2022-03-10, 09:30
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinGustaxdottern
Antag att pedofilmammorna istället för barn hade pratat om kukar, sperma, andra män m.m. Om chatten hade gått i riktningen exempelvis; en gammal gubbe i rullstol som jag vill att du ska suga av och vise versa. Hård kuk. Min våta fitta. Naken och kåt när ni kommer på varandra, osv.
De flesta helt heterosexuella män hade svarat även på det och säkerligen mött upp för att träffa mammorna, utan att för den skull mena eller göra någonting angående bögsex eller den rullstolsbundna gubben.
Var i det du räknar upp hittar du sexuellt intresse riktat mot barn?
Att en vuxen sexchattar med en annan vuxen om sex med vuxna är på inget sätt jämförbart med att den vuxne tror sig chatta med eller om barn.

Citat:
Det hade också kunnat handla om djur. Kan du komma på min schäfer. Min kanin eller hamster vill dricka din sperma osv. Männen hade kommit. Hade det betytt att de vore homosexuella eller kåta på kaniner eller mötte mammorna pga hamstern?

Samma sak där. Är man inte intresserad av sex med djur så går man knappast in i sexchattar om sex med djur.
En person som gett uttryck för det hade givetvis inte fått närma sig mitt djur och hade vi gemensamma bekanta med djur så hade jag varnat dem för att använda personen som djurvakt.
Jag hade sannolikt inte ansett att sådana fantasier var värda en uthängning, dels är barn mer skyddsvärda än djur, dels har ägare till djur i allmänhet bättre uppsikt över djuren än man normalt har över barn - eftersom barn efter en viss ålder måste få kunna röra sig självständigt.
Citera
2022-03-10, 09:42
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Dumpens videos har stort underhållningsvärde. Men en bonus som är nästan lika kul är de gråtande pedofilerna i tråden här. Jag har mycket stor behållning av detta.
Sån ilska, sån frustration. Man kan nästan ta på den. Sån vanmakt dom måste känna. Det är skitkul att veta att man gör nån liten pedofil arg.
Men de värnar ju faktiskt bara om rättssäkerheten!!!

Citera
2022-03-10, 09:45
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Men de värnar ju faktiskt bara om rättssäkerheten!!!

Ja, hehe. Intresset för rättssäkerhet är väldigt smalt hos vissa.
Citera
2022-03-10, 09:53
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Där hoppar du över ett par steg i sannolikhetsberäkningen...
Chansen för att att han har barn finns ja. Chansen för att det han beskriver är också närvarande, men inte nödvändigtvis sann bara för att han evt har barn. Dumpen kan, pga kritiken de fått, plockat bort det eftersom man misstänker att han har barn?
Sen glömmer du en sak - en grungregel i manipulation är att hålla dig NÄRA sanning. Då minskar risken att du snor in dig i lögner du inte tar dig ur.
Som jag sagt tidigare - visar det sig att allt han skrivit är sant, då ska det lagföras.
Om han har barn så kommer det givetvis anmälas och utredas med chattloggarna som grund. Däremot är det inte synonymt med att det kommer att lagföras eftersom det också skall bevisas, vilket inte alltid går trots att saker hänt.
Citera
2022-03-10, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om han har barn så kommer det givetvis anmälas och utredas med chattloggarna som grund. Däremot är det inte synonymt med att det kommer att lagföras eftersom det också skall bevisas, vilket inte alltid går trots att saker hänt.
Har du helt rätt i. Så då blir det eviga frågan:
Är man trogen och litar på systemet? Har det hänt så straffas han.
Eller säger man: oavsett vad systemet säger så har det hänt. Straffar inte systemet så ta saken i egna händer och utdela det staff som anses passande..

I fallet Dumpen är det alt 2 som gäller, fullt ut (generellt alltså)
Citera
2022-03-10, 10:01
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Har du helt rätt i. Så då blir det eviga frågan:
Är man trogen och litar på systemet? Har det hänt så straffas han.
Eller säger man: oavsett vad systemet säger så har det hänt. Straffar inte systemet så ta saken i egna händer och utdela det staff som anses passande..

I fallet Dumpen är det alt 2 som gäller, fullt ut (generellt alltså)
Nej, det Dumpen säger är att personen tagit steget för att få det att hända och därmed utgör en stor risk för barn.
Citera
2022-03-10, 10:08
Medlem
Någon som vet identiteten på det senaste äcklet?
Citera
2022-03-10, 10:29
Medlem
basistensbass avatar
Hur kommer det sig att man inte får ha några invändningar mot Dumpens arbetssätt utan att bli anklagad för att vara pedofil?

Jag vet inte hur många gånger det har hänt nu, och jag tycker era sexuella fantasier är tråkiga att bli utsatt för. Jag äcklas av tanken på sexuella handlingar mot barn, och blir således less varje gång det händer, vilket jag antar är meningen med era beskyllningar.

Antar att det är ett sätt att tysta kritik, nåt som är helt emot Flashbacks idé om yttrandefrihet. Det ska inte vara någon pöbel som bedriver häxjakt, och anfaller alla som inte helt sluter upp till den häxjakten.
Citera
2022-03-10, 10:35
Medlem
Huckabees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Hur kommer det sig att man inte får ha några invändningar mot Dumpens arbetssätt utan att bli anklagad för att vara pedofil?
Inte pedofil, men likväl pedofil-försvarare
Citera
2022-03-10, 10:37
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Jag vet inte hur många gånger det har hänt nu, och jag tycker era sexuella fantasier är tråkiga att bli utsatt för. Jag äcklas av tanken på sexuella handlingar mot barn, och blir således less varje gång det händer, vilket jag antar är meningen med era beskyllningar.

Antar att det är ett sätt att tysta kritik, nåt som är helt emot Flashbacks idé om yttrandefrihet. Det ska inte vara någon pöbel som bedriver häxjakt, och anfaller alla som inte helt sluter upp till den häxjakten.

Det är lite att likställa med att det är svårt att ha invändningar mot invandringspolitiken utan att få rasistanklagelse kastad i ansiktet. Människor som dels är kassa på att argumentera och som ogillar debattmotstånd kommer alltid använda sig av den tekniken. Oftast med uselt resultat i längden, men det kan fungera kortsiktigt.

Jag tror motståndet till dumpens arbetssätt är mycket större än vad man ser offentligt på nätet men många är tysta förd ingen vill bli kallad pedofil.
Citera
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckabee
Inte pedofil, men likväl pedofil-försvarare

Ja, de har rättigheter som alla andra, men tack för ditt givande bidrag. Du måste ägnat mycket eftertanke för att skriva det.

Deras handlingar försvarar jag inte, inte ens det lagliga snuskchattandet som de hängs ut för.
Citera
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:

Jag tror personligen att det beror på att pedofiler (och i viss mån andra sexualbrottslingar) är en grupp som det är helt riskfritt att hata.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in