2022-03-10, 14:02
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 369Q
Tex att anställda på CDC visste om att vaccinen ger människor VAIDS? Innan man började vacciner?? (eliminerat immunförsvar)

Och att anställda nu kräver att ledingen går ut med sanningen, annars går dom ut själva som visse blåsare.

deadline imorgon. (11.3)

9:e var startskottet. Du har några fina veckor framför dig korrekt0.
Ojdå. Ja, det verkar oroväckande. Är man fel ute om man gissar att det ligger en del, skall vi säga "konstruktivt tänkande", bakom anklagelserna eller finns det i motsats till alla andra foliehattsteorier och konspiratoriska anklagelser vi tagit del av de senaste månaderna något med substans att komma med den här gången?

Om det är sant får man förmoda att samma situation råder inom EMA och andra regulatoriska organisationer. För det är väl inte bara i USA som folk får, var det "VAIDS"?
Senast redigerad av korrektamund0 2022-03-10 kl. 14:40.
Citera
2022-03-11, 09:45
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 369Q
Tex att anställda på CDC visste om att vaccinen ger människor VAIDS? Innan man började vacciner?? (eliminerat immunförsvar)

Och att anställda nu kräver att ledingen går ut med sanningen, annars går dom ut själva som visse blåsare.

deadline imorgon. (11.3)

9:e var startskottet. Du har några fina veckor framför dig korrekt0.

källa
Citera
2022-03-12, 10:04
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Fy fan vilken vidrig person du måste vara.

Jag relaterar inte till vad som står just här ovan utan till alla jävla lögner som jag sett dig sprida här i trådarna under månader.

Rätt duktig är du på att vrida och vända på fakta och använda härskartekniker så det du skriver framstår som trovärdigt för naiva personer som inte förstår hur korrupt den värld som läkemedelsbolagen verkar inom.

Till och med den här naiva pajasen dr John Campbell har äntligen förstått vad som pågår och gör faktiskt ett rätt hyffsat jobb med att tolka och förklara de dokument som börjar komma loss nu.

https://www.youtube.com/watch?v=7YOD9drZasM
Jag skulle säga att Dr Campbell i det avseendet har gjort bort sig ordentligt för första gången. Skulle inte förvåna mig om han postar en rättelse inom de närmaste dagarna.

Och precis som jag förväntade har Dr Campbell nu postat en rättelse där han ber om ursäkt för att han tolkade informationen fel.

Citat:
Now a complete list of the fires are adverse events of special interest...now there's no two ways to put this i made a mistake here so i apologize...uh...unconditionally, because this list that we looked at that i i thought was the list of side effects isn't apparently - it's the list that people need to look out for. So this is the list published by pfizer and it looks like this list which is indeed long are events that doctors and nurses should be looking out for not events that have actually been reported so no two ways about it my apologies, i've got...i've got that wrong.

https://www.youtube.com/watch?v=EASM6EzCVeg

Det enklaste hade varit om du och alla andra antivaxxare i tråden helt enkelt lyssnat på mig som kan det här så hade ni sluppit göra bort er igen. Igen igen. Igen.
Citera
2022-03-12, 10:14
Medlem
Citat:
Och precis som jag förväntade har Dr Campbell nu postat en rättelse där han ber om ursäkt för att han tolkade informationen fel.

Jaha han hade förstått det helt fel alltså och de amerikanska myndigheterna ville inte alls behålla den här informationen utanför allmänhetens medvetande i 75 ÅR???

Du ditt värdelösa kadaver det är så att spinndoktorerna på Pfizer som ger Dig ditt underlag jobbar naturligtvis övertid för att hitta små kryphål där de sedan kan terrorisera en gradvis uppvaknande person som Campbell så att de sedan kan ta denna information och spinna: Han erkänner han hade fel!!!
Citera
2022-03-12, 10:22
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=EASM6EzCVeg

