2022-03-11, 08:13
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Energin du lägger på att gnälla på honom kan du istället lägga på att hjälpa krigsflyktingar.

Så det enda sättet att ”hjälpa” är att ta egna bilen till ukrainska gränsen och plocka upp några slumpmässigt utvalda kvinnor och barn menar du? Det finns gott om hjälporganisationer som hjälper krigsflyktingarna, bättre att ge pengarna till dessa istället.

Det är ju inte så att flyktingarna dumpas och lämnas vind för våg vid t.ex. polska gränsen. Tvärtom, där finns alla förnödenheter som de behöver, plus organiserade bussresor till olika EU-länder.

Finns ingen anledning för psykopater som Peter att försöka spela hjälte. Så jävla lågt av denna godhetsknarkare att utnyttja flyktingarnas situation för att få egen uppmärksamhet och så många likes som möjligt på Facebook!
Citera
2022-03-11, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Så det enda sättet att ”hjälpa” är att ta egna bilen till ukrainska gränsen och plocka upp några slumpmässigt utvalda kvinnor och barn menar du? Det finns gott om hjälporganisationer som hjälper krigsflyktingarna, bättre att ge pengarna till dessa istället.

Det är ju inte så att flyktingarna dumpas och lämnas vind för våg vid t.ex. polska gränsen. Tvärtom, där finns alla förnödenheter som de behöver, plus organiserade bussresor till olika EU-länder.

Finns ingen anledning för psykopater som Peter att försöka spela hjälte. Så jävla lågt av denna godhetsknarkare att utnyttja flyktingarnas situation för att få egen uppmärksamhet och så många likes som möjligt på Facebook!

Börja hjälp flyktingar själv då istället för att attackera en fin människa som Peter.
Citera
2022-03-11, 08:40
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Börja hjälp flyktingar själv då istället för att attackera en fin människa som Peter.

Vad får dig att tro att jag inte redan har hjälpt flyktingarna? Som jag nyss skrev så kan man t.ex. skänka pengar till hjälporganisationer. Ger knappast några likes på Facebook men det hjälper flyktingarna, vilket är viktigast.

Peter en ”fin människa”? Snarare en ensam och alkoholiserad psykopat.

Jag bara skakade på huvudet när jag läste hans rövarhistoria om varför han var tvungen att köra bil på fyllan en gång. Samt även varför han körde bil när hans körkort var indraget, för att han kört bil på fyllan några månader tidigare. Vilken dåre!
Citera
2022-03-11, 08:50
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Fredag idag.

Ikväll tar Petta fram vodkaflaskan och förvandlas till ett aggressivt vilddjur, med slidor och vidöppna analer i sinnet. Den lille slavpojken får gott låna ett par hörselkåpor och stanna i källaren över natten. På övervåningen har Petta, i sitt skeva sinnestillstånd, arrangerat ett rollspel med avstamp i nuvarande situation. Iförd rysk uniform marscherar han fram och tillbaka samtidigt som han inspekterar sina fastbundna krigsbyten.

Sjukt att det skulle sluta såhär!!!
Citera
2022-03-11, 08:52
Medlem
John-Roccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keonet
Om några månader när tanterna börjat få synkade PMS svängningar, möblerat om hela hans hem och inte ens mjölken står där den borde.
Då är det Peter som kommer fly till Ukraina.
Så i långa loppet är det nog mest synd om Peter.

Bästa inlägget i tråden hittills!
Citera
2022-03-11, 08:54
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Fredag idag.

Ikväll tar Petta fram vodkaflaskan och förvandlas till ett aggressivt vilddjur, med slidor och vidöppna analer i sinnet. Den lille slavpojken får gott låna ett par hörselkåpor och stanna i källaren över natten. På övervåningen har Petta, i sitt skeva sinnestillstånd, arrangerat ett rollspel med avstamp i nuvarande situation. Iförd rysk uniform marscherar han fram och tillbaka samtidigt som han inspekterar sina fastbundna krigsbyten.

HAHA Felåt men började bara asgarva när jag läste din post Du är antingen heeelt sjuk i huvudet eller har fantasi som ett barn. Oavsett, en bärs med dig vore ju kul! Det är humor humor och humor

Du är ju ett mellanting mellan 50 shades of grey och American Psyco! Har du funderat på att skriva en bok?
Citera
2022-03-11, 09:02
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Fredag idag.

Hahahaha! Humor på hög nivå! Garvade så att morgonkaffet sprutade

Fast egentligen så kan det ju mycket väl vara en sann historia
Citera
2022-03-11, 09:35
Medlem
Citat:
Fredag idag.

Citera
2022-03-11, 09:44
Medlem
JBernards avatar
Citat:

...och som bonus ev tilltvinga sig lite ukrainsk pussy efter en vodkarunda på fredagskvällen.. Får otroligt dåliga vibbar av den där skojaren. Dessutom fattig som en kyrkråtta.
Citera
2022-03-11, 09:45
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Han finns med i lexbase

Såklart..
Citera
2022-03-11, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Peters projekt är så mediaotränat och klickbaitigt att man misstänker konstinstallation från rysstrollcentralen. Men å andra sidan har jag liknande rampljushoror i min krets irl, så jag är osäker.

These are uncertain times.

Hahaha!
Citera
2022-03-11, 10:13
Medlem
Emellies avatar
Citat:
Jag bara skakade på huvudet när jag läste hans rövarhistoria om varför han var tvungen att köra bil på fyllan en gång. Samt även varför han körde bil när hans körkort var indraget, för att han kört bil på fyllan några månader tidigare. Vilken dåre!

Vart har han skrivit om det, på sin facebook?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in