2022-03-13, 08:17
Medlem
Var kan man läsa om Rysslands stats ekonomi?Skulle vara härligt att se hur den sakta sjunker och till sist brakar ihop.💸💸💸
Citera
2022-03-13, 09:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Vi måste stoppa 3;e världskriget som slutar i ett förödande atomkrig. Det får kosta hur mycket som helst, alla mina pengar.

Om Putin redan lyckats göra dig till en nyttig idiot så är det inte lika enkelt att gör mig till en.

Och tredje världskriget stoppas tydligen genom att tränga en diktator i ett hörn där tredje världskriget blir enda alternativet

Okej svenne
Citera
2022-03-13, 09:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Seaboy
Var kan man läsa om Rysslands stats ekonomi?Skulle vara härligt att se hur den sakta sjunker och till sist brakar ihop.💸💸💸

Tänk om det finns människor som önskar dig och din familj misär. Ruttna i själen är vad ni är.
Citera
2022-03-13, 09:30
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:

Det finns flertalet uttömmande artiklar i ämnet. Bland annat denna:
https://www.svd.se/ett-forsta-steg-mot-att-bli-nasta-nordkorea
(kräver prenumeration för att läsa hela)

Oavsett vilka metoder som står till buds så rullar allt stadigt i en nedåtgående spiral som går fortare och fortare.
Citera
2022-03-13, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Tänk om det finns människor som önskar dig och din familj misär. Ruttna i själen är vad ni är.

Vet inte om din människosyn är bättre, om man läser dina tidigare inlägg så ser man vilken genomrutten Rysslands älskande människa du är. Men gör oss alla en tjänst och flytta till Ryssland så kan du och ditt pack fortsätta hata på ”nassarna” i Ukraina.
Citera
2022-03-13, 12:06
Avslutad
Citat:
Vet inte om din människosyn är bättre, om man läser dina tidigare inlägg så ser man vilken genomrutten Rysslands älskande människa du är. Men gör oss alla en tjänst och flytta till Ryssland så kan du och ditt pack fortsätta hata på ”nassarna” i Ukraina.

Är detta allt du har och komma med?

Jag hatar ingen. Jag har inte valt en sida. Du däremot är en känslosam kretin som väljer sida i en konflikt som du inte har någon aning om. Dessutom önskar du misär för människor som har noll och göra med konflikten.

Gråt mer, ruttna själ.
Citera
2022-03-13, 21:39
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasaboy28
Ok. Den här ryska-trolljakten är jag inte intresserad av att delta i.

Har du någon kommentar beträffande mitt inlägg i övrigt så....

Citat:
Ursprungligen postat av AntiMedelklassen
Gaspriserns skenar så inåt helvete!!!! Vilka livsfarliga dårar spm styr landet

Det var vad jag svarade på. Om du har någon kommentar som har med det att göra i övrigt så...
Citera
2022-03-13, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Det var vad jag svarade på. Om du har någon kommentar som har med det att göra i övrigt så...

Fint du klippte sönder mitt inlägg

Så du menar alltså att gaspriserna på kontinenten inte påverkar oss i Sverige. Ok tack då vet jag.
Citera
2022-03-13, 21:54
Medlem
RealTides avatar
Citat:

De har en stor valutareserv men de kommer bara åt hälften

Här finns en bra sammanfattning

https://www.teknikforetagen.se/nyhetscenter/ekonomisk-analys/2022/rysslands-finansiella-system-far-svart-att-klara-sina-uppgifter/

Hoppas de får lida fett
Gamlingar svälter ihjäl miljoner förlorar allt
missbruksproblemen 10-faldigas?
Citera
2022-03-13, 22:04
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasaboy28
Fint du klippte sönder mitt inlägg

Så du menar alltså att gaspriserna på kontinenten inte påverkar oss i Sverige. Ok tack då vet jag.
Jag tog bort det eftersom det inte hade ett dugg med det jag skrev att göra. Att gaspriserna påverkar andra energipriser förstår vem som helst. Det har noll relevans till vad jag skriver om. Men du är tyvärr inte kapabel att förstå det.
Citera
2022-03-14, 12:22
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Och tredje världskriget stoppas tydligen genom att tränga en diktator i ett hörn där tredje världskriget blir enda alternativet

Okej svenne

Balansgång att inte ge efter för dåren. Ge honom fördelar som bara gör att han ställer nya krav och blir ännu värre.

Det är en risk vi måste ta. Nu är det Putin sedan kan det bli Nordkorea som redan har gjort det Därefter Iran, Pakistan. Alla länder kan utnyttja sina kärnvapen för att skaffa sig fördelar. Men bara om vi tillåter det.
Citera
2022-03-14, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Jag tog bort det eftersom det inte hade ett dugg med det jag skrev att göra. Att gaspriserna påverkar andra energipriser förstår vem som helst. Det har noll relevans till vad jag skriver om. Men du är tyvärr inte kapabel att förstå det.

Ok. Jag är intresserad av att diskutera sanktionerna mot Ryssland som är trådens topic. Är du intresserad av att prata om rysstroll(inbillade eller inte) så kan du säkert hitta en tråd där detta görs, eller starta en ny. Lycka till med trolljakten .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in