2022-03-12, 00:02
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Dumpenuthängningarna domineras av A-kategorin där den unga tjejen, enligt chattarna, blivit kontaktad utifrån sitt unga nick och sedan har approachen varierat.
Jag undrar ibland vad jägarna i de amerikanska (brittiska) förlagorna skulle tänka om de såg Dumpens "pang-på-rödbetan"-approach. De verkar ju få minst lika goda resultat med mer subtila (realistiska) metoder (vad jag har sett).

Citat:
Att Dumpen övht försöker med B-kategorin kan jag tänka beror på att de vill visa att det finns en marknad för barn som är så små att de själva inte är aktiva på nätet. En av mina kolleger, som jag nämnt tidigare i denna tråd, åkte dit i en pedofilhärva där föräldrar bjöd ut sina små barn så jag förstår Dumpens ambition med kategori B.
Just B har jag väldigt svårt för eftersom det känns som om den sänder ut ett dubbelt budskap.

Jaså, du vill ha vuxensex med en snygg kvinna? Det kan du få, men bara om du erkänner att du egentligen vill ha sex med barn.

Tror det finns en (bra) anledning till att B (återigen, vad jag sett) aldrig används av de internationella förlagorna.
Citera
2022-03-12, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Dumpen tilbyr en nedside som kan skremme pedoer fra å jakte på folks unger på nettet.
Pedoene som Dumpen har eksponert har vært utsatt for alle ptensielle nedsider uten at det har stoppet dem, de tar bar høyde for at det kan skje.
Politi, utpressing og juling har vært prøvd uten hell, de fortsetter jakten.
Noen har vært nesten 10 år på sider beregnet på barn.

Det forteller oss at det er behov for Dumpen.
Når du har folk som KinkyOve som prøver å få pisse i kjeften på en 13 åring og få henne til å leke med avføring, avanserte perversiteter, traumatiserende for en 13 åring må det fungerende virkemidler til.

Da får pedoene slite med Dumpen til det kommer bedre alternativer.

Svin som KinkyOve skulle vært tredd på en påle og satt ut som advarsel til andre, det gjorde de i gamle dager.

Jo, du har en poäng. Jag har som sagt inte kollat närmre på Dumpen mer än att jag var inne och läste lite. Såg inte så mycket bakgrundinformation om männen annat än ett videoklipp då.

Naturligtvis kommer man fånga in en hel del riktigt fula fiskar vilket jag kan tycka är bra. Jag ser bara risken alltid finns med den här typen av sidor att någon gång kommer någon oskyldig att stryka med.

Det känns inte rättssäkert helt enkelt med två ex-pundare bakom rodret som agerar på känslor.
Citera
2022-03-12, 00:09
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Dumpen tilbyr en nedside som kan skremme pedoer fra å jakte på folks unger på nettet.
Pedoene som Dumpen har eksponert har vært utsatt for alle ptensielle nedsider uten at det har stoppet dem, de tar bar høyde for at det kan skje.
Politi, utpressing og juling har vært prøvd uten hell, de fortsetter jakten.
Noen har vært nesten 10 år på sider beregnet på barn.

Det forteller oss at det er behov for Dumpen.
Når du har folk som KinkyOve som prøver å få pisse i kjeften på en 13 åring og få henne til å leke med avføring, avanserte perversiteter, traumatiserende for en 13 åring må det fungerende virkemidler til.

Da får pedoene slite med Dumpen til det kommer bedre alternativer.

Svin som KinkyOve skulle vært tredd på en påle og satt ut som advarsel til andre, det gjorde de i gamle dager.

Heja Norge.
Ja, Dumpen ska skrämmas så pass att predatorer tänker sej för och kanske låter barn och unga får vara ifred.
Citera
2022-03-12, 00:11
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Lite synd att dumpen väljer att låta just fenomenet grooming hamna helt i skymundan.

I deras standardrepertoar så hoppar de ju alltid (?) över just det steget.

A. Hej. Jag är en tjej på 13 (alt.14) som vill bli av med oskulden.
B. Hej. Jag är en snygg, skötsam och yrkesarbetande kvinna som ställer upp på sex med vem som helst. Enda kravet är att min minderåriga dotter "står i centrum".

Vore intressant att se vilken typ av klientel man skulle fånga upp om decoyen istället var en mer realistisk osäker tjej i yngre tonåren. Misstänker att de skulle vara lite mer "sofistikerade" typer som dök upp.

