Citat:
Ja, riktigt amfetamin är det.Jag har aldrig injicerat amfetamin men av allt att döma kan du omöjligt ha fått riktigt affe. Hur har du sovit/ätit under tiden? Anledningen till att man hallucinerar på amfetamin är ju i regel pågrund av sömnbristen men även näringsbristen som tillsammans göder hjärnspökena.
Jag har varit helt drogfri i i sex månader innan jag klev på igen och eftersom effekten varit samma vid varje injektion så kan varken sömn eller näring ha något med den psykedeliska effekten att göra-
Förövrigt så får jag något likt "munch" när jag tar amfetamin, sen ser jag till att få minst 2 timmars sömn/vila dem dagarna jag tagit.
Citat:
*suck*
Citat:
Se svar ovan till "SvampDamp"."En del" är relativt i guess.
Rätt så standard med både syn och hörsel hallisar, speciellt efter 3,4 dagar utan sömn..
Syn hallisarna beror i princip helt och hållet på att man varit vaken för länge.. Du kan få liknande hallisar nykter också, du behöver bara vara vaken tillräckligt länge..
Skulle inte personligen jämföra det med psykedeliska hallisar, men jag förstår vad du menar....
Tycker mest dom är irriterande.. Skugg folket som snackar är värst dock, så va glad att du inte har hörsel hallisar 😅
Rätt så standard med både syn och hörsel hallisar, speciellt efter 3,4 dagar utan sömn..
Syn hallisarna beror i princip helt och hållet på att man varit vaken för länge.. Du kan få liknande hallisar nykter också, du behöver bara vara vaken tillräckligt länge..
Skulle inte personligen jämföra det med psykedeliska hallisar, men jag förstår vad du menar....
Tycker mest dom är irriterande.. Skugg folket som snackar är värst dock, så va glad att du inte har hörsel hallisar 😅
Ja, men dem symtom jag fått vid injektionerna är inte på grund av dem "psykos" liknande effekter som sömnbrist kan ge, har varit helt utan sömn under ett 14 dagars race, då kan jag berätta att man var skum.
Jag beskriver ruschen som psykedelisk eftersom det påminde mig väldigt mycket som ett LSD rus kan visa sig.
Hahah Ja, hörsel hallucinationer kan vara irriterande, man har blivit så grovt lurad av dem.
*Se ovan*
Citat:
Ja, håller med dig att det kan vara en sysselsättning, så är det många gånger i mitt fall.Jag använder också det mesta vad gäller droger - jag skjuter inte men det är pga hälsoriskerna.
I min värld är det en ROA som vilken annat..vad jag läst så är det inte heller att alla droger får en extra "kick" när man skjuter.
Det påstår de som säger sig ha skjutit dissosiativa droger i varje fall.
Carl Hart tror jag skjuter Heroin och är prfoessor på någon universitet i USA.
I min värld är det en ROA som vilken annat..vad jag läst så är det inte heller att alla droger får en extra "kick" när man skjuter.
Det påstår de som säger sig ha skjutit dissosiativa droger i varje fall.
Carl Hart tror jag skjuter Heroin och är prfoessor på någon universitet i USA.
Men finns ju även många som mår väldigt dåligt och känner att dem måste ta droger för att överleva, dessa har det verkligen värst och svårast att bryta av min erfarenhet, men sen antar jag dem får den absolut skönaste effekten av droger.
Beror på vad man ser som "kick".
Kick kan utspela sig som en intensiv "rush" som gör dig tvungen att ligga på marken och flåsa men en kick kan också vara att endast gå från 0>100 enligt mig.
Jag har skjutit bland annat ketamin, 2C-B och LSD, ingen av dem drogerna har gett mig någon "rush" som visat sig fysiskt, däremot psykiskt har det varit påfrestande att tankemönstret ändrats samt hallucinationer kommit väldigt fort.
Okej, vet inget om honom, men heroin i små doser ger ett trevligt välmående samt är lätt uppiggande, så det är skönt att arbeta på det.