2022-03-10, 16:25
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Kvinnorna och barnen där de inte släppt ut mannen blir nog ofta kvar i Polen för att sedan förhoppningsvis återvända och förenas igen medan barnlösa singelkvinnor inte har något emot att åka ända till Sverige och börja ett nytt liv här.
Det verkar inte så när de som inte självmant tagit sig hit, inte vill få hjälp med det.

Det är nog ingen förutom ni som tänker på dejting. Lika sjukt som om jag skulle välkomna en invasion för att få större utbud av män.

Ingen vill behöva lämna land och hem för att något annat lands män ser det som en ypperlig chans till att få tag på kvinnor..
Citera
2022-03-10, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Det verkar inte så när de som inte självmant tagit sig hit, inte vill få hjälp med det.

Det är nog ingen förutom ni som tänker på dejting. Lika sjukt som om jag skulle välkomna en invasion för att få större utbud av män.

Ingen vill behöva lämna land och hem för att något annat lands män ser det som en ypperlig chans till att få tag på kvinnor..

Jag har varit registrerad på dejtingsida med bland annat ukrainskor och ja jag blev uppvaktad, deras land har stort kvinnoöverskott/mansunderskott, fattigt och eländigt och nu detta fruktansvärda kriget också. Svenska kvinnor lär få en del konkurrens.
Citera
2022-03-10, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Kollade också på videon men kan inte se att han smeker nån?
Hahahaha dom har klippt bort det hahaha, jävla svt. undrar om det finns på youtube i orginal tro?
Citera
2022-03-10, 16:35
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Jag har varit registrerad på dejtingsida med bland annat ukrainskor och ja jag blev uppvaktad, deras land har stort kvinnoöverskott/mansunderskott, fattigt och eländigt och nu detta fruktansvärda kriget också. Svenska kvinnor lär få en del konkurrens.
Och?

Jag ser ingen förlust och de får dejta er hur mycket de vill.

Utöver det gillar män från öst och Eurasien oss nordiska kvinnor också. Det inte som om ni män är några oersättliga juveler. Men det är inte en öppnad dejtingmarknad utan krig.

Inga kvinnliga befolkningar vill ha er män från andra nationer under den här utvecklingen.

Du kan kanske åka till Ukraina och ta med dig några av de män som ser tillfället nu. I Ukraina mår ni bäst.
Senast redigerad av AdMortem 2022-03-10 kl. 16:37.
Citera
2022-03-10, 16:41
Medlem
Citat:
Och?

Jag ser ingen förlust och de får dejta er hur mycket de vill.

Utöver det gillar män från öst och Eurasien oss nordiska kvinnor också. Det inte som om ni män är några oersättliga juveler. Men det är inte en öppnad dejtingmarknad utan krig.

Inga kvinnliga befolkningar vill ha er män från andra nationer under den här utvecklingen.

Du kan kanske åka till Ukraina och ta med dig några av de män som ser tillfället nu. I Ukraina mår ni bäst.

Västerländska män anses ofta vara attraktiva ute i världen, möjligtvis inte i den muslimska världen.
Citera
2022-03-10, 16:45
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Västerländska män anses ofta vara attraktiva ute i världen, möjligtvis inte i den muslimska världen.
Kvinnor också. Väldigt många män i världen som anser nordiska kvinnor något högre placerade än vad ni själva gör. Det vanligaste är att människor vill ha inom sina egna grupper. Förresten så är andra europeiska invandrare här, oftare med invandrare än vad svenskor är. Ta inte saker för givet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/47gMlG/en-miljon-barn-flyr-rysslands-krig-i-ukraina

I länken står det att en miljon barn är på flykt från Ukraina. Barn är väldigt sårbara och vi har en lång historia av utsatthet för krigsbarn varav det är viktigt, även i Sverige att vara observanta när de anländer hit
Citera
2022-03-10, 16:53
Medlem
pellevin11s avatar
Citat:
Jag var jävligt upptagen med egna problem och ta hand om anhöriga under den tiden. Du får ursäkta mig som tvingades ut beväpnad med kökskniv för att hämta någon med insikt om att det förekommit hot med vapen, jag visste inte att ni svenska kärring män skulle klaga så mycket åt oss som lever i verkligheten. DET retar upp mig. Att ni anklagar mig samtidigt som jag öppet, jävligt öppet berättat om problemen medan ni näthatade mig som respons och jag själv fortsatte ta itu med problem allteftersom de kom att ni har mage att öppna era käftar mot mig.

Vart var du när jag berättade om våldtäkt, förföljelser och annat? När jag pratade om psykisk ohälsa som bröt ut av all stress. Inte ens här på Flashback tog ni mig i försvar. Tvärtom försökte ni göra det långt svårare.

Så, håll käften istället.
Människor som mig gör alltid något. Men du själv? Vad duger du till?

Varför tar du inte emot dessa kvinnor i ditt eget hem då? Bara åk hem till denne Peter och erbjud dig att ta hand om hans kvinnor och barn.

Eller duger det kanske bara med en 16-årig gosse från kriget i din egen säng?
Citera
2022-03-10, 16:59
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellevin11
Varför tar du inte emot dessa kvinnor i ditt eget hem då? Bara åk hem till denne Peter och erbjud dig att ta hand om hans kvinnor och barn.

Eller duger det kanske bara med en 16-årig gosse från kriget i din egen säng?
Det är väldigt märkligt att män som aldrig hjälpt oss kvinnor i Sverige, tror att det är kvinnor som står i skuld till dem.

Och otroligt märkligt att det automatiskt ska ses normalt för dem att kunna utnyttja kvinnor som flyr från krig.

Som vi redan konstaterat gick jag ut med kökskniv när en potentiellt farlig människa som var pistolbeväpnad och hotat, för att ta någon ifrån personen utan att veta om denne skulle dyka upp.

Det var vad jag gjorde. Ingenting annat än att kämpa på.
Men det duger måhända inte för dig att ifrågasätta män från andra länder och deras förehavanden mot svenska kvinnor? Jag minns väl hur ni på Flashback höll på och jag möter många fega människor fortfarande som tror att de är tuffare än vad jag är.

Under flyktingkrisen var jag även perfekt fungerande jourhem.

Ni är absolut välkomna att kontakta socialtjänsten och påpeka fakta och rekommendera mig om ni önskar att jag ska uppfostra fler barn i mitt hems trygga sfär, men jag själv ämnar inte att erbjuda mig som jourhem.
Citera
2022-03-10, 17:20
Medlem
.-.-.s avatar
Lägligt för Peter att hans värmepump gått sönder just nu, och det lägger han ut på fejan med ett gäng gråtande gubbar.
Säkert att han väntar på att en firma ska höra av sig som erbjuder sig att fixa detta så inte kvinnorna och barnen ska behöva frysa.
Varje inlägg han gör på fejan handlar om antingen företag som hjälpt till eller privatpersoner som swishat. Och däremellan lite swish tiggande.

Företag som går emot honom hänger han ut rejält, så pressen börjar va hög på alla firmor han kontaktar att hjälpa till gratis eller nästan gratis. Annars vet dom vad som väntar.

Tycker han ser ut att ha åldrats mycket bara sista två åren. Ser rätt fräsch ut på foton från ett-två år tillbaka men idag ser han helt knäckt ut. Kanske är hans ständiga gråtande som tär på kroppen.
Citera
2022-03-10, 17:37
Medlem
Citat:
Kvinnor också. Väldigt många män i världen som anser nordiska kvinnor något högre placerade än vad ni själva gör. Det vanligaste är att människor vill ha inom sina egna grupper. Förresten så är andra europeiska invandrare här, oftare med invandrare än vad svenskor är. Ta inte saker för givet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/47gMlG/en-miljon-barn-flyr-rysslands-krig-i-ukraina

I länken står det att en miljon barn är på flykt från Ukraina. Barn är väldigt sårbara och vi har en lång historia av utsatthet för krigsbarn varav det är viktigt, även i Sverige att vara observanta när de anländer hit

Sverige borde kunna ta emot närmare 200,000 kvinnor och barn. Mitt hjärta är vidöppet.
Citera
2022-03-10, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Lägligt för Peter att hans värmepump gått sönder just nu, och det lägger han ut på fejan med ett gäng gråtande gubbar.
Säkert att han väntar på att en firma ska höra av sig som erbjuder sig att fixa detta så inte kvinnorna och barnen ska behöva frysa.
Varje inlägg han gör på fejan handlar om antingen företag som hjälpt till eller privatpersoner som swishat. Och däremellan lite swish tiggande.

Företag som går emot honom hänger han ut rejält, så pressen börjar va hög på alla firmor han kontaktar att hjälpa till gratis eller nästan gratis. Annars vet dom vad som väntar.

Tycker han ser ut att ha åldrats mycket bara sista två åren. Ser rätt fräsch ut på foton från ett-två år tillbaka men idag ser han helt knäckt ut. Kanske är hans ständiga gråtande som tär på kroppen.

Värmepumpen får väl gå på högvarv nu, den också. Swisha gärna en slant till honom om du har något över.
Senast redigerad av Slacker- 2022-03-10 kl. 17:49.
Citera
2022-03-10, 17:55
Medlem
vanarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Fy vad vidriga ni är!
Här ställer den här mannen upp och hjälper kvinnor och barn som flyr från krig och ni anklagar honom för massa snusk. Tvi och skäms på er!
Bara för att ni hade utnyttjat kvinnor och barn utsatta situationer betyder det inte att alla andra skulle göra det. Fortsätt titta på er porr och håll snattran i fortsättningen.
Var precis inne på gökens fejsboksida och den fullkomligt signalerar nödhjälp till Ukraina. Bar överkropp på bakgrundsbannern och ett blygt leende signalerar samma enorma filantropi som självaste Hunter Biden. Jag tror inte denna rekorderlige karl har några som helst onda avsikter utan han vill bara trösta änkorna... Blivande eller nuvarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in