2022-03-13, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RomanticDreams
Otroligt konstigt inlägg. Är du orolig?
Nej, jag menar att man hade kunnat trolla Patrik i chatten och se hur lång tid det tagit innan han gett upp om man inte gör något olagligt, men ändå visar intresse för minderåriga genom att vilja "vara en kompis" och liknande.
Citera
2022-03-13, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
De ger nog upp ganska snabbt tror jag. Den typen av män som dumpen hänger ut är inte särskilt svåra att få igång.
Är det värt ett försök? Hur många meddelanden fram och tillbaks tror du det hade kunnat bli? Förstår att du bara kan gissa.
Citera
2022-03-13, 00:56
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Tragiskt att du vräker ur dig "statistik" och sedan när du blir ombedd att hänvisa till källorna i fråga så kör du en "kolla själv" eller "bläddra 600 sidor eller lär 334 av mina inlägg i tråden".

Antingen hänvisar man till statistik med källor eller så kniper man, du kan inte vräka ur dig "statistik" för att sedan vägra dela med dig av din s.k statistik.

Konstigt hur rabiata ni Dumpen-kramare är.

Att jag har 336 poster i den här tråden beror på alla ointelligenta, obildade, ointresserade, lata, arroganta jävlar som ber om exklusiva postningar. Sök själva, det är officiell statistik. Jag hänvisar till källor som tidigare tagits upp i tråden, om du ogillar det - vem fan bryr sig? Tror du jag bryr mig? Nej.
Citera
2022-03-13, 00:57
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngling
Nej, jag menar att man hade kunnat trolla Patrik i chatten och se hur lång tid det tagit innan han gett upp om man inte gör något olagligt, men ändå visar intresse för minderåriga genom att vilja "vara en kompis" och liknande.
Jag tror inte att de nappar om du ignorerar deras skamliga förslag.
Citera
2022-03-13, 00:59
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Är det värt ett försök? Hur många meddelanden fram och tillbaks tror du det hade kunnat bli? Förstår att du bara kan gissa.
Det kan vara värt ett försök om du vet vad du gör, men du får nog vara beredd på att som minst spela sexfixerad för att lyckas.
Citera
2022-03-13, 01:01
Medlem
RomanticDreamss avatar
Citat:

Ja det är klart att man ska bli uthängd.
Det är fan bisarrt.
Citera
2022-03-13, 01:02
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Vad finns det att förstå? Du ondgör dig över att endast 4 procent av de som anmäls för sexbrott mot barn fälls, och du vägrar presentera en källa som styrker ditt påstående.

Av vad du producerat hittills så är substanslöst tyckande, ordbajsande och känslosåsande utan någon som helst grund vara din grej, så vad ska du med källor till? Vet du ens hur du ska använda dem? Särskilt med tanke på de problem du har med läsförståelsen. Återigen, källor finns publicerade i tråden, stör någon annan.
Citera
2022-03-13, 01:04
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Av vad du producerat hittills så är substanslöst tyckande, ordbajsande och känslosåsande utan någon som helst grund vara din grej, så vad ska du med källor till? Vet du ens hur du ska använda dem? Särskilt med tanke på de problem du har med läsförståelsen. Återigen, källor finns publicerade i tråden, stör någon annan.
Med andra ord så kan jag avfärda dina påståenden som fullständigt substanslösa.
Citera
2022-03-13, 01:05
Medlem
Fimbulramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananasplitt222
tänk om någon skulle chatta med dom här i någon annans namn. Och bestämma träff med den andra typ där han brukar vara någon dag.

Så kommer dom och kör upp en filmkamera i ansiktet på en och börjar ställa massa frågor om det och man fattar ingenting.

Finns naturligtvis en risk. Antaglien kan den personen visa att han har ett ärende där. Men visst, självklart bäst om rättsystemet skötte detta. En dag kanske det är prioriterat.

Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Härligt! Ännu en gädda som ber på sina små vidriga peddoben i chatten att slippa undan. Han har tur att det inte var ett barn jag kände o jag o några till som dök upp. Detta är det mest humana sätt att sätta dit dom

Finns en stor risk att detta händer. Om mitt barn hade råkat ut för ett peddo hade jag fått sitta inne många år trots att de aldrig skulle hitta kroppen.

Citat:
Vad hade hänt om man sa till Patrik att man bara ville ha en minderårig kompis och absolut inte göra något sexuellt och hatar pedofiler osv. Hade man blivit uthängd ändå?

Lite udda, Michael Jackson provade väl men kom inte undan peddoanklagelserna. Den risken finns tyvärr alltid tack vare peddos. Själv spelar jag en del med yngre personer och jag tvivlar på att särskilt många vuxna skulle få ut något av att chatta med dessa yngre förmågor. Inget illa menat alls men det är inte givande på något sätt.

I Dumpens fall så finns alltid sexchattar innan mötena. Så en ensam 45-åring som stämmer träff med en 11-åring på någon öde parkeringsplats för att byta bokmärken och suddisar är iofs osannolik och sannolikt oönskad men kommer inte fastna i Dumpens fiskenät.
Citera
2022-03-13, 01:05
Medlem
Citat:
Ja det är klart att man ska bli uthängd.
Det är fan bisarrt.
Det är inte olagligt för en vuxen att vilja vara kompis med ett barn. Om man hänger ut folk med endast detta som bevisning eller argument för försök till sexuellt utnyttjande är man fan en jubelidiot. Jag förstår hur det kan se ut, men det har ingen betydelse i juridisk mening alls.
Senast redigerad av Youngling 2022-03-13 kl. 01:10.
Citera
2022-03-13, 01:13
Medlem
RomanticDreamss avatar
Citat:
Det är inte olagligt för en vuxen att vilja vara kompis med ett barn. Om man hänger ut folk med endast detta som bevisning eller argument för försök till sexuellt utnyttjande är man fan en jubelidiot. Jag förstår hur det kan se ut, men det har ingen betydelse i juridiskt mening alls.

Man rör inte andras barn.
Har du sett hur det går till i naturen?
Citera
2022-03-13, 01:16
Medlem
Citat:
Man rör inte andras barn.
Har du sett hur det går till i naturen?
Jag skulle aldrig röra någon annans barn. men vad är din poäng?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in