2022-03-10, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Det är just detta som gör honom så creepy. Det är bara jag, jag, och jag hela tiden. ”Se på mig, jag är bra” Jag, jag, och jag. Jag har gjort si, jag har gjort så. JAG, JAG, JAG!

Det riktigt osar psykopat och narcissist om karln!

Psykopat är han verkligen inte, ifall han hade varit stilig och charmig hade risken varit större. Narcissistiska drag har var och varannan i dagens samhälle.

Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Det finns tydligen många som vägrar åka hit. Jag la upp två länkar. En kvinna sa att hon inte tänkte ta sitt barn från ett krig till ett annat.

Jag förstod att det skulle bli en kulturkrock, däremot slogs jag aldrig av tanken att de av samma orsak inte skulle vilja komma hit.

Ett Sverige med kriminella invandargäng och män som enbart klagar på nätet istället för att ta itu med verkligheten, lockar tydligen inte ukrainska kvinnor. Med andra ord vill de inte leva med någon sorts man här. Inte bli snuttefiltar för män som inte törs gå ut när de ser invandrare men svär på för fullt på dem anonymt online, eller mot svenska kvinnor. Roande faktiskt

Det är såklart synd om dem vars land nu faller samman men attityden är tydligen att om de får välja, blir det inte kvinnoöverskott här och med tanke på hur ni bröstar upp er för kvinnor som inte ens vill sätta foten i landet, är det lite roligt samtidigt.

Vi svenska män kanske blir riktiga män ifall riktiga kvinnor kommer hit.
Citera
2022-03-10, 21:37
Medlem
Emellies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Gubben är helt sjuk.

Jag tittade in på hans Facebook igen. Massvis av bilder på "hans" Ukrainska familjer. Han listar exakt vad allt kostar. Så fort de handlar något så skriver han ut exakt vad det kostade.

Han verkar också ringa runt till olika butiker för att få gratisgrejer.

Kolla de här inläggen:

Citat:
Ursäkta... men ibland undrar jag om jag är den enda i världen som har en hjärna 🤣🤣 parkerade vid kyrkan för att se om jag kunde få hjälp.... Betalar p-avgift för min egen bil och säger till Ukrainarna som har en egen bil att ingen lapplisa kan vara så dum att bötfälla en Ukrainsk bil...
Fel av mig...🤣🤣🤣
Ringer en BIMBO på parkeringskontoret i Jönköpings kommun som informerar mig att hon kan inget göra och lagen är lika för alla... (det kunde hon berätta för Putin istället) TROR HON ATT SVENSKA FOLKET INTE VET DET...?????
Hur F-N kan man ha så lågt IQ att inte förstå det är omöjligt att driva in den avgiften i ett land Putin bombar och dödar människor... 70 mil från Svenska gränsen.
Undrar hur mycket skattepengar vi skall slösa på att utreda att dom ALDRIG får en spänn av den avgiften...🤣🤣🤣
Jag har lite större juridisk kunskap än så... 🤣🤣🤣
Men jag fick ett bevis: Att lapplisor och kommunanställda inom parkerings avdelningen inte behövde någon hjärna för att få arbete och betalt sin lön av skattemedel...🤣🤣🤣

Vem tror han att han är egentligen? Uppmanar dem att inte betala parkeringsavgift och får sedan ett utbrott när de får en p-bot?
Citera
2022-03-10, 22:03
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emellie
Vem tror han att han är egentligen? Uppmanar dem att inte betala parkeringsavgift och får sedan ett utbrott när de får en p-bot?

Hela grejen verkar stiga honom åt huvudet snabbt satan. Han beter sig som det är hans egen familj och alla ska betala och ställa upp så fort han vill ha något. Han tycker nog själv han är den mest godhjärtade som gått i ett par skor.
Citera
2022-03-10, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Hela grejen verkar stiga honom åt huvudet snabbt satan. Han beter sig som det är hans egen familj och alla ska betala och ställa upp så fort han vill ha något. Han tycker nog själv han är den mest godhjärtade som gått i ett par skor.

Han står upp för de svaga och utsatta helt enkelt.
Citera
2022-03-10, 22:30
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Han står upp för de svaga och utsatta helt enkelt.

Jag tycker det ser mer ut som Peter står upp för Peter framför allt. Allt handlar egentligen om honom själv och det lyser igenom på hans Facebooksida. Men visst, den som köper charaden kan ju swisha honom en peng så han kan laga sin värmepump.
Citera
2022-03-10, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag tycker det ser mer ut som Peter står upp för Peter framför allt. Allt handlar egentligen om honom själv och det lyser igenom på hans Facebooksida. Men visst, den som köper charaden kan ju swisha honom en peng så han kan laga sin värmepump.

Energin du lägger på att gnälla på honom kan du istället lägga på att hjälpa krigsflyktingar.
Citera
2022-03-10, 22:46
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Energin du lägger på att gnälla på honom kan du istället lägga på att hjälpa krigsflyktingar.

Ja, det verkar ju finnas pengar i det så varför inte. Är inte så sugen på att fläka ut mig som Peter bara, och kräva pengar från allt och alla för att jag är en så otroligt godhjärtad människa.

Tvivlar inte på att tjejerna faktiskt får viss hjälp. Men Peter verkar inte må bra och jag är inte så säker på att den självhjälp/terapi han verkar pyssla med just nu är positiv i längden. Ska bli intressant att se var det hela slutar. Gissar han är ensam igen inom ett par veckor och när ryggdunkarna och swish-plinget försvinner kommer ångesten tillbaka.
Citera
2022-03-10, 23:43
Medlem
Verkar vara en känslig och fin man, kan säkert få 90% av alla svenska kvinnor också.
Citera
2022-03-11, 00:00
Medlem
Stones avatar
Han Könner dig som en hjälte. Han kommen också söka bekräftelse att han är en från dem. Om de inte uppskattar hans hjältemod på rätt sätt så kan detta få en mindre trevlig vändning.
Citera
2022-03-11, 00:32
Medlem
Keonets avatar
Om några månader när tanterna börjat få synkade PMS svängningar, möblerat om hela hans hem och inte ens mjölken står där den borde.
Då är det Peter som kommer fly till Ukraina.
Så i långa loppet är det nog mest synd om Peter.
Citera
2022-03-11, 01:19
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keonet
Om några månader när tanterna börjat få synkade PMS svängningar, möblerat om hela hans hem och inte ens mjölken står där den borde.
Då är det Peter som kommer fly till Ukraina.
Så i långa loppet är det nog mest synd om Peter.

Citera
2022-03-11, 03:16
Moderator
Psilosophers avatar
Peters projekt är så mediaotränat och klickbaitigt att man misstänker konstinstallation från rysstrollcentralen. Men å andra sidan har jag liknande rampljushoror i min krets irl, så jag är osäker.

These are uncertain times.
Senast redigerad av Psilosopher 2022-03-11 kl. 03:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in