Citat:
Ursprungligen postat av
Bananasplitt222
tänk om någon skulle chatta med dom här i någon annans namn. Och bestämma träff med den andra typ där han brukar vara någon dag.
Så kommer dom och kör upp en filmkamera i ansiktet på en och börjar ställa massa frågor om det och man fattar ingenting.
Finns naturligtvis en risk. Antaglien kan den personen visa att han har ett ärende där. Men visst, självklart bäst om rättsystemet skötte detta. En dag kanske det är prioriterat.
Citat:
Ursprungligen postat av
N0IItolerans
Härligt! Ännu en gädda som ber på sina små vidriga peddoben i chatten att slippa undan. Han har tur att det inte var ett barn jag kände o jag o några till som dök upp. Detta är det mest humana sätt att sätta dit dom
Finns en stor risk att detta händer. Om mitt barn hade råkat ut för ett peddo hade jag fått sitta inne många år trots att de aldrig skulle hitta kroppen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Youngling
Vad hade hänt om man sa till Patrik att man bara ville ha en minderårig kompis och absolut inte göra något sexuellt och hatar pedofiler osv. Hade man blivit uthängd ändå?
Lite udda, Michael Jackson provade väl men kom inte undan peddoanklagelserna. Den risken finns tyvärr alltid tack vare peddos. Själv spelar jag en del med yngre personer och jag tvivlar på att särskilt många vuxna skulle få ut något av att chatta med dessa yngre förmågor. Inget illa menat alls men det är inte givande på något sätt.
I Dumpens fall så finns alltid sexchattar innan mötena. Så en ensam 45-åring som stämmer träff med en 11-åring på någon öde parkeringsplats för att byta bokmärken och suddisar är iofs osannolik och sannolikt oönskad men kommer inte fastna i Dumpens fiskenät.