2022-03-12, 13:42
Medlem
baron-brazils avatar
Jag kan inte hur mycket jag än försöker bortse från att det är Karatetränaren som är skyldig till detta.

Det är för mycket omständigheter runt detta mord som gör att jag inte tror att det är Kristoffer/Kim-Marie.
Jag tror helt enkelt inte att denne klarat av allt det här på egen hand. Det hade varit betydligt mer slarv & lättlöst ifall så varit fallet.

Jag kan bara inte släppa den här olustiga tanken.
Citera
2022-03-12, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Jag kan inte hur mycket jag än försöker bortse från att det är Karatetränaren som är skyldig till detta.

Det är för mycket omständigheter runt detta mord som gör att jag inte tror att det är Kristoffer/Kim-Marie.
Jag tror helt enkelt inte att denne klarat av allt det här på egen hand. Det hade varit betydligt mer slarv & lättlöst ifall så varit fallet.

Känner precis samma som dig. Tror karatetränaren gjort det tillsammans med sin fru. Båda avskrevs för tidigt i utredningen.
Citera
2022-03-12, 16:38
Medlem
fearreapers avatar
Hur kan ni då förklara de var på restaurang och åt ?, med flera vittnen som såg de den tidspunkten vb var borta ?

Citat:
Ursprungligen postat av MrShrek
Känner precis samma som dig. Tror karatetränaren gjort det tillsammans med sin fru. Båda avskrevs för tidigt i utredningen.
Citera
2022-03-12, 20:54
Medlem
Något nytt om mördaren och äckelfamiljen som skyddar han? Enl rykten så syns han i Boden emellanåt. Varför ingen gjort nått är väl för att han gräver sin egen grav så bra själv.
The shadow master kanske har nån nyhet för du verkar ju ha tungan långt upp i anus på han.
Citera
2022-03-12, 20:56
Medlem
Citat:

Hade det varit Micke hade du aldrig hittat händer mm. Alla bevis mot miffot då?
Citera
2022-03-13, 17:11
Medlem
Citat:

Känner som dig. Hela utredningen är ett stort skämt
Citera
2022-03-13, 17:22
Medlem
-GGs avatar
Citat:

Allting har inte kommit fram om detta hemska mord.
Det är jag säker på.

Jag vet inte om karatetränaren är den skyldige, men han ljuger om mycket.

Personligen tror jag att det var två GM som gjorde det. För var blev hon mördad och styckad? Inte i Kristoffers lägenhet i alla fall.
Citera
2022-03-13, 17:28
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Det är jag säker på.

Personligen tror jag att det var två GM som gjorde det. För var blev hon mördad och styckad? Inte i Kristoffers lägenhet i alla fall.

Två GM var det definitivt
Citera
2022-03-13, 17:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Det är jag säker på.

Någonstans ute vid föräldrarna kan styckningen ha skett - eller i någon av alla utrymmen som finns uppe där han brukade leka krig.
Jag förstår inte varför de skulle vara två som styckade. De flesta styckmord har bara en gärningsman.
Citera
2022-03-13, 18:01
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Två GM var det definitivt

Och ett vittne såg faktiskt en tjej som liknande VB vid den tiden som Kristoffer sade att hon hade lämnat hans lägenhet. Så det kan mycket väl stämma vad han påstod om det.

Har hon då gått tillbaka senare?

Jag är helt övertygad om att det finns en djupare sanning i detta.
Citera
2022-03-13, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Hade det varit Micke hade du aldrig hittat händer mm. Alla bevis mot miffot då?

Men händerna har ju aldrig hittats.

Tror alltså inte på M som GM, KJ gjorde det. Ensam.
Citera
2022-03-13, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Han har väl varit ute ett tag? Och bor t.o.m. kvar hemmavid.
Hade du läst tråden hade du själv kunnat se att folk har stött på honom ute på stan osv.
. Han borde ju givetvis dömts till livstid ! -----------stor risk att ngt likn händ igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in