2022-03-10, 01:43
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jaha, konstigt. Varför är den loggen bortplockad då? 🤔 Kan man undra...
Sara skrev följande i ett inlägg på Facebook som nu är raderat: "Om det framkommer att han har barn på riktigt så kommer vi ta bort den delen av chatloggarna". Hon skrev det som ett svar till en person som hade skrivit att de borde ha tänkt på dottern innan de la upp chatloggarna.

Om 1+1 alltjämt är 2 så är chansen alltså stor att det baskern skrev om sin dotter är sanning.
Citera
2022-03-10, 01:44
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Sara skrev följande i ett inlägg på Facebook som nu är raderat: "Om det framkommer att han har barn på riktigt så kommer vi ta bort den delen av chatloggarna". Hon skrev det som ett svar till en person som hade skrivit att de borde ha tänkt på dottern innan de la upp chatloggarna.

Om 1+1 alltjämt är 2 så är chansen alltså stor att det baskern skrev om sin dotter är sanning.

Jaha, så här så är det plötsligt okej att ta hänsyn till anhöriga. 🤔
Citera
2022-03-10, 01:49
Medlem
Beckisbarnets avatar
Konklusion: Om pedofilen skriver fantasier är det ok att ha kvar, men inte annars... Jösses 😂

Och exakt vem kollar upp och fastslår vad som är sant och inte? 🤔
Citera
2022-03-10, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Alltså en snubbe som letat ett av samhällets barn att förgripa sig på får sån ångest att han tar bort sig. Det känns som man inte förstår vad dessa predatorer utsätter våra barn för och hur många barn som får sina liv sönderslagna. Är glad att någon står det emellan.

Det är hur många som helst. Jag publicerar inte mina fångster utan informerar familj o arbetsgivare så får de reda ut det. Samt skickar för info till polisen så de kan spana efter CP osv.

Att publicera är ett beslut som Sara o Patrik får stå för men att göra omgivning medveten av pedofiler bland sig är extremt nyttigt. Motsatsen är att låta de vara i lugn o ro. Det tycker jag inte man ska.

Fjant. Finns massor med brott som sköts i domstol, även detta. Om du inte tror på rättssamhället kan du flytta till Moskva.
Citera
2022-03-10, 02:19
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Finns massor med brott som sköts i domstol, även detta. Om du inte tror på rättssamhället kan du flytta till Moskva.

Jo, det finns en poäng med rättssamhället, även om inte alla kan förstå den.

I Ryssland är det nog rykten eller skam som gäller. Folk får godtyckliga rättegångar, människor grips för sina åsikter eller för något dom inte ens gjort eller tycker.

Detta betyder dock ej att det svenska rättssamhället inte kan och inte måste förbättras.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-03-10 kl. 02:26.
Citera
2022-03-10, 05:05
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Som jag förklarat i ett antal inlägg är rättssamhället och samhällets sociala kontroll inte samma sak och det ena utesluter eller ersätter inte det andra. Det är äpplen och päron. Ingen rättssäkerhet sätts ur spel.

Men lol, det här är inte en del av samhällets "sociala kontroll" oavsett hur mycket du upprepar det. När man pratar om samhällets sociala kontroll så är det de informella och outtalade man pratar om - Dumpen bokstavligen hänger ut människor som brottslingar och skapar pöbelrättvisa. Det finns en systematik i Dumpens arbetssätt där de agerar mer som en självutnämnd myndighet.

Det finns liksom en anledning varför samhället har en tendens att sätta p för pöbelvälde.
Citera
2022-03-10, 05:20
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
"Så du har skickat samma bilder till en vuxen kvinna? Nu har du gjort det till ett barn också."

Vet inte riktigt vad du menar men i de fall där det rör sig om pedofilmammor så säger de ju aldrig "nu har du skickat bilder till ett barn också", de skickar bilder till mammor som de tror har barn som de kommer få ligga med.

Innebär detta att du ändå förstår att ingen har blivit ditsatt?
Citera
2022-03-10, 05:49
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Fjant. Finns massor med brott som sköts i domstol, även detta. Om du inte tror på rättssamhället kan du flytta till Moskva.
Hej!
Otroligt omoget att först skriva fjant till en okänd person. Det hade du aldrig gjort om vi diskuterat som människor gjorde förr. Utan en skärm emellan varandra.
Apropå förr o nu så krävs det givetvis att vi människor är på tårna och bevakar samhället runt om oss. En sån polisstat det skulle vara krävas att bevaka alla människor är enorm. Därför måste vi ha medier och medborgare som vid sidan av polisstaten/rättssamhället hjälper till att hålla rent och se till att vår samhälle flyter på.
Om det handlar om att förhindra att ett gäng snorungar bombar ett tåg eller en man som groomar barn online och med berått mod söker möte och dyker upp.
Man kan givetvis intr tro att pappa staten löser allt. Varken ett jobb åt dig eller att de kan fånga pedofiler i någon större utsträckning.
Citera
2022-03-10, 06:11
Medlem
N0IItoleranss avatar
Otrolig lättnad att dumpen verkar ha fått identiteten i baskern och jag ber till gud att han inte utsatt sitt barn för någonting men allt pekar på att han har barn iom att de delarna av chatten är borttagna.

Om nu det fruktansvärda är ett faktum så har kanske dumpen för första gången faktiskt avbrutit ett långvarigt övergrepp
Citera
2022-03-10, 06:30
Avslutad
Antag att pedofilmammorna istället för barn hade pratat om kukar, sperma, andra män m.m. Om chatten hade gått i riktningen exempelvis; en gammal gubbe i rullstol som jag vill att du ska suga av och vise versa. Hård kuk. Min våta fitta. Naken och kåt när ni kommer på varandra, osv.
De flesta helt heterosexuella män hade svarat även på det och säkerligen mött upp för att träffa mammorna, utan att för den skull mena eller göra någonting angående bögsex eller den rullstolsbundna gubben.

Det hade också kunnat handla om djur. Kan du komma på min schäfer. Min kanin eller hamster vill dricka din sperma osv. Männen hade kommit. Hade det betytt att de vore homosexuella eller kåta på kaniner eller mötte mammorna pga hamstern?

Citera
2022-03-10, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken

Där hoppar du över ett par steg i sannolikhetsberäkningen...
Chansen för att att han har barn finns ja. Chansen för att det han beskriver är också närvarande, men inte nödvändigtvis sann bara för att han evt har barn. Dumpen kan, pga kritiken de fått, plockat bort det eftersom man misstänker att han har barn?
Sen glömmer du en sak - en grungregel i manipulation är att hålla dig NÄRA sanning. Då minskar risken att du snor in dig i lögner du inte tar dig ur.
Som jag sagt tidigare - visar det sig att allt han skrivit är sant, då ska det lagföras.
Citera
2022-03-10, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobinGustaxdottern
Kan du komma på min schäfer.

Jag tror ändå rätt många snubbar hade tackat nej till brudar som vill ha med sin schäfer i sängen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in