Det är just det som gör att de fångar in så många desperata retards och de använder denna approach eftersom det är vad som kan massproducera innehåll för sidan, vilket verkar vara deras prio för att få så mycket swishade pengar som möjligt. Till vissa av männen de träffar säger de ibland till och med "våra fiskare har haft kontakt med dig i ett halvår" men det verkar inte som att de låtit dem grooma "barnet" i fråga
Citera
2022-03-12, 00:13
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Jag undrar ibland vad jägarna i de amerikanska (brittiska) förlagorna skulle tänka om de såg Dumpens "pang-på-rödbetan"-approach. De verkar ju få minst lika goda resultat med mer subtila (realistiska) metoder (vad jag har sett).

Är du säker på att det handlar om "pang på" och inte presentation? Chattarna är variationsrika, "pang på" är i samlingen sällsynta (ex. "vill bli av med oskulden"). Enligt uppgift har flera av chattarna pågått under ett par månader och de flesta chattar verkar beskurna. Därmed inte sagt vad som är vilket eftersom jag inte vet, bara en tanke.

Citat:
Just B har jag väldigt svårt för eftersom det känns som om den sänder ut ett dubbelt budskap. Jaså, du vill ha vuxensex med en snygg kvinna? Det kan du få, men bara om du erkänner att du egentligen vill ha sex med barn. Tror det finns en (bra) anledning till att B (återigen, vad jag sett) aldrig används av de internationella förlagorna.

Eftersom de uthängda männen som raggat 3-9 åringar använder argumentet: "jag spelade pedofil bara för att få ligga med den incestuösa pedofilmamman" så blir det så klart problematiskt när folk verkligen är så pantade att de tror på det. Min kollega och ett gäng andra män nappade när pappor bjöd ut sina döttrar mot betalning, Dumpen borde kanske testa det istället.
Citera
2022-03-12, 00:22
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kexchoklad123

Det känns inte rättssäkert helt enkelt med två ex-pundare bakom rodret som agerar på känslor.
Anmäl dem då. Om de begår ett brott så agerar rättssäkerheten. Om de inte bryter mot några lagar så
är det rättssäkert.
Citera
2022-03-12, 00:25
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Det är just det som gör att de fångar in så många desperata retards och de använder denna approach eftersom det är vad som kan massproducera innehåll för sidan, vilket verkar vara deras prio för att få så mycket swishade pengar som möjligt. Till vissa av männen de träffar säger de ibland till och med "våra fiskare har haft kontakt med dig i ett halvår" men det verkar inte som att de låtit dem grooma "barnet" i fråga
Ja, det ger ju i alla fall en väldigt skev "karikatyrmässig" bild av hur problemen egentligen ser ut.

Om jag var en amerikansk pedofiljägare som skulle bilda mig en uppfattning om hur situationen ser ut i Sverige enbart mha Dumpen så skulle jag nog tänka ungefär så här.

Jaha! Grooming verkar åtminstone inte förekomma alls, tack och lov. Svenska pedofiler verkar (nästan) helt och hållet föredra flickor. De utan jämförelse största problemen verkar vara A. flickor i yngre tonåren som är alltför sexuellt utagerande och B. vuxna kvinnor som är så sexuellt "frigjorda" att de vill involvera allt och alla.
Citera
2022-03-12, 00:30
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Är du säker på att det handlar om "pang på" och inte presentation?
Det har jag ingen aning om. Jag bara utgår från det som publicera(t)s och det jag läst och där har jag aldrig sett nånting som verkar likna nån form av realistisk grooming. Om det klippts bort eller inte vet jag inte.
Citera
2022-03-12, 00:34
Medlem
JimmysFarfars avatar
Vilken av alla gäddor var det som tog livet av sig? Finns säkert svar i tråden men får ju leta i timmar….
Citera
2022-03-12, 00:34
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Min kollega och ett gäng andra män nappade när pappor bjöd ut sina döttrar mot betalning, Dumpen borde kanske testa det istället.
Ja, det känns ju mycket mer realistiskt och i linje med riktiga fall. Då slipper man ju också misstanken om att det bara slagit slint i skallen på nån som (äntligen) fått tag i en vuxen kvinna.
Citera
2022-03-12, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Anmäl dem då. Om de begår ett brott så agerar rättssäkerheten. Om de inte bryter mot några lagar så
är det rättssäkert.

De är redan anmälda? Vi får helt enkelt se vad utfallet blir.
Citera
2022-03-12, 00:41
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kexchoklad123
De är redan anmälda? Vi får helt enkelt se vad utfallet blir.
Vilket brott påstås begåtts?
En anmälan betyder endast att någon gjort en anmälan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in