Citat:
Ursprungligen postat av
cataniaa
Jag har provat det mesta i drogväg & droger är inte främmande för mig överhuvudtaget, men jag måste fråga då jag är genuint nyfiken.
Ni som sitter och skjuter diverse substanser, hur ser era liv ut? Har ni jobb, en partner? Bostadsrätt/hus?
Inget nedvärderande med min frågeställning alls utan som sagt är jag genuint intresserad då det ändå om vi ska vara ärliga är en rejäl ''next-level'' av droganvändning.
Finner det mycket svårt att se dina funderingar som något förolämpande överhuvudtaget, däremot att du verkar redan ha negativa fördomar kan jag känna en liten suck över..
I alla fall... jag behöver nog göra dig besviken men mitt liv är alldagligt och monotont, kort beskrivet.
Jag bor tillsammans men min hund i vår villa på just under 100kvm, äger bil(samt körkort) som i princip endast används fram och tillbaka till mitt heltids- jobb.
Utanför jobbet så gör jag dagens nödvändigheter till exempel rasta hunden, laga mat och tänka på familjen.
Resterande ledig tid används mycket till skärm- tittande, men ifall omständigheterna där och då tillåter så missbrukar jag allra helst.
Ja, för många är nålen verkligen tabu och smutsigt, själv ser jag det bara som ett annat intagningssätt, dessutom är det rätt intagningssätt som visar dig hela drogen, du får uppleva 100% av drogens biotillgänglighet.