2022-03-12, 17:46
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Uppenbart att du är avundsjuk på Peter.

Inte det minsta. Varför skulle jag vara avundsjuk på en alkoholiserad kåtbock som aldrig har haft en kvinna?
Senast redigerad av Jon.Holms 2022-03-12 kl. 17:51.
Citera
2022-03-12, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chingchongling
Precis upptäckte att jag ha r flera gemensamt vänner på facesom känner liraren då ska ta reda mer om honom och vad är för fel på honom , några dagar ska det ta men fan ska ta reda om denna alkoliserat kåtbock

Väntar med spänning på detta. Kan tänka mig att det ligger en hel kennel begravd här som bara väntar på att se trådens ljus.
Citera
2022-03-12, 18:42
Medlem
Mad monks avatar
Peter gör exakt samma sak som batikhäxor gjort i flera decennier. Peter får skit batkhäxorna hyllas som hjältar varför? Kan ni apologeter förklara hur ni tänker?
Citera
2022-03-12, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Inte det minsta. Varför skulle jag vara avundsjuk på en alkoholiserad kåtbock som aldrig har haft en kvinna?

Kanske för att han är vältalig, välbärgad och välhängd?
Citera
2022-03-12, 21:08
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Peter gör exakt samma sak som batikhäxor gjort i flera decennier. Peter får skit batkhäxorna hyllas som hjältar varför? Kan ni apologeter förklara hur ni tänker?

Fast jag har inte sett någon hylla batikhäxor som hjältar här på Flashback. Peter blir precis lika smädad som batikhäxorna blev när deras afghanska knullkarusell snurrade som mest.
Citera
2022-03-12, 21:24
Medlem
Poorboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem

Faktum är att det inte är okej någonstans att ta in varken man eller kvinna eller barn oavsett kön för att de ska ha sex mot mat och husrum. Det är prostitution och olagligt.
Och det har Peter gjort alltså? Hur vet du det?
Citera
2022-03-12, 21:26
Medlem
DoktorNos avatar
Det är en underlig jävel. Infriar alla fördomar om snåla smålänningar. Räknar minsta enkrona vad gäller utgifter han har för sin godhjärtade verksamhet.

Han tigger pengar precis överallt utan skrupler och tvekar inte att hänga ut firmor som inte ger honom rabatt på kaffe eller skänker bort pengar, varor och tjänster.

Om han nu inte får betalt "in natura" av de ukrainare han hittills hämtat hit ger jag mig fan på att de på något vis kommer att få pröjsa hans utlägg om nu inte svenska staten kommer att stå för fiolerna.
Citera
2022-03-12, 21:30
Medlem
feemaxxxs avatar
Vad är det för snubbe egentligen, ingen som känner honom som kan bidra med lite roligt skvaller.

Från Peters Facebook:

"På vägen hem från Ukraina stannade för en kaffepaus på Espresso house i Helsingborg, SOM VÄGRADE GE 5 % Rabatt på kaffet... sprid helst detta meddelande/dela..."

Då Multinationella företaget Espresso House inte vill vill bjuda Ukrainska barn på varm chocklad
Så går mina fina vänner direkt in och betalar för våra Ukrainska barn o mödrar.

Går han in på ställena och tigger mat/dryck för att sedan bli förbannad och hänga ut företagen? Vad håller han på me?? Verkar ju lite sjuk
Citera
2022-03-12, 21:33
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poorboy
Och det har Peter gjort alltså? Hur vet du det?
Läs igenom tråden istället för att spamma mig.
Citera
2022-03-12, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/peter-fran-bymarken-hamtade-tva-ukrainska-familjer

Peter satte sig i bilen och åkte omedelbart ner mot Ukraina när nyheten om kriget kom.

På vägen dit fick han kontakt med två mödrar via en chat och hämtade upp dem vid gränsen mellan Polen-Ukraina.

Oerhört vidrigt att läsa att någon passar på att se sin chans till att utnyttja krigsoffers desperation.

Att ha sex med dem, vilket man underförstått inser är motivet till att ha dem boende hos sig, är likvärdigt med våldtäkt. I Ukraina hade det räknats som våldtäkt och även krigsförbrytelse. En främmande nations män som i utbyte mot deras överlevnad har sex med dem.

Det här är skälet till att samhället måste vara väldigt observanta. https://via.tt.se/pressmeddelande/vi-maste-skydda-barnen-i-ukraina-fran-kriget-och-dess-foljder?publisherId=3033395&releaseId=3317591

Det är extremt vanligt att sexualförbrytare såsom pedofiler åker till krisområden för att arbeta volentärt i syfte att hitta offer de kan skada sexuellt. De framlägger dem själva som ädla hjältar och arbetar vid barnhem, sjukhus, eller på andra ställen där de kan våldta särskilt utsatta kvinnor och barn.

Privatpersoner ska absolut INTE ta in barn i sina hem utan att vara utredda och godkända familjehem!!!
Historien har lärt oss att barn utnyttjas på alla möjliga tänkbara vis. Även "försvinner".

Dessa människor som tar in folk utan vidare, utan anknytning, utan utredning ska omedelbart anmälas till socialtjänsten. Utsattheten för kvinnor men särskilt barn är gigantisk när de hamnar i händerna på en (eller fler) utan skyddsnät i främmande land utan att kunna språket.

Jag ber alla som upptäcker dessa beteenden att anmäla dem till socialtjänsten för att gardera att särskilt utsatta inte hamnar i händerna hos pedofilnätverk, utsätts för människohandel etc
Barnet ser ju för fan ut att vara 17
Citera
2022-03-12, 21:56
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Barnet ser ju för fan ut att vara 17
Det är ett yngre barn och han skrev om att hämta fler bland annat en nioåring. Jag pratar inte om 17-åringar när jag säger barn.
Citera
2022-03-12, 22:01
Avslutad
Jag har kollat på hela klippet men ser ingen smekning. Vid vilken sekund är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in