fått vid injektionerna är inte på grund av dem "psykos" liknande effekter som sömnbrist kan ge, har varit helt utan sömn under ett 14 dagars race, då kan jag berätta att man var skum.

Jag beskriver ruschen som psykedelisk eftersom det påminde mig väldigt mycket som ett LSD rus kan visa sig.
Hahah Ja, hörsel hallucinationer kan vara irriterande, man har blivit så grovt lurad av dem.
Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans
Garanterat sömnbrist...
*Se ovan*
Citat:
Ursprungligen postat av Monokuma
Jag använder också det mesta vad gäller droger - jag skjuter inte men det är pga hälsoriskerna.

I min värld är det en ROA som vilken annat..vad jag läst så är det inte heller att alla droger får en extra "kick" när man skjuter.

Det påstår de som säger sig ha skjutit dissosiativa droger i varje fall.

Carl Hart tror jag skjuter Heroin och är prfoessor på någon universitet i USA.
Ja, håller med dig att det kan vara en sysselsättning, så är det många gånger i mitt fall.
Men finns ju även många som mår väldigt dåligt och känner att dem måste ta droger för att överleva, dessa har det verkligen värst och svårast att bryta av min erfarenhet, men sen antar jag dem får den absolut skönaste effekten av droger.

Beror på vad man ser som "kick".
Kick kan utspela sig som en intensiv "rush" som gör dig tvungen att ligga på marken och flåsa men en kick kan också vara att endast gå från 0>100 enligt mig.
Jag har skjutit bland annat ketamin, 2C-B och LSD, ingen av dem drogerna har gett mig någon "rush" som visat sig fysiskt, däremot psykiskt har det varit påfrestande att tankemönstret ändrats samt hallucinationer kommit väldigt fort.

Okej, vet inget om honom, men heroin i små doser ger ett trevligt välmående samt är lätt uppiggande, så det är skönt att arbeta på det.
Citera
2022-02-11, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IgOh
Men MDMA är ju en hallucinogen, vilket gör att man kan få hallucinationer.

Tiden då man försökte bota psykiska sjukdomar med hjälp av lobotomi så har vissa kunnat berätta att deras känsloliv försvann, dem kunde varken skratta eller gråta och har berättat att dem började se världen väldigt grå.
Likt det du säger kan det som händer vara tvärtom, man får ett sånt överflöd av dopamin och serotonin och blir så otroligt lycklig att man börjar se världen mycket finare.
Har du tagit mdma?
Citera
2022-02-11, 16:32
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Jag har aldrig injicerat amfetaminmen av allt att döma kan du omöjligt ha fått riktigt affe. Hur har du sovit/ätit under tiden? Anledningen till att man hallucinerar på amfetamin är ju i regel pågrund av sömnbristen men även näringsbristen som tillsammans göder hjärnspökena.
Bara där blir din kommentar helt oväsentlig.
Citera
2022-02-11, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Har du tagit mdma?
Ja, överdrivet mycket av det också.
Senast redigerad av IgOh 2022-02-11 kl. 18:35.
Citera
2022-02-14, 17:23
Medlem
Hej, jag lånar tråden lite då det fick mig att tänka på sak som hände mig i somras. Hoppas det är ok.

Jag hade varit uppe hela natten och tagit ladd och druckit en del. Jag och tjejen delade på gubbe (låg tolerans, jag vet men det räcker för oss då vi gör det sällan) och framåt 9 på morgonen tog jag en holk för att försöka somna. Strax efteråt börjar jag se en massa färger och mönster i väggen och annat jag kollade på. Färgerna var typ intensiva, skrikiga och neoniga, framför allt rosa och grönt och de rörde på sig. De var i mitten av synfältet i en liten cirkel.

Har någon annan varit med om liknande? Kan det ha varit en rc jag fått tag på?

edit: det påminner förresten starkt om färgerna och mönstren man kan se om man tagit alldeles för mycket mdma
Senast redigerad av slimwhite 2022-02-14 kl. 17:25.
Citera
2022-02-15, 21:51
Medlem
st33rs avatar
Du säger att tjacket har ett visst ”namn”, så jag antar att du köpt det på flugsvamp? För tjacket brukar annars inte heta olika saker sommar köper .

Var en snubbe som testat flera köp 90 archetyp och fs3 och fler av pulvren innehöll olika RC, typ Katinoner.
Citera
2022-02-17, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimwhite
Hej, jag lånar tråden lite då det fick mig att tänka på sak som hände mig i somras. Hoppas det är ok.

Jag hade varit uppe hela natten och tagit ladd och druckit en del. Jag och tjejen delade på gubbe (låg tolerans, jag vet men det räcker för oss då vi gör det sällan) och framåt 9 på morgonen tog jag en holk för att försöka somna. Strax efteråt börjar jag se en massa färger och mönster i väggen och annat jag kollade på. Färgerna var typ intensiva, skrikiga och neoniga, framför allt rosa och grönt och de rörde på sig. De var i mitten av synfältet i en liten cirkel.

Har någon annan varit med om liknande? Kan det ha varit en rc jag fått tag på?

edit: det påminner förresten starkt om färgerna och mönstren man kan se om man tagit alldeles för mycket mdma
Cannabis är en psykedelia.
Sömnbrist + cannabis kan ge mycket starka hallucinationer.
Citera
2022-03-15, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IgOh
Ja, överdrivet mycket av det också.
Kan du då förstår att något som släpper lös massa dopamin även kan slå över i seretonin-synapser när dopamin-synapserna är mättade ergo du får lite mer "levande färger" osv i ditt amfetaminrus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in