Citat:
Ursprungligen postat av
Clas.Ohlsson.453
Pfizer ville hemligshetsstämpla detta dokuemnt i 75 fucking år att du förnekar detta är helt absurt! Du lever under en STEN!
Nej, det är ingen som velat hemligstämpla någonting. Var FÅR ni allt ifrån? '
Citat:
Ursprungligen postat av
Clas.Ohlsson.453
https://youtu.be/LjZMgtzG6dE
Det finns studier som pekar på att det kan påverka DNA:t.
Så jo det finns studier på detta. Du har ju ingen koll!
Det är ett par saker som du inte klarar av att förstå och dhar därför svårt att hålla isär dessa. Jag skall försöka förklara så att även en tre-åring förstår.
1. Att konvertera RNA till DNA är inte samma sak som att integrera RNA i cellens genome
2. Det FINNS studier som visar att RNA från mRNA-vaccin kan KONVERTERAS till DNA
3. För att konvertera RNA till DNA använder cellen ett enzym (transkriptase). Det är cellen själv som tillhandahåller det enzymet
4. För att integrera det konverterade DNA:t i cellens genome, behövs ett annat enzym (integras). Det finns inget sådant i cellkärnan utan tillhandahålles av viruset
5. När du blir infekterad av SARS-CoV-2 tillhandahåller viruset enzymet (integras) som möjliggör att ett virus RNA kan konverteras till DNA och sedan integreras i cellens genome
Det mänskliga genomet innehåller massor med spår av virus som integrerats. Det är fullt möjligt att det sker när du smittas av SARS-CoV-2. Det kan dock inte ske när du vaccineras, eftersom enzymet integras saknas.
Så, nej, det finns inga studier på att RNA från vaccin integreras i cellens DNA.
Nu har du blivit satt på plats och haft fel så många gånger att man tycker du borde ha lärt dig jag har koll på detta. SKall du inte börja läsa lita vad jag skriver i alla fall?