2022-03-10, 05:36
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag håller med om det du skriver om Viktoria och medaljen som hon fick genom att välja sig själv till SB - helt otippat att man ens får göra det i Farmen?! Men tidigare i tråden när jag skrev om det - hennes förvärv av medalj så trodde jag att Viktoria enbart hade EN medalj fast någon skrev då att hon hade vunnit en till och då på Torpet. Jag minns inte vilken kamp om Viktoria vann nummer 2 av sina medaljer - vilken kamp var det i?
Medalj? Det är väl amuletter de vunnit?
Citera
2022-03-10, 05:39
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Jag förstår inte varför de som är med från början är så aggressiva mot dem som kommer in senare? Det tillhör spelets regler, de som kommer in senare har inte valt det själva osv. Det är bara barnsligt att hålla på och säga "sist in först ut" osv. Att sen Monika visade sig vara en ganska otrevlig person, det är en annan sak. Det fanns gott om otrevliga personer bland dem om var med från början också.
Inte lika otrevlig som denna Monika, skitsnackaren!
Hon fattar inte när hon ska hålla truten ens, pinsam!
Citera
2022-03-10, 05:42
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Även om jag hellre hade sett Monika lämna så tokkörde hon med sågen. Tröttsamt att lyssna på Viktorias jag är mer värd snack. Ungefär som Monika hade ett val när hon skulle komma in. Trodde att Monika skulle välja säcken och dansa runt med flegmatiska Viktoria. Nu hoppas jag att Arre eller Prins tar skiten, eller kanske Cissi. Helene har blivit extremt osympatisk och självgod. Jonas, ja vad gör han i Farmen egentligen mer än tar plats.
Monika är väl självgod om någon!
Ser vi samma person?
Citera
2022-03-10, 07:30
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Det är mänskligt.
Dels är det ju litegrann som att springa ett ett hundrameterslopp där några startar 10 meter närmare mållinjen, det blir fler konkurrenter om vinsten och den ursprungliga gruppdynamiken förändras.

Jovisst, men det är ju inte så att de som kommer in senare har fått välja det, att de gör det för att få en fördel. Det är ju produktionen som har bestämt detta.

Så de borde alltså bli arga på produktionsledningen, inte på de stackare som blivit glada för att ha fått komma med i Farmen men sen blir utvalda att komma in senare.

Jag tycker att det är ett lågt mänskligt beteende att börja hacka på dem som valts att komma in senare.
Citera
2022-03-10, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Jovisst, men det är ju inte så att de som kommer in senare har fått välja det, att de gör det för att få en fördel. Det är ju produktionen som har bestämt detta.

Så de borde alltså bli arga på produktionsledningen, inte på de stackare som blivit glada för att ha fått komma med i Farmen men sen blir utvalda att komma in senare.

Jag tycker att det är ett lågt mänskligt beteende att börja hacka på dem som valts att komma in senare.

Känns ju allt som oftast som att det argumentet används för att rättfärdiga beslut som egentligen grundas på någonting annat. Istället för att rakt ut säga att man ser personen som ett större hot eller helt enkelt bara inte tycker om personen för att det är för läskigt. Vilket är tråkigt. GE OSS DRAMA!
Citera
2022-03-10, 09:12
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Känns ju allt som oftast som att det argumentet används för att rättfärdiga beslut som egentligen grundas på någonting annat. Istället för att rakt ut säga att man ser personen som ett större hot eller helt enkelt bara inte tycker om personen för att det är för läskigt. Vilket är tråkigt. GE OSS DRAMA!

Helene är ju fruktansvärt falsk dessutom. Säger till Prins hur mycket hon tycker om honom för att sedan gå och spy galla över honom hos Keesha.
Citera
2022-03-10, 10:44
Medlem
Farmen del 45 - säsong 15
Citera
2022-03-10, 10:46
Medlem
Erki122s avatar
Jaha jaaa tävlingar där vi tittare inte ens får se vilka mått och vikter de fick. *gäsp*
Citera
2022-03-10, 13:11
Medlem
Vilka har legat i årets farmen då!?
Citera
2022-03-10, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Helene är ju fruktansvärt falsk dessutom. Säger till Prins hur mycket hon tycker om honom för att sedan gå och spy galla över honom hos Keesha.
Precis, sånt sånt beteende ja har jävligt svårt för..
Citera
2022-03-10, 14:28
Medlem
farlings avatar
Jag hejade på Victoria så skiter lite i vem som vinner nu känner jag. Hade visserligen varit kul om Prins vann men har en känsla av att han inte kmmer stå i finalvecka, tror han ryker i nästa ting tyvärr.

Hoppas nu stenhårt på att vem som helst förutom Helene eller Keisha vinner, det hade varit SÅ JÄVLA KUL att se deras miner efter att ha blivit utslagna!
Citera
2022-03-10, 15:40
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Jag hejade på Victoria så skiter lite i vem som vinner nu känner jag. Hade visserligen varit kul om Prins vann men har en känsla av att han inte kommer stå i finalvecka, tror han ryker i nästa ting tyvärr.

Hoppas nu stenhårt på att vem som helst förutom Helene eller Keisha vinner, det hade varit SÅ JÄVLA KUL att se deras miner efter att ha blivit utslagna!

Spekulation om vinnare:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in