Det enklaste hade varit om du och alla andra antivaxxare i tråden helt enkelt lyssnat på mig som kan det här så hade ni sluppit göra bort er igen. Igen igen. Igen.
det faktum att du använder ordet antivaxxare visar men som egentligen gör bort sig. Håll dig till ämnet! Ja dokumentet harr misstolkats men det är ändå intressant att se vad som står där och faktumet att Pfizer ville hålla det hemlighetsstämplat i 75 år.
Citera
2022-03-12, 10:36
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Jaha han hade förstått det helt fel alltså och de amerikanska myndigheterna ville inte alls behålla den här informationen utanför allmänhetens medvetande i 75 ÅR???
Ja, han hade helt fel. Det är inga myndigheter som velat behålla någon information. Det dokument som det är mest hallaballo om begärdes dessutom ut i November 2021. SOm jag förklarat är det INGEN som försöker dölja något, den court-order som Dr Campbell nämner handlar om att FDA inte klarar av att leverera alla dokument snabbare än man kan redakta all personlig information. De har inte tillräckligt med folk för att göra det snabbare (det handlar om över 300,000 sidor som måste gås igenom sida för sida.

Citat:
Du ditt värdelösa kadaver det är så att spinndoktorerna på Pfizer som ger Dig ditt underlag jobbar naturligtvis övertid för att hitta små kryphål där de sedan kan terrorisera en gradvis uppvaknande person som Campbell så att de sedan kan ta denna information och spinna: Han erkänner han hade fel!!!
Du borde ta lärdom av honom. Du borde dessutom ta lärdom av MIG. Jag har rätat dig så många gånger nu att det börjar blir svårt att hålla räkningen. Lyssna på mig så blir allt mycket enklare och du slipper göra bort dig hela tiden.
Senast redigerad av korrektamund0 2022-03-12 kl. 10:38.
Citera
2022-03-12, 10:37
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
det faktum att du använder ordet antivaxxare visar men som egentligen gör bort sig. Håll dig till ämnet! Ja dokumentet harr misstolkats men det är ändå intressant att se vad som står där och faktumet att Pfizer ville hålla det hemlighetsstämplat i 75 år.
Nej, det är ingen som velat hålla något hemligstämplat. Informationen var tillgänglig för allmänheten i samma ögonblick den överlämnades till FDA.

Var FÅR ni allt svammeltrams ifrån? Ni bara hittar på och ljuger lite som ni vill allteftersom, eller?
Citera
2022-03-12, 10:39
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Nej, det påstås inget dylikt i dokumentet. Du är en idiot som tror det.

Jag är den av oss två som läst dokumentet. Du har tittat på en idiotisk video på Bitchute.

Det ger immunitet. Precis som andra vaccin. Du är en idiot som tror att det inte ger immunitet. Läs mer här:
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/nejmoa2034577

Nej, den absoluta majoriteten av alla döda i England är inte vaccinerade. Du är en idiot som tror det.

Nej, det finns inga studier "på att dessa vaccin kan ändra DNA". Du är en idiot som tror det.

Nej, Pfizer vill inte hålla något hemligt. Du är en idiot som tror det.

Pfizer ville hemligshetsstämpla detta dokuemnt i 75 fucking år att du förnekar detta är helt absurt! Du lever under en STEN!

(FB) Megastor förlust för FDA och Pfizer -Får inte dröja 75 år med att visa vax-data

https://youtu.be/LjZMgtzG6dE

Det finns studier som pekar på att det kan påverka DNA:t.

Så jo det finns studier på detta. Du har ju ingen koll!

”The latest data published by the UK health Security Agency confirmes deaths are rising dramastically among the triple vaccinated population whilst declining steadily among the non vaccinated population in England.”

”With the most recent figures showing the fully vaccinated accounted for 9 in every 10 Covid-19 deaths over the past month; and the triple vaccinated accounted for 4 in every 5 of them”

”Fear is ya only god” Rage against the machine
Citera
2022-03-12, 10:54
Medlem
Citat:
Ja, han hade helt fel. Det är inga myndigheter som velat behålla någon information. Det dokument som det är mest hallaballo om begärdes dessutom ut i November 2021. SOm jag förklarat är det INGEN som försöker dölja något, den court-order som Dr Campbell nämner handlar om att FDA inte klarar av att leverera alla dokument snabbare än man kan redakta all personlig information. De har inte tillräckligt med folk för att göra det snabbare (det handlar om över 300,000 sidor som måste gås igenom sida för sida.
.

Men tror du folk är helt jävla efterblivna?

De hade kunnat välja att lämna ut de mest relevanta dokumenten på en gång utan att behöva gå genom domstolen. Dokumenten med personuppgifter som är mindre relevanta kan de sätta någon kretin som dig på att stryka i 65 år då.

