2022-03-14, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Ja nu dog hela programmet i och med att Prins försvann. I början gjorde han ett ganska osympatiskt intryck, en riktig besserwisser. Men under resans gång har han visat en mjukare sida och blivit en favorit. Händig och duktig. Han gjorde helt rätt som valde Keisha, förutom att han sett henne i kunskap mot Niklas tidigare ville han också spräcka pakten genom att försöka skicka hem Keisha. Tyvärr lyckades han inte och plötsligt har alla favoriter försvunnit från tävlingen. Av de 5 som är kvar får jag väl hoppas att det blir Cissi som kammar hem vinsten.

Ja, nu är det enbart Cissi som är värd att vinna. En mycket otrevlig säsong detta. Har bara sett en säsong tidigare och då var deltagarna normala personer. Denna säsong mest trash. Synd att Keisha alltid lierar sig med värstingarna. Emellanåt skymtar en bra människa fram, men hennes
spydiga min då hon vann en fråga över Prince var hemsk att se. Uppfostran hos vissa? Not.
Citera
2022-03-14, 09:13
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Igen avgörs en tävling med att man ska gissa vikt.
Ingen kan kontrollera vad repet vägde, alltså kan TV4 helt enkelt styra vem som ska vinna tävlingen.

Helene är förövrigt ett äkta curlad 90-talist. Kan inte hantera motgångar alls, alla är emot henne och vill bara jävlas. Hon kommer att ha det svårt i sitt liv.
Citera
2022-03-14, 09:28
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Cissi är ingen favorit, men av de som är kvar är hon den som är mest värdiga som vinnare.
Citera
2022-03-14, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim.Fandango
Igen avgörs en tävling med att man ska gissa vikt.
Ingen kan kontrollera vad repet vägde, alltså kan TV4 helt enkelt styra vem som ska vinna tävlingen.

Helene är förövrigt ett äkta curlad 90-talist. Kan inte hantera motgångar alls, alla är emot henne och vill bara jävlas. Hon kommer att ha det svårt i sitt liv.

De borde informera tittarna om vikten innan. Och WORD, får fysiskt ont i hela kroppen av hur Helene satt och tjurade vid köksbordet som en fucking barnrumpa. Hon är hittepå-kränkthet personifierad.
Citera
2022-03-14, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Cissi är ingen favorit, men av de som är kvar är hon den som är mest värdiga som vinnare.
Hon är ingen RäKsMuGgLaRe då..?
Citera
2022-03-14, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia1
Håller helt med! Klassiska psykopatdrag. Var det inte hon som bölade första veckan när en förändring skedde? Också tecken på psykopati då hon förlorade kontrollen. Otroligt vidrig och saknar förståelsen för hur man är en ärlig och ödmjuk människa utan vill bara vinna på allt hela tiden. Är dessutom ganska klappkass i utseende. Riktig skräcködla
Yep, det var Helené som började böla då dem fick reda på att på torpet var där man tävlade om amuletterna. Vilket inte så var fallet förra säsongen som hon kolla på som jag förstod det.
Citera
2022-03-14, 09:40
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon är ingen RäKsMuGgLaRe då..?
Nä, det tycker jag inte att hon är. Hon verkar vara duktig och vill jobba medans de andra ligger och sover.
Citera
2022-03-14, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Nä, det tycker jag inte att hon är. Hon verkar vara duktig och vill jobba medans de andra ligger och sover.
Var lite ironisk, vill slita mitt hår varje gång Keshia använder det vedervärdiga uttrycket. Men håller med, har svårt för Cissi av någon anledning men ser ju definitivt hellre att hon vinner framför Monika eller Helene.
Citera
2022-03-14, 09:43
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Var lite ironisk, vill slita mitt hår varje gång Keshia använder det vedervärdiga uttrycket. Men håller med, har svårt för Cissi av någon anledning men ser ju definitivt hellre att hon vinner framför Monika eller Helene.
Okej, ja Cissi är ju ingen favorit. Men den minst sämsta av de som är kvar.
Citera
2022-03-14, 09:50
Medlem
E la inge direkt fel på cissi? Iaf inte som resten av mupparna som är kvar..
Citera
2022-03-14, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
E la inge direkt fel på cissi? Iaf inte som resten av mupparna som är kvar..

Nä verkligen inget fel på Cissi. Hon har varit ärlig och är inte rädd för att säga vad hon tycker på ett konstruktivt sätt tillskillnad från många andra. Hon har dessutom hög arbetsmoral, deltagit i alla gårdens sysslor och uppdrag. Jag hoppas verkligen hon vinner.
Citera
2022-03-14, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
Yep, det var Helené som började böla då dem fick reda på att på torpet var där man tävlade om amuletterna. Vilket inte så var fallet förra säsongen som hon kolla på som jag förstod det.

Ja precis! Jag blev chockad över hennes reaktion mina barn har också haft likadana reaktioner när saker gått emot dem men då var de typ 2-4 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in