Citat:
Var i det du räknar upp hittar du sexuellt intresse riktat mot barn?Antag att pedofilmammorna istället för barn hade pratat om kukar, sperma, andra män m.m. Om chatten hade gått i riktningen exempelvis; en gammal gubbe i rullstol som jag vill att du ska suga av och vise versa. Hård kuk. Min våta fitta. Naken och kåt när ni kommer på varandra, osv.
De flesta helt heterosexuella män hade svarat även på det och säkerligen mött upp för att träffa mammorna, utan att för den skull mena eller göra någonting angående bögsex eller den rullstolsbundna gubben.
De flesta helt heterosexuella män hade svarat även på det och säkerligen mött upp för att träffa mammorna, utan att för den skull mena eller göra någonting angående bögsex eller den rullstolsbundna gubben.
Att en vuxen sexchattar med en annan vuxen om sex med vuxna är på inget sätt jämförbart med att den vuxne tror sig chatta med eller om barn.
Citat:
Samma sak där. Är man inte intresserad av sex med djur så går man knappast in i sexchattar om sex med djur.
Det hade också kunnat handla om djur. Kan du komma på min schäfer. Min kanin eller hamster vill dricka din sperma osv. Männen hade kommit. Hade det betytt att de vore homosexuella eller kåta på kaniner eller mötte mammorna pga hamstern?
Det borde införas nolltolerans mot sådana som dig N0IItolerans. Du har inte i det här samhället att göra.
En person som gett uttryck för det hade givetvis inte fått närma sig mitt djur och hade vi gemensamma bekanta med djur så hade jag varnat dem för att använda personen som djurvakt.
Jag hade sannolikt inte ansett att sådana fantasier var värda en uthängning, dels är barn mer skyddsvärda än djur, dels har ägare till djur i allmänhet bättre uppsikt över djuren än man normalt har över barn - eftersom barn efter en viss ålder måste få kunna röra sig självständigt.