Stora nyheter idag gällande Abramovich och Chelsea. Det blir intressant att se om och hur klubben kommer att lösa detta på ett bra sätt. Jag tänker inte ge mig in i något resonemang kring huruvida detta var rätt eller fel att göra för hela fotbollsvärlden är så pass genomkorrupt att frågan om moral ändå ter sig barock i sammanhanget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Försöker inte att provocera ngn, och jag kan inte se på vilket vis jag gick över till personangrepp i det förra inlägget.
Hursomhelst, var/när har jag jämfört Arsenal mot Tottenham?🧐 Drar bara upp faktabaserad statistik osv, om/när ngn Tottenham börjar att kaxa sig. På samma sätt som när storebrorsan tillslut tröttnar på all tjatet från lillebrorsan. That’s it
Ha en fortsatt trevlig kväll 🍺🥜😀
Faktabaserad statistik har du så vitt jag vet aldrig presenterat i den här tråden men åsikter som du själv döpt om till fakta finns det desto mer av. Gärna 2-3 inlägg på raken för du vet fortfarande inte hur man citerar flera inlägg. Lär dig det.
Du har ju själv sagt att du av principskäl inte länkar saker här så hur du ska kunna komma med fakta är bortom mitt förstånd. Berätta gärna hur du bär dig åt. Du hade kunnat hjälpa till och höja nivån i den här tråden avsevärt om du började länka källor till alla dina påståenden. Det behövs seriösa skribenter och supportrar från så många lag som möjligt här inne.
Vi lägger ner stridsyxan tills vidare och så passar jag på att önska dig en trevlig kväll tillbaks