2022-03-09, 05:50
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Monika triggar verkligen min fulradar… det är något som inte stämmer där
Citera
2022-03-09, 07:14
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Viktoria fick sin medalj för att hon blev vald till Storbonde.

Och hur blev hon vald till storbonde? Jo, hon valde sig själv. Hon var ju med i första gårdskampen och vann, men eftersom ingen behövde åka hem så fick hon som vinnare istället utse SB, och valde sig själv. Så på sätt och vis kan man säga att hon är den enda i årets säsong som fått en medalj genom att vinna en gårdskamp.

I början gillade jag henne, men med tiden så sken nåt överlägset hos henne allt mer igenom. Hon visade vart efter en mer och mer överlägsen attityd och när hon satt och sa att hon hade "visualiserat alla tävlingar och sett sig själv som vinnare" så insåg jag att hon också verkar lida av en något grandios självbild. Det är ju fler av farmarna som lider av det, men i början trodde jag inte att Viktoria gjorde det. När hon fick sin klangskål så sprack bilden av henne som en vettig människa totalt. Även om Monika inte är nån trevlig person så var det bra att hon slog ut Viktoria. Viktorias sätt att inte ens med en minsta min visa nån som helst reaktion på beslutet att bli vald som förstekämpe var ohövligt och i sina kommentarer till det visade hon mer prov på sin överlägsna och arroganta attityd.
Citera
2022-03-09, 07:17
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Jag förstår inte varför de som är med från början är så aggressiva mot dem som kommer in senare? Det tillhör spelets regler, de som kommer in senare har inte valt det själva osv. Det är bara barnsligt att hålla på och säga "sist in först ut" osv. Att sen Monika visade sig vara en ganska otrevlig person, det är en annan sak. Det fanns gott om otrevliga personer bland dem om var med från början också.
Citera
2022-03-09, 07:19
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Heleneeeee är verkligen inte nån trevlig person! Hon har väldigt höga tankar om sig själv och verkar tro att hon ska kunna styra spelet bara för att hon är SB.
Citera
2022-03-09, 07:21
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Heleneeeee är verkligen inte nån trevlig person! Hon har väldigt höga tankar om sig själv och verkar tro att hon ska kunna styra spelet bara för att hon är SB.

Vad är ”SB”?

Hon känns ändå helt ok…. Monika har fått kappan och beter sig helt irrationellt. TV4 hänger ju ut henne som en dