2022-03-12, 16:36
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Jag kolla på intervjun med clue news precis där Patrik nämner att dom är aktiva på flera olika sidor.

Vad är det för sidor dom är på? Tidigare kan jag tänka mig att typ lunarstorm eller snyggast.se var vanliga peddosidor.

Men vart hänger dessa nu? Känns ju inte troligt att det är på facebook t.ex.

Hittar ingen info om det, kanske pga dom inte vill "varna" med att uppge den informationen?
Jag misstänker starkt exempelvis Kamrat, det är kraftig Samhall-varning på hela det klientelet.
Citera
2022-03-12, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag misstänker starkt exempelvis Kamrat, det är kraftig Samhall-varning på hela det klientelet.

Det ser ut som en dejting sida ju, eller har jag fel?

Men vadå, skapar dom en profil som står som 18 år, men skriver en profiltext att man egentligen är 12-13 år egentligen.

Hur korkade är dessa peddon som går på sånt här? Dom kan ju tydligen chatta med dom i månader innan dom vågar föreslå en träff. Tänker första kontakten, nått måste det ju vara som lockar dom eller hur vet dom att personen är minderårig?
Citera
2022-03-12, 16:43
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Det ser ut som en dejting sida ju, eller har jag fel?

Men vadå, skapar dom en profil som står som 18 år, men skriver en profiltext att man egentligen är 12-13 år egentligen.

Hur korkade är dessa peddon som går på sånt här? Dom kan ju tydligen chatta med dom i månader innan dom vågar föreslå en träff. Tänker första kontakten, nått måste det ju vara som lockar dom eller hur vet dom att personen är minderårig?
Jag tror att de hittar barn på exempelvis Kamrat, för att sedan gå över till Kik, eller i fallet "peddomammor" Wickr.
Citera
2022-03-12, 16:49
Medlem
Citat:
Jag tror att de hittar barn på exempelvis Kamrat, för att sedan gå över till Kik, eller i fallet "peddomammor" Wickr.

Ahh okej, måste krävas en jävla viljestyrka att palla med att sexchatta med en pedofil i flera månader däremot.
Citera
2022-03-12, 16:49
Medlem
USK1s avatar
Då var det ytterligare en som fastnat på kroken. Det är skrämmande hur "vanligt" det tycks vara
Citera
2022-03-12, 16:57
Medlem
shit vilken sjuk sida.. Var fan det sjukaste jag sett.

Dock funkar den inte längre
Senast redigerad av Bananasplitt222 2022-03-12 kl. 16:59.
Citera
2022-03-12, 16:58
Medlem
Lavas avatar
Senaste poddavsnittet med bland annat lite intressant skvaller om tidigare uthängda:

https://open.spotify.com/episode/5tNO2nGkHQtkbcn7w1Wi2W?si=A1dEfpvaTtSWQYIQsb29yA
Citera
2022-03-12, 17:00
Medlem
USK1s avatar
Citat:

Exakt, vill minnas att dom nämnt just Kamrat i några konfrontationer och att den sidan även nämnts i vissa chattar, typ som "vad söker du på kamrat". Finns säkerligen fler sidor där dom hittar gäddor med.
Citera
2022-03-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Senaste poddavsnittet med bland annat lite intressant skvaller om tidigare uthängda:

https://open.spotify.com/episode/5tNO2nGkHQtkbcn7w1Wi2W?si=A1dEfpvaTtSWQYIQsb29yA

“Intressant skvaller om tidigare uthängda”. Det säger ju verkligen allt man behöver veta om de här skojarna.
Citera
2022-03-12, 17:09
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
“Intressant skvaller om tidigare uthängda”. Det säger ju verkligen allt man behöver veta om de här skojarna.

Att de går ut med adderad information om tidigare uthängda menar du säger vad?
Citera
2022-03-12, 17:11
Medlem
tänk om någon skulle chatta med dom här i någon annans namn. Och bestämma träff med den andra typ där han brukar vara någon dag.

Så kommer dom och kör upp en filmkamera i ansiktet på en och börjar ställa massa frågor om det och man fattar ingenting.
Citera
2022-03-12, 17:11
Medlem
ballobass avatar
Jag gav det ett år, men det lär vara fortare över än så. DUMPEN ni skulle konfronterat dessa äckel annorlunda,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in