Citat:
Ursprungligen postat av
MartinDahlinsMamma
Ja, senast var det bråk med Arteta som ledde till förlusten var så säker på att autisten kommer skylla på 1 mindre dags vila denna gången.
Ja.. minns när Ty skyllde en förlust på regnet, tydligen regnade det bara på arsenalspelarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Schmoove
Nej, ligamatchen mellan Arsenal-Liverpool blev uppskjuten eftersom finalen i årets ligacup spelades samma helg. Däremot stämmer det med ett covidfall, men det var TAA och Liverpool som stod för det fallet. Detta inför matchen mellan Arsenal och Liverpool i första semifinalen i ligacupen.
Första mötet blev ju inställt för att PCR—tester visade en lavin av smittade Liverpoolspelare. Testerna skickades till ett externt labb (BioGrad) och inte det labb som PL-klubbarna i vanliga fall använder sig av (Prenetics).
Vem innehar en hög tjänst på labbet (BioGrad) som Liverpool bestämde sig för att skicka sina PCR-tester till? Kvinnan heter Lynsey Dalglish, kan hon kanske vara släkt med…jo kanske det, ingen mindre än en av Kenny Dalglish döttar. Som Leif GW brukar säga: ”Tro inte på slumpen”.
- Liverpool begärde att matchen skulle skjutas upp innan resultaten för testerna kunde redovisas.
- Liverpool fick grönt ljus av Rick Parry (Styrelseordförande EFL), jobbade tidigare för Liverpool FC i 12 år.
- Liverpool visste att resultaten för PCR-testerna skulle visa positivt innan testerna ens redovisats av labbet
- När testerna väl kom tillbaka så visade det sig att alla tester var negativa förutom 1 spelare, TAA
Allt annat var fusk och bluff. Liverpool myglade sig till att skjuta upp matchen.
Ja därför jag skrev ett frågetecken pga jag inte mindes. Kände int för att göra en efterforskning mtp vem jag citerade.
Mycket möjligt att Liverpool utnyttjade det där, har ingen vetskap där och inte heller du, vi kan bara gissa.
Men att båda lagen ska ha lika många dagars vila är ju otroligt ovanligt, denna gång får ni en dag mindre, oftast får lag som Liverpool, Chelsea och City minst vila då vi går längst i cuper så vet inte varför vi ska debattera detta ens då jag inte ser problemet?
Tror du själv att Liverpool är förfördelade i detta?