Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Blir en fin fjäder i hatten för Putin när han går till historien för att ha mördat två miljoner människor på en dag.
Visst kan det vara ett svin ..Men det har Sovjet alltid beskyllts för vara sedan 1917 ..
Det mystiska är
hur ngn kan vara så h..es dum i huvudet mucka bråk med en " Officersdiktator "
Lukasjenko står med Kepsen i näven vill slicka röv + rätt så ....Lets have a look at the Facts
Så fungerar det med tyranner egalt vad slags ***ister Kommunister eller Fascister eller Nazister
Yttrandefrihet finns ingen stans vad jag vet .. Ställ er på Sergels torg Haila ropa jag vill skicka alla judesvinen till Tel Aviv ..finkad fem minuter senare ..
För varje artillerigranat som slår ner i Kiev är det en Spik i Kistan för demokratiaspirationerna i randstater
Alla klurar ju ut den ---- Jag kan göra som Lukasjenko eller som Zelenskyj som är i Vinnarhålet få en handgranat i Munnen framför exekutions patrullen --Den klarar alla .. NO Brainer
Darrningarna i knävecken på andra randstater .. Vad hindrar Putler köra vidare när växeln är ilagd på stridsvagnen
För h..e säger dessa " Bluffdemokratiers " Kammare --- ett felvalt ord + blir det inga val på 30 år
Och ingen gas till värmen ..
Shut the F*ck up ligg lågt ----Så bra nära är Sovjetunionen 2.0 klart ... om det vill sig illa
VEM STICKER UPP EFTER DETTA ??
Snacket är klart Lavrov senast " Invasion ---var ngn stans Har jag inte hört "
2 miljoner flyktingar .. Det ser ju alla att det gick åt h..e Randstater .Naaaehh så skal vi inte ha det vi Också FÖRHÅLLA SIG TILL VERKLIGHETEN