2022-03-09, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
svår att få tag på bara

Finns det någon som är enklare att få tag på?

Spaderdam ger en rätt bra och djup avsugning.
Citera
2022-03-09, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janne678
Någon som träffat LuunaTrixi på sistonde?

Hon slutar alltid höra av dig strax innan träff. Nån som verkligen lyckats träffa henne?
Citera
2022-03-09, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outrage
Hon slutar alltid höra av dig strax innan träff. Nån som verkligen lyckats träffa henne?

exakt samma upplevelse. i hennes gästbok finns gott om omdömen på hennes filmer o cam, men känns inte så lovande ang. träff.

dessutom är det typ en på tio att hon till att börja med svarar på kik, även om man varit i kontakt tidigare. kan förstå att många skriver till henne, men konstigt att det inte finns några som kan dela med sig om sina träffar
Citera
2022-03-09, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowANomel
exakt samma upplevelse. i hennes gästbok finns gott om omdömen på hennes filmer o cam, men känns inte så lovande ang. träff.

dessutom är det typ en på tio att hon till att börja med svarar på kik, även om man varit i kontakt tidigare. kan förstå att många skriver till henne, men konstigt att det inte finns några som kan dela med sig om sina träffar

Känns som att hon lockar folk med förtur i träff listan med att köpa film och kåt som man är går man på det för hon ser riktigt grymm ut
Citera
2022-03-10, 14:16
Medlem
Vet någon om "eskortmiranda" är samma person som "bonniesthlm" på rs?
Citera
2022-03-10, 14:26
Medlem
är väl kompisar/ kollegor
Citera
2022-03-10, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
är väl kompisar/ kollegor

Också min teori. De är lika men miranda har inte tatueringen under bröstkorgen som bonnie har.
Citera
2022-03-10, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merinoull96
Också min teori. De är lika men miranda har inte tatueringen under bröstkorgen som bonnie har.
Miranda har inge tatto på ryggen heller
Citera
2022-03-10, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janne678
Känns som att hon lockar folk med förtur i träff listan med att köpa film och kåt som man är går man på det för hon ser riktigt grymm ut

definitivt, dock är hennes filmpaket inte värda 1000 riksdaler. jag bor inte sthlm eller Uppsala, men det händer att jag är på genomfart, men vågar inte chansa på Luna då det känns som en högoddsare att hon ens skulle svara och jag är inte ens säker på att hon gör träffar eller bara använder det som lockbete till att kränga filmer och cam.

såg nu hennes senaste inlägg i gästboken på rs, många som hyllar hennes filmer och någon som nyligen skrev att det var ett perfekt sätt att hamna högt upp på hennes "träff lista". personen som skrev det är ett par som erbjuder filmer osv, och av profilbilden att döma är det med stor sannolikhet Lunas kk/pojkvän etc.
Citera
2022-03-10, 21:16
Medlem
Citat:
definitivt, dock är hennes filmpaket inte värda 1000 riksdaler. jag bor inte sthlm eller Uppsala, men det händer att jag är på genomfart, men vågar inte chansa på Luna då det känns som en högoddsare att hon ens skulle svara och jag är inte ens säker på att hon gör träffar eller bara använder det som lockbete till att kränga filmer och cam.

såg nu hennes senaste inlägg i gästboken på rs, många som hyllar hennes filmer och någon som nyligen skrev att det var ett perfekt sätt att hamna högt upp på hennes "träff lista". personen som skrev det är ett par som erbjuder filmer osv, och av profilbilden att döma är det med stor sannolikhet Lunas kk/pojkvän etc.

Gästböckerna på rs är ju ett skämt. Finns väldigt många skamprofiler med fejkreviews. Sen många bra profiler med reviews som smutskastar.
Citera
2022-03-11, 10:45
Medlem
Citat:

Jag har träffat LuunaTrixi. Hon är på riktigt och man behöver inte köpa filmer för att komma högre upp. Likt många andra snygga tjejer på RS är hon "lite" strulig, och det blir inte bättre av att hon har flera hundra meddelanden nya på KIK varje dag. Om hon inte sitter vid telefonen är chansen att ditt meddelande hamnar för långt ner för att bli läst.

Om du köper filmer av henne för att du tror att du kommer få lättare med en träff kommer du bli besviken. Du köper filmer för att köpa filmer, inte en träff.

Hon är definitivt tidsoptimist, men det går att träffa henne om man har mycket tålamod och villig att vänta en hel dag. Räkna med 1-3 timmar försening på bestämd träff.
Citera
2022-03-11, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Jag har träffat LuunaTrixi. Hon är på riktigt och man behöver inte köpa filmer för att komma högre upp. Likt många andra snygga tjejer på RS är hon "lite" strulig, och det blir inte bättre av att hon har flera hundra meddelanden nya på KIK varje dag. Om hon inte sitter vid telefonen är chansen att ditt meddelande hamnar för långt ner för att bli läst.

Om du köper filmer av henne för att du tror att du kommer få lättare med en träff kommer du bli besviken. Du köper filmer för att köpa filmer, inte en träff.

Hon är definitivt tidsoptimist, men det går att träffa henne om man har mycket tålamod och villig att vänta en hel dag. Räkna med 1-3 timmar försening på bestämd träff.

tycker du isf att träffen var värd strulet med förseningar och flertalet försök att få kontakt?

jag vet att hon är eftertraktad och får många meddelanden, men lika möjligt att hon är en smula förströdd och har svårt att hålla koll på vilka hon korresponderar med. känns ju dock bra att veta att någon faktiskt lyckats landa en irl-träff för jag har fått känslan av att folk (och jag) bara har kommit så långt som att köpa filmer, för det får hon väldigt mycket lovord om på rs men väldigt få som kan recensera träffarna. men å andra sidan är hon inte ensam om att ha sparsamt med omdömen. jag har tex haft ögon för realpetra i sthlm ett bra tag nu, men finns inga omdömen att hitta trots att hon periodvis annonserar väldigt frekvent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in