2022-03-13, 00:25
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
1. Inte ett ord av vad jag skrev fattade du, och ditt svar har inget med min post att göra.
2. Källorna finns i tråden, de har publicerats flera gånger. Jag tänker inte posta om dem för att ytterligare en lat dumjävel inte orkar leta reda på officiell statistik. Jag har skrivit 334 poster i denna tråd, läs dem, de kommer ge dig kunskap du troligen aldrig skulle införskaffat på egen hand.
Jag fattar att du vill sänka beviskraven, det räcker så.

Det är ju kul att du tror att jag kommer att gräva igenom över 600 sidor för att eventuellt hitta källor till dina bisarra påståenden. Jag fattar redan att du anser att anmäld = skyldig.
Citera
2022-03-13, 00:26
Medlem
RomanticDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngling
Vad hade hänt om man sa till Patrik att man bara ville ha en minderårig kompis och absolut inte göra något sexuellt och hatar pedofiler osv. Hade man blivit uthängd ändå?

Otroligt konstigt inlägg. Är du orolig?
Citera
2022-03-13, 00:26
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Vad hade hänt om man sa till Patrik att man bara ville ha en minderårig kompis och absolut inte göra något sexuellt och hatar pedofiler osv. Hade man blivit uthängd ändå?
Vem vet, någon kanske försökte säga det? Svårt att veta när ingen får tala till punkt.
Citera
2022-03-13, 00:31
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag fattar att du vill sänka beviskraven, det räcker så.

Det är ju kul att du tror att jag kommer att gräva igenom över 600 sidor för att eventuellt hitta källor till dina bisarra påståenden. Jag fattar redan att du anser att anmäld = skyldig.

Du höjer inte direkt den svenska mannens standard. Är du utvecklingsstörd? Din oförmåga att tolka text är oroväckande.
Citera
2022-03-13, 00:31
Medlem
Citat:
Vem vet, någon kanske försökte säga det? Svårt att veta när ingen får tala till punkt.
Jag menar om man sa det i chatten och inte gjorde något olagligt, vad hade hänt?
Citera
2022-03-13, 00:34
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Du höjer inte direkt den svenska mannens standard. Är du utvecklingsstörd? Din oförmåga att tolka text är oroväckande.
Svara på om du vill sänka beviskraven istället för att gå till personangrepp.
Citera
2022-03-13, 00:35
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Jag menar om man sa det i chatten och inte gjorde något olagligt, vad hade hänt?
Då hade de nog skickat lite porr för att hetsa personen.
Citera
2022-03-13, 00:40
Medlem
Citat:
Då hade de nog skickat lite porr för att hetsa personen.
Hade varit roligt att ödsla deras tid. Hahaha, undrar hur lång tid det tagit innan dom gett upp.
Citera
2022-03-13, 00:43
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Hade varit roligt att ödsla deras tid. Hahaha, undrar hur lång tid det tagit innan dom gett upp.
De ger nog upp ganska snabbt tror jag. Den typen av män som dumpen hänger ut är inte särskilt svåra att få igång.
Citera
2022-03-13, 00:47
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Svara på om du vill sänka beviskraven istället för att gå till personangrepp.

Om man är som du, en lat arrogant jävel med bristande läsförståelse, då får man vackert nöja sig med personangrepp som ett vardagligt inslag. Jag vill inte sänka beviskraven, mitt budskap i posterna är något helt annat, men det har du med all tydlighet demonstrerat att du inte fattar, möjligen på grund av det fetstilta.

Om den typiske svenske mannen dominerar i den här tråden så lär incelkretsen explodera kommande åren.
Citera
2022-03-13, 00:49
Medlem
Citat:
1. Inte ett ord av vad jag skrev fattade du, och ditt svar har inget med min post att göra.
2. Källorna finns i tråden, de har publicerats flera gånger. Jag tänker inte posta om dem för att ytterligare en lat dumjävel inte orkar leta reda på officiell statistik. Jag har skrivit 334 poster i denna tråd, läs dem, de kommer ge dig kunskap du troligen aldrig skulle införskaffat på egen hand.

Tragiskt att du vräker ur dig "statistik" och sedan när du blir ombedd att hänvisa till källorna i fråga så kör du en "kolla själv" eller "bläddra 600 sidor eller lär 334 av mina inlägg i tråden".

Antingen hänvisar man till statistik med källor eller så kniper man, du kan inte vräka ur dig "statistik" för att sedan vägra dela med dig av din s.k statistik.

Konstigt hur rabiata ni Dumpen-kramare är.
Citera
2022-03-13, 00:51
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Om man är som du, en lat arrogant jävel med bristande läsförståelse, då får man vackert nöja sig med personangrepp som ett vardagligt inslag. Jag vill inte sänka beviskraven, mitt budskap i posterna är något helt annat, men det har du med all tydlighet demonstrerat att du inte fattar, möjligen på grund av det fetstilta.

Om den typiske svenske mannen dominerar i den här tråden så lär incelkretsen explodera kommande åren.
Vad finns det att förstå? Du ondgör dig över att endast 4 procent av de som anmäls för sexbrott mot barn fälls, och du vägrar presentera en källa som styrker ditt påstående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in