En liten ledtråd till DIG som kan vara bra att känna till i det privata livet: Man kan komma undan länge genom skitsnack. Men sedan helt plötsligt så smäller det när folk har fått nog och då behöver det inte vara rättvist eller logiskt när man åker på stryk. Massan är inte rationell.
Citera
2022-03-12, 10:56
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Pfizer ville hemligshetsstämpla detta dokuemnt i 75 fucking år att du förnekar detta är helt absurt! Du lever under en STEN!
Nej, det är ingen som velat hemligstämpla någonting. Var FÅR ni allt ifrån? '

Citat:
https://youtu.be/LjZMgtzG6dE

Det finns studier som pekar på att det kan påverka DNA:t.

Så jo det finns studier på detta. Du har ju ingen koll!
Det är ett par saker som du inte klarar av att förstå och dhar därför svårt att hålla isär dessa. Jag skall försöka förklara så att även en tre-åring förstår.
1. Att konvertera RNA till DNA är inte samma sak som att integrera RNA i cellens genome
2. Det FINNS studier som visar att RNA från mRNA-vaccin kan KONVERTERAS till DNA
3. För att konvertera RNA till DNA använder cellen ett enzym (transkriptase). Det är cellen själv som tillhandahåller det enzymet
4. För att integrera det konverterade DNA:t i cellens genome, behövs ett annat enzym (integras). Det finns inget sådant i cellkärnan utan tillhandahålles av viruset
5. När du blir infekterad av SARS-CoV-2 tillhandahåller viruset enzymet (integras) som möjliggör att ett virus RNA kan konverteras till DNA och sedan integreras i cellens genome

Det mänskliga genomet innehåller massor med spår av virus som integrerats. Det är fullt möjligt att det sker när du smittas av SARS-CoV-2. Det kan dock inte ske när du vaccineras, eftersom enzymet integras saknas.

Så, nej, det finns inga studier på att RNA från vaccin integreras i cellens DNA.

Nu har du blivit satt på plats och haft fel så många gånger att man tycker du borde ha lärt dig jag har koll på detta. SKall du inte börja läsa lita vad jag skriver i alla fall?
Senast redigerad av korrektamund0 2022-03-12 kl. 11:05.
Citera
2022-03-12, 11:01
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Men tror du folk är helt jävla efterblivna?

De hade kunnat välja att lämna ut de mest relevanta dokumenten på en gång utan att behöva gå genom domstolen. Dokumenten med personuppgifter som är mindre relevanta kan de sätta någon kretin som dig på att stryka i 65 år då.
Det har de redan gjort. Det dokument som varit mest omdiskuterat begärdes (och levererades av FDA) t.ex. långt innan någon "court order" dömde FDA att snabba på hanteringen av information så att de kunde leverera de 55,000 sidor per månad som domaren tyckte var en acceptabel takt. Enligt uppgifter kommer detta kosta 3 miljoner skattedollar i konsultarvoden (för att antivaxxare skall hålla på och tramsa).

Citat:
En liten ledtråd till DIG som kan vara bra att känna till i det privata livet: Man kan komma undan länge genom skitsnack. Men sedan helt plötsligt så smäller det när folk har fått nog och då behöver det inte vara rättvist eller logiskt när man åker på stryk. Massan är inte rationell.
Jaha. Jag fortsätter dock att konsekvent referera till, och diskutera, fakta och officiell information. Om du vill får du fortsätta tramsa, hitta på, förneka och nu slutligen också hota med "stryk." Högklassigt inlägg från en tvättäkta antivaxxare.

Herregud. Och allt detta för att du ännu en gång tvingades inse att du hade fel?
Senast redigerad av korrektamund0 2022-03-12 kl. 11:13.
Citera
2022-03-12, 11:03
Medlem
dodcoviddods avatar

Det här var för mycket. Jag måste göra avbön innan jag tappar vaccinationsviljan helt. Vaccin skyddar mot mandat, mandat skyddar mot restriktioner, restriktioner skyddar mot mot döden. Bara ovaccinerade dör och förtjänar det för att de förnekar vetenskapen (Helt olikt tidigare i mänsklighetens historia när de som förnekade "det nu vi utnämnde som högsta guden" blev exkommunicerade) . Nu känns det bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in