Citat:
Ursprungligen postat av
Beckisbarnet
Mest småsaker, bara rattfylleriet som jag kan tycka är lite irriterande..
Precis, rattfylleriet är inte okej. Man får ge henne en knäpp på näsan och säga: ''Fy, skäms.'' Och hoppas att hon aldrig gör om det. Det andra var ointressant. Jag har uppenbarligen en annan bakgrund än andra här, men en stor del av de jag umgicks med - inkl. jag själv - har liksom narkotikabrott bakom sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Beckisbarnet
Jag tycker det saknar betydelse.
Bara det hon gör på Dumpen skall bedömas. OM vi nu pratar om samma person..?
Efter att undersökt det lite grann idag, är det sannolikt att det är rätt person. Även om alla uppgifter inte verkar vara helt korrekta på Mrkoll. Men Sara är tillbaka från sin avstängning i slutet av månaden, så varför inte låta henne bekräfta det (om det öht är av intresse), än anonyma användare som inte känner henne.
Medhåll här. Även om det också kan vara av intresse att granska de bakom dumpen, i en tråd som behandlar dumpen, är väl också frågan när det senare övergår till rent skvaller om deras privatliv. Vill man nu diskutera Patrik och Sara som privatpersoner och vad de sysslar med på sin fritid finns det skvallertrådar i andra forum för det (skulle gissa på att, iom Dumpen, även Sara passar i ''kändisskvaller'' nu - även om jag själv tycker att man ska låta hennnes privatliv vara just det, privat) och låta den här tråden behandla just Dumpen i sig.