Skulle tro att hor är flera år över 70.
Jag träffade henne typ 2002 o tänkte att hon va kring 60 då.
Men,med fruntimmer vet man ju aldrig.
Hon har varit igång i många år nu besökte henne för ett antal år sedan kan ha varit tio år sedan då såg Hon rätt fin ut men alldeles för stessad för mig
Jag har träffat LuunaTrixi. Hon är på riktigt och man behöver inte köpa filmer för att komma högre upp. Likt många andra snygga tjejer på RS är hon "lite" strulig, och det blir inte bättre av att hon har flera hundra meddelanden nya på KIK varje dag. Om hon inte sitter vid telefonen är chansen att ditt meddelande hamnar för långt ner för att bli läst.
Om du köper filmer av henne för att du tror att du kommer få lättare med en träff kommer du bli besviken. Du köper filmer för att köpa filmer, inte en träff.
Hon är definitivt tidsoptimist, men det går att träffa henne om man har mycket tålamod och villig att vänta en hel dag. Räkna med 1-3 timmar försening på bestämd träff.
Vad är grejen med att ställa in och vänta? Förstår om det är pga sjukdom eller om tjejen fått sin mens tidigare än väntat el dylikt men vad fan? Tänker inte sitta och vänta flera timmar om man bestämt träff, är väldigt respektlöst.
Jag är en ung man i mina bästa år Söker mogna eskorter i Stockholm/Gbg gärna över 50 år ju äldre desto bättre
Träffar en het puma med sin väninna men tyvärr är det långt mellan träffarna nu då Göteborgsbesöken
inte är lika ofta som tidigare...kan någon tipsa? Seriöst och diskret skall det vara
Senast redigerad av Gbglelle 2022-03-12 kl. 11:54.
Jag är en ung man i mina bästa år Söker mogna eskorter i Stockholm/Gbg gärna över 50 år ju äldre desto bättre
Träffar en het puma med sin väninna men tyvärr är det långt mellan träffarna nu då Göteborgsbesöken
inte är lika ofta som tidigare...kan någon tipsa? Seriöst och diskret skall det vara
Om du går igenom denna tråd från början. Så kommer alla namn på äldre kvinnor upp som finns i Stockholm. Äldre,behöver inte betyda bättre. Precis som högt pris behöver inte betyda bra...
Om du går igenom denna tråd från början. Så kommer alla namn på äldre kvinnor upp som finns i Stockholm. Äldre,behöver inte betyda bättre. Precis som högt pris behöver inte betyda bra...
Var lite schysst o droppa några namn i stället. Att läsa igenom drygt 2500 poster sedan 2015 tar väldigt lång tid!
Var lite schysst o droppa några namn i stället. Att läsa igenom drygt 2500 poster sedan 2015 tar väldigt lång tid!
Har slutat torska. Men minnesvärda namn är. LindaRice i Solna och Villiga Vera i Högdalen. Där fick man flera timmar för en halvtimme. Kastat bort telefonnumren och tror dom slutat. Tur är väl det. Så man inte får återfall....
Om du vill ha lite övermogna/viktiga damer så är det ju bara att kolla på RS,dom första annonserna varje dag.
tycker du isf att träffen var värd strulet med förseningar och flertalet försök att få kontakt?
Ja, det tycker jag nog. Hon är grym på att suga och väldigt kåt. Många tjejer i Sverige kan vara väldigt struliga och halvdanna, men Luna är strulig och bra. Det är bara att fortsätta försöka, och smid medan järnet är varmt.
Ja, det tycker jag nog. Hon är grym på att suga och väldigt kåt. Många tjejer i Sverige kan vara väldigt struliga och halvdanna, men Luna är strulig och bra. Det är bara att fortsätta försöka, och smid medan järnet är varmt.
ja man kan väl alltid kolla när man är på genomfart och se ifall hon svarar och om jag isåfall lyckas få till en träff. men kommer antagligen ändå fokusera på lite säkrare kort :-)