2022-03-13, 23:51
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
"Nu får det fan va slut på den här skiten jag slänger snart ut min helvetesmaskin,
Går ut i köket och häller upp en stor whiskey som jag sväljer med ett grin..."
BRÄNN NER FARMEN!

PS
Såg ni att Helené hade bara axlar när hon låg i sängen med Jonas?
Ingen t-shirt, inget linne, inga bh-band...Jonas har haft händerna fulla hela natten. No shit, Sherlock!
Var inget som jag tänkte på när tittade på programmet. Var nog tog dina fantasier som tog över igen... Tror inte de gjort det på Farmen. Kanske hänt efter när de träffats, inget som jag bryr mig om.
Citera
2022-03-14, 00:15
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
TV4 är ena jävla spoilerare; redan i förhandstitten innan reklamen när man såg tjejerna tjoa och tjimma visste man att Prins hade torskat.

Avskyr de där två självgoda falska zigenarbrudarna för övrigt.

Det känns som att de där förhandstittarna ibland är dåligt klippta?
För en vecka sedan sa Helene i en förhandstitt hur någon va en bortskämd idiot eller något sånt men det sändes aldrig i ett avsnitt. Det verkade som att hon menade Bella för hon klagade på maten på Farmen efter hon kom tillbaka från Torpet.
Citera
2022-03-14, 00:18
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Anna är som en sumobrottare i kroppen!

Hon va riktigt sexig i Lets Dance! Hon hade jeans på sig idag och hon har inte precis en Levis-röv! Hon ska ha kjol eller klänning på sig!
Citera
2022-03-14, 00:21
Medlem
Citat:
TV4 är ena jävla spoilerare; redan i förhandstitten innan reklamen när man såg tjejerna tjoa och tjimma visste man att Prins hade torskat.

Fan vad jag önskar att jag inte läste ditt inlägg, nu vet jag att Prins förlorade innan jag hann se klart avsnittet.
Citera
2022-03-14, 00:23
Medlem
Cissi är värdig farmare!
Citera
2022-03-14, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Då kan du inte se skillnad på kraftig benstomme och fett, det som skiljer riktiga kvinnor från flickebarn

Anna är både kraftigt byggd och hon har lite för mycket fett. Sen ser det ut som att hon snusar. Kanske hon gör också?
Citera
2022-03-14, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Helen är verkligen toxic rakt igenom...

Helt rätt, jag vill nästan säga att hon har varit den giftigaste spelaren genom hela Farmen 2022.
Citera
2022-03-14, 03:31
Medlem
Centipedes avatar
Ett bra råd för den som tänker att söka till nya farmen säsongen i och med att det är så ofta är att gissa vad någonting väger som är utslagsfråga. Är att gå till gymmet och vid hantel stället blunda och plocka upp en hantel och gissa hur mycket den väger och sedan se om om man gissade rätt så kan man öva så tills man kan alla vikterna perfekt.
Citera
2022-03-14, 07:54
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antardehan
Helt rätt, jag vill nästan säga att hon har varit den giftigaste spelaren genom hela Farmen 2022.

Helena är en riktig fitta. Fan var obehaglig människa, skulle smälla henne i ansiktet om man ser henne på stan . Kallar alla för äckliga råttor och ormar. Hon är största fittan i farmens historia efter han mongot Sebastian
Citera
2022-03-14, 08:32
Medlem
Citat:

Ja nu dog hela programmet i och med att Prins försvann. I början gjorde han ett ganska osympatiskt intryck, en riktig besserwisser. Men under resans gång har han visat en mjukare sida och blivit en favorit. Händig och duktig. Han gjorde helt rätt som valde Keisha, förutom att han sett henne i kunskap mot Niklas tidigare ville han också spräcka pakten genom att försöka skicka hem Keisha. Tyvärr lyckades han inte och plötsligt har alla favoriter försvunnit från tävlingen. Av de 5 som är kvar får jag väl hoppas att det blir Cissi som kammar hem vinsten.
Citera
2022-03-14, 08:47
Medlem
Asså finns det någon giftigare person än Helene? Monica är ingen favorit men så rätt hon har ang Helene. Så fort saker går emot henne så kallar hon det hämnd och falskt spel men hon själv kör ”taktik och strategi”. Hon har varit genomrutten hela säsongen och rent av elak i sina kommentarer om de andra. Fy fan!
Citera
2022-03-14, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Asså finns det någon giftigare person än Helene? Monica är ingen favorit men så rätt hon har ang Helene. Så fort saker går emot henne så kallar hon det hämnd och falskt spel men hon själv kör ”taktik och strategi”. Hon har varit genomrutten hela säsongen och rent av elak i sina kommentarer om de andra. Fy fan!

Håller helt med! Klassiska psykopatdrag. Var det inte hon som bölade första veckan när en förändring skedde? Också tecken på psykopati då hon förlorade kontrollen. Otroligt vidrig och saknar förståelsen för hur man är en ärlig och ödmjuk människa utan vill bara vinna på allt hela tiden. Är dessutom ganska klappkass i utseende. Riktig skräcködla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in