Citat:
Ursprungligen postat av
NicoNihilist
Mina skäl att hålla på Ryssland är flera med några är:
1. Ryssland slåss ensamt mot världen och övermakten Nato. Brukar sympatisera med den svage parten.
2. Putin är förvisso en semi-diktator men är ärlig till skillnad från Zelenskij som är en judisk västlakej.
3. Jag är för mångfald där inte allt ska styras från Bryssel och Nato. Pipiga svenskar är jag trött på.
Förutom att det enligt västerländsk media var Ryssland som "invaderade" Ukraina, vilka är då era verkliga skäl till att hålla på Ukraina och hata ryssar? Hur tänker/känner ni och varför?
Putin gör sin grej, varför måste vi lägga oss i? USA invaderade Irak och bombade dom tillbaka till stenåldern, och invasionen var baserat på en lögn!
Så alla som trashar Ryssland, var ni lika motståndiga mot USA under Irak kriget?
Libyen är ett annat exempel då USA utövat sin makt, för att störta ett annat land.
Dom flesta som tar Ukrainas parti här, vet så mycket om konflikten som nyheterna tillåtit dom att ta del av.
Ukraina är korrupt och genomruttet. Ryssland är också väldigt korrupt, jag är inte partisk här. Det är inte vår fight.