Citat:
Ursprungligen postat av
basistensbas
Hur kommer det sig att man inte får ha några invändningar mot Dumpens arbetssätt utan att bli anklagad för att vara pedofil?
Jag vet inte hur många gånger det har hänt nu, och jag tycker era sexuella fantasier är tråkiga att bli utsatt för. Jag äcklas av tanken på sexuella handlingar mot barn, och blir således less varje gång det händer, vilket jag antar är meningen med era beskyllningar.
Antar att det är ett sätt att tysta kritik, nåt som är helt emot Flashbacks idé om yttrandefrihet. Det ska inte vara någon pöbel som bedriver häxjakt, och anfaller alla som inte helt sluter upp till den häxjakten.
Eftersom tillräckligt många människor inte bildar sig egna uppfattningar. Dom har inte den tiden, vissa har inte viljan, andra inte förmågan osv.
Ponera att det finns en statsmakt som bestämmer eller en agenda som bottnar i ett än större egenintresse. Vad skulle då denna tjäna på om pöbelmentalitet inte rådde?
I varje fråga tycker du som oss alternativt så är du eller blir per automatik vår fiende. Människan är sådan. Hur menar du att socialt samspel och demokrati annars skulle fungera?