2022-03-14, 22:23
Medlem
zebra121s avatar
Det är återigen hur jävla tydligt som helst att City INTE kommer vinna någon liga denna säsong. Om Liverpool stått vid andra sidan hade det varit MINST 0-2 vid detta laget.

För fotbollens skull ska guldet till Liverpool FC och inget annat. De är klart bättre och är oxå i topp formmässigt över de senaste 10, 11 matcherna. Grattis Liverpool önskar grannen!
Citera
2022-03-14, 22:26
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Det är återigen hur jävla tydligt som helst att City INTE kommer vinna någon liga denna säsong. Om Liverpool stått vid andra sidan hade det varit MINST 0-2 vid detta laget.

För fotbollens skull ska guldet till Liverpool FC och inget annat. De är klart bättre och är oxå i topp formmässigt över de senaste 10, 11 matcherna. Grattis Liverpool önskar grannen!

Herregud är du igång nu igen?

Liverpools spelschema för slutet av säsongen ser inte vidare roligt ut.
Citera
2022-03-14, 22:31
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Herregud är du igång nu igen?

Liverpools spelschema för slutet av säsongen ser inte vidare roligt ut.

Ja ser du inte själv tecknen? Det är ju solklar fördel Pool och har så varit länge.

Spelar ingen roll om spelschemat ser mindre bra ut, Liverpool tacklar det ändå. De sprutar ut segrar jämnt och ständigt plus att City är mätt. Det syns lång väg.

16 oktober skrev jag att Liverpool skulle vinna ligan och det är FAKTA. Det kommer de göra också.

Vid det tillfället ledde Chelsea ligan en poäng före Liverpool med City på tredje plats. Ni som kommenterar att jag bara kryper fram när Liverpool har en streak.

https://www.worldfootball.net/schedule/eng-premier-league-2021-2022-spieltag/8/
Senast redigerad av zebra121 2022-03-14 kl. 22:50.
Citera
2022-03-14, 22:58
Medlem
Imbazs avatar
Äh, City kommer fortfarande vinna ligan tror jag, Liverpools schema är ett par poängförluster i.
Citera
2022-03-14, 23:06
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Äh, City kommer fortfarande vinna ligan tror jag, Liverpools schema är ett par poängförluster i.

Aldrig.
Citera
2022-03-14, 23:27
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121

Alltså, vem fan är du egentligen? Du påstår att du är Everton fan, dock så låter du som den största Liverpool-supportern av de alla

Och kan du belägga varför du är så tvärsäker på att Liverpool vinner titeln? Enligt mig, så är det fortfarande klar fördel Man City när det kommer till vem som tar hem ligatiteln.

Jag skrev i juli mnd (efter en 3-4 dagar med med värderingar) att Man City kommer vinna titeln, Liverpool 2:a, Chelsea 3:a och Arsenal på 4:e.
Senast redigerad av Generalandersson 2022-03-14 kl. 23:29.
Citera
2022-03-14, 23:38
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Någon som minns vad GeneralAndersson hade för topp 4 lista innan säsongen?
Citera
2022-03-15, 00:13
Medlem
Conte gör ett fantastiskt jobb i Arsenal.
Citera
2022-03-15, 01:11
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
1. Man City
2. Liverpool
3. Chelsea
4. Arsenal

Citera
2022-03-15, 06:06
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Ytterligare en användare som har svårt att skilja på fakta och åsikt ser jag. Tröttsamt.

För någon månad sedan sågs väl Liverpools chanser till att vinna ligan inte ens vara 10%. Nu har det ökat men utan tvivel är City fortfarande favoriter. Jag har sagt det länge, om Liverpool fortfarande har en chans på titeln efter Citymatchen kan man börja spekulera på riktigt. Liverpool kan absolut tappa poäng redan på onsdag. Skulle man däremot vinna mot Arsenal så lär det finns de fans som kommer börja prata om guld.

Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
🤣
Citera
2022-03-15, 08:14
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Förtjänade att förlora i går, jäkla hönsgård där bak och IGEN syns det att man inte har en målgörare. Tacka gudarna att det blir ändring på det till sommaren. Och igen, vinner Liverpool ligan så är det som det är, 🥂 grattis. Är nöjd att city ligger så högt upp ändå utan att haft en renodlad anfallare i två säsonger nu.

Men jävlar vad irriterade människor som inte skrivit ett skit under hela säsongen som Kmr fram nu och säger vilka som kommer vinna, samt slänga beröm. Otroligt svårt att ta såna människor seriöst.

Rant over, over and out.
Citera
2022-03-15, 08:16
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Men jävlar vad irriterade människor som inte skrivit ett skit under hela säsongen som Kmr fram nu och säger vilka som kommer vinna, samt slänga beröm. Otroligt svårt att ta såna människor seriöst.

Rant over, over and out.

16 oktober skrev jag att Liverpool kommer vinna ligan och då låg City EFTER Liverpool så din kommentar tar i alla fall jag inte åt mig. Jag hoppas ni vinner såklart men tror inte alls på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in