2022-03-10, 09:31
Medlem
Silvrets avatar
Peter känns väldigt creepy. Manlig motsvarighet till batikhäxorna som i sexuella syften släpper in afghanska flyktingar i sina hem.
Citera
2022-03-10, 09:36
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Tydligen anser svenska män att det vore fullständigt normalt om de själva befann sig i krig att kvinnorna och barnen hämtades av män med tvivelaktiga motiv för att trängas ihop hos dem. Faktum är att svenskar uppenbarligen är av åsikten att vi svenska kvinnor då omedelbart ska sova med ryssen under en ockupation.

När det kommer till att utnyttja flyktingar för tvivelaktiga motiv så leder svenska kvinnor över svenska män i den ligan.
Citera
2022-03-10, 13:17
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
När det kommer till att utnyttja flyktingar för tvivelaktiga motiv så leder svenska kvinnor över svenska män i den ligan.
Nej. Män och det har alltid varit män.

Era fantasier talar mer för er. Ni är uppenbart blinda för de ställningstaganden vi kvinnor gör för flyktingar och alltid har gjort.

Jag ser inte fram emot hundratusentals människor på flykt hit med flera generationer av trauman som ärvs rakt ner men det är som det är. Däremot ska inte ni män få ta era möjligheter som ni gör i alla krig, utan protester.
Citera
2022-03-10, 13:20
Medlem
Plutonium-239s avatar
Min kvinna lämnade mig för ett tag sen, o jag har ett sovrum som jag aldrig använder. Jag är en gubbe på 42 år, ska jag ta chansen att "hjälpa" en eller två ukrainskor o börja tjäna pengar på trafficking?

Tror ni Peter hade tagit in två blånegrer ifrån Kongo istället?

Vidrigt av SVT att klippa i inslaget.
Citera
2022-03-10, 13:20
Medlem
solstrålars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Peter känns väldigt creepy. Manlig motsvarighet till batikhäxorna som i sexuella syften släpper in afghanska flyktingar i sina hem.

Hade du bangat på att bli regelbundet avsugen av två trevliga ukrainskor om kvällarna? Tror inte det, så projicera din avundsjuka på någon annan än Peter, bara för att han nu har trekant och du inte var tillräckligt drifigt eller smart att komma på hans idé.
Citera
2022-03-10, 13:36
Medlem
Plutonium-239s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttmuff
Jag såg med att det har tagits bort. Igår kunde man se smekningen.

Han har åkt dit för rattfylleri:
https://anonfiles.com/BbRfDaMdx0/B3427-16_PDF
Undrar om han ens har fått nytt körkort? Han körde ju ner till gränsen...
Citera
2022-03-10, 15:11
Medlem
Citat:

Era fantasier talar mer för er. Ni är uppenbart blinda för de ställningstaganden vi kvinnor gör för flyktingar och alltid har gjort.

Jag ser inte fram emot hundratusentals människor på flykt hit med flera generationer av trauman som ärvs rakt ner men det är som det är. Däremot ska inte ni män få ta era möjligheter som ni gör i alla krig, utan protester.

I Sverige har det tidigare varit mycket kvinnor som utnyttjat flyktingar. Peter däremot är förmodligen en altruistisk man.
Citera
2022-03-10, 15:12
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
I Sverige har det tidigare varit mycket kvinnor som utnyttjat flyktingar. Peter däremot är förmodligen en altruistisk man.
Varför gjorde du ingenting i sådant fall?
Citera
2022-03-10, 15:14
Medlem
Citat:
Varför gjorde du ingenting i sådant fall?

Man betraktas som kvinnohatare då, man får knappt kritisera en kvinna öht i Sverige.
Citera
2022-03-10, 15:18
Medlem
pellevin11s avatar
Citat:

Och hur ska du hindra det? Översvämmas Sverige av kvinnor från Ukraina och inga bostäder finnes så kommer de få värma sängen hos andra män. Och när makarna är döda i hemlandet så lär de stanna i Sverige.

Eller vill du omyndigförklara dessa kvinnor?

Många av dem kommer förhoppningsvis börja fnaska också. Får starta en tipstråd om det tror jag.
Citera
2022-03-10, 15:22
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellevin11
Och hur ska du hindra det? Översvämmas Sverige av kvinnor från Ukraina och inga bostäder finnes så kommer de få värma sängen hos andra män. Och när makarna är döda i hemlandet så lär de stanna i Sverige.

Eller vill du omyndigförklara dessa kvinnor?

Många av dem kommer förhoppningsvis börja fnaska också. Får starta en tipstråd om det tror jag.
Förhoppningsvis så kommer vi ställa männen inför rätta när kvinnor vittnar om sex de inte velat ha. Glöm inte bort att även prostitution är olagligt.

De ukrainska kvinnorna är knappast fogligare än andra. Och alla vi andra kvinnor i samhället kommer stötta dem mot er män som ämnar utnyttja deras försvarslösa positioner.
Citera
2022-03-10, 15:28
Medlem
Citat:
Förhoppningsvis så kommer vi ställa männen inför rätta när kvinnor vittnar om sex de inte velat ha. Glöm inte bort att även prostitution är olagligt.

De ukrainska kvinnorna är knappast fogligare än andra. Och alla vi andra kvinnor i samhället kommer stötta dem mot er män som ämnar utnyttja deras försvarslösa positioner.

Om kvinnorna är singlar och vill ha svenska män är det inga problem, eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in