Citat:
Ursprungligen postat av
LightFandango
Jag undrar ibland vad jägarna i de amerikanska (brittiska) förlagorna skulle tänka om de såg Dumpens "pang-på-rödbetan"-approach. De verkar ju få minst lika goda resultat med mer subtila (realistiska) metoder (vad jag har sett).
Är du säker på att det handlar om "pang på" och inte presentation? Chattarna är variationsrika, "pang på" är i samlingen sällsynta (ex. "vill bli av med oskulden"). Enligt uppgift har flera av chattarna pågått under ett par månader och de flesta chattar verkar beskurna. Därmed inte sagt vad som är vilket eftersom jag inte vet, bara en tanke.
Citat:
Just B har jag väldigt svårt för eftersom det känns som om den sänder ut ett dubbelt budskap. Jaså, du vill ha vuxensex med en snygg kvinna? Det kan du få, men bara om du erkänner att du egentligen vill ha sex med barn. Tror det finns en (bra) anledning till att B (återigen, vad jag sett) aldrig används av de internationella förlagorna.
Eftersom de uthängda männen som raggat 3-9 åringar använder argumentet: "jag spelade pedofil bara för att få ligga med den incestuösa pedofilmamman"

så blir det så klart problematiskt när folk verkligen är så pantade att de tror på det. Min kollega och ett gäng andra män nappade när pappor bjöd ut sina döttrar mot betalning, Dumpen borde kanske testa det istället.