2022-03-14, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Ja precis! Jag blev chockad över hennes reaktion mina barn har också haft likadana reaktioner när saker gått emot dem men då var de typ 2-4 år
Somliga växer ju aldrig opp. (:
Citera
2022-03-14, 11:42
Medlem
Glöm inte att hon började böla som en liten flicka för minsta lilla grej i början 😅
Senast redigerad av ostenosten 2022-03-14 kl. 11:59. Anledning: Missade citera
Citera
2022-03-14, 12:20
Medlem
Är fruktansvärt trött på H och K. De är så självgoda, och kan inte alls se hur falskt de beter sig mot andra, än mindre reflektera över hur de själva är. Cissi har vid tillfällen varit en riktig surkärring, men inget falskspel någonstans. Vill inte se någon av dagisbarnen vinna. Finns bara en värdig sådan, Cissi.
Citera
2022-03-14, 13:33
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Ett bra råd för den som tänker att söka till nya farmen säsongen i och med att det är så ofta är att gissa vad någonting väger som är utslagsfråga. Är att gå till gymmet och vid hantel stället blunda och plocka upp en hantel och gissa hur mycket den väger och sedan se om om man gissade rätt så kan man öva så tills man kan alla vikterna perfekt.

Problemet med det är bara att det är nästan omöjligt att översätta känslan av att hålla en hantel i handen till att ha en oformlig härva av rep som man ska försöka uppskatta vikten på. Min första tanke när jag såg repet var att man skulle försöka slå en knut av ena repändan runt härvan så man kunde hålla den i en hand och känna på vikten. Då hade det varit betydligt lättare att bedöma det.
Citera
2022-03-14, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Nä, det tycker jag inte att hon är. Hon verkar vara duktig och vill jobba medans de andra ligger och sover.
Vadå räksmugglare
Citera
2022-03-14, 14:47
Medlem
Bakarettans avatar
Synd att de mest värdiga vinnarna har åkt ut.
Då menar jag Niklas, Arre och Prins. Detta är min åsikt.

Denna Helene...Herregud!
Har förmodligen nån diagnos. Totalt uttryckslös i ansiktet. Stirrande blick.
Bitterf-a med ett enormt stort kontrollbehov. Hoppas förmodligen på att bli TV4:s nya tv-profil.
Denna Keisha...herregud!
Har ett enormt bekräftelsebehov. Hade inte klarat sej så långt utan stöd ifrån resten av "dagisgänget". Tycker väldigt mycket om att använda ordet "räksmugglare".
Denna Jonas...herregud!
Vilken lat & osympatisk människa. Hur ser hans vardag ut egentligen?
Han gillar ju inte när tuppen gal eller när väckarklockan ringer på morgonen. Så vad gör karlen för att försörja sej?
Är dessutom otroligt rädd om sin frisyr.
Denna Monika...herregud!
Skitsnackare, bitterf-a deluxe & är dessutom otroligt avundsjuk på andra.
Denna Cissi...
Tja, att välja mellan pest & kolera så hoppas jag på henne.
Over & out.
PS. Sämsta säsongen I Farmens historia. Gäsp.
Citera
2022-03-14, 14:52
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vadå räksmugglare

Luktar räka i muffen.
Citera
2022-03-14, 15:09
Medlem
ziggarillens avatar
Har börjat följa Farmen Norge. Man fattar inte att det är samma typ av program. Så härliga och välutbildade människor där samtliga har karisma. Allt är raka motsatsen till den svenska versionen eftersom TV4 endast är intresserad av att sälja reklam. Inte ens Anna verkar engagera sig och den mesige Vincent gav upp redan första veckan. Han ger dom en massa oförtjänta belöningar för att få ge sig av därifrån och slippa se idioterna. Påminner mer om en samling från Samhall som fått åka på kollo några veckor och titta på djuren. Uselt, uselt, uselt! Mitt råd är att slå på TV4play och kolla på NORGE!
Citera
2022-03-14, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Helena är en riktig fitta. Fan var obehaglig människa, skulle smälla henne i ansiktet om man ser henne på stan . Kallar alla för äckliga råttor och ormar. Hon är största fittan i farmens historia efter han mongot Sebastian

Hahahahahahaha
Citera
2022-03-14, 15:26
Medlem
Känns som alla är överens om att Helen och Monika (ev Kesha) är dom värsta deltagarna medans dom värdiga är Cissi, Arre, Prins & Niklas.
Citera
2022-03-14, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antardehan
Känns som alla är överens om att Helen och Monika (ev Kesha) är dom värsta deltagarna medans dom värdiga är Cissi, Arre, Prins & Niklas.

Ja det är nog vad majoriteten tycker. Sen var väl Niklas inte den vassaste kniven egentligen, han var inte särskilt händig och hade inte pluggat ett enda dugg. Så det enda han möjligtvis skulle kunnat briljera i hade kanske varit styrka och det var väl vad alla andra också trodde och såg till att han åkte ut. Finns dock inget belägg direkt för att han verkligen besatt denna styrka. Men snäll trevlig och social var han. Med facit i handen hade jag nog helst sett Prins som vinnare: han verkar ha koll på det mesta. Arre hade också hög arbetsmoral och verkade snäll men lite mer beräknande. Gillade även Abel. Tycker dock det skulle vara lite mer blandning på åldern. I årets Farmen var de flesta i spannet 25-35 och det är nästan självklart att det blir grupperingar då: de unga mot de gamla liksom,
Citera
2022-03-14, 15:56
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antardehan
Den enda värdiga i denna omgång var Arre. Han verkade frisk jämfört med dom övriga. Om man tittar på Helenes och Victorias blickar så ser dom helt störda ut. Obehagligast av alla var den vidriga Victoria snäppet före Helene och Keischa. Hoppas verkligen att nu inte Robinson har samma låga kvalite då förra årets påminde om detta skitprogram bestående av stolpskott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in