2022-01-26, 09:06
Medlem
CheckMyBrains avatar
https://www.avanza.se/placera/pressmeddelanden/2022/01/26/cr-ventures-cr-ventures-cr-ventures-ledamot-avgar-pa-egen-begaran.html

Spekulera fritt...
Citera
2022-01-26, 09:20
Medlem
Han avgår men kommer ju säkert att vara kvar som storägare i sina gamla bolag men det känns som att han inte hade något val heller - jag antar att "ryktena" verkade stämma om vad som hänt
Citera
2022-01-26, 09:40
Medlem
refsps avatar
Nej, nu kan även jag konstatera att det är mycket sannolikt att omnämnde direktör är den som Expressen skriver om.

3 uppdrag; CRV, Mavshack och Transiro.

Citat:
Ursprungligen postat av 2021se
L*tborn lämnar styrelseuppdrag idag i minst två bolag kom det meddelande om nu. Av personliga skäl. Sammanträffande?
Citera
2022-01-26, 14:11
Medlem
Antar att denna typ av brott är svårt att bevisa om dom inte varit ovanligt klantiga i sitt brottsutförande så blir spännande att se framåt vad som händer men tar säkert 6-12 månader innan fortsättning följer
Citera
2022-02-11, 22:16
Medlem
Jag har mottagit dagboksbladet från Stockholms tingsrätt efter att ha begärt detta genom det brottsmålsnummer som nämnts tidigare här i tråden.

Två tilltalade framgår varav ingen är Jonas Litbo*n. Hur går det att bekräfta att anhållan har ägt rum? Samma fråga angående F*ed*ik C*afoo*d.

*=r
Citera
2022-02-13, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alkaloidi
Jag har mottagit dagboksbladet från Stockholms tingsrätt efter att ha begärt detta genom det brottsmålsnummer som nämnts tidigare här i tråden.

Två tilltalade framgår varav ingen är Jonas Litbo*n. Hur går det att bekräfta att anhållan har ägt rum? Samma fråga angående F*ed*ik C*afoo*d.

*=r
Ja branschen är stor så kan ju vara vem som helst
Senast redigerad av MrFjallet 2022-02-13 kl. 07:00. Anledning: Felskrivet
Citera
2022-03-08, 15:27
Medlem
Samma person(er) idag i tidningen tro?
Citera
2022-03-10, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.guld
Samma person(er) idag i tidningen tro?
Vad står det då ?
Missat det tyvärr
Citera
2022-03-10, 21:04
Medlem
Stod 3 personer anhållna för insider mbrott varav en jobbade på bank. Har inte prenumerationen för att lösa mer tyvärr
Citera
2022-03-10, 22:17
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alkaloidi

*=r

Du kan ju posta dagboksbladet så vi får veta vem det är..
Citera
2022-03-12, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.guld
Stod 3 personer anhållna för insider mbrott varav en jobbade på bank. Har inte prenumerationen för att lösa mer tyvärr
Tror inte att det är samma personer men kan hända att det ändå kan hänga ihop på något sätt
Citera
2022-12-23, 10:45
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
https://www.di.se/nyheter/jonas-litborn-atalas-for-grova-insiderbrott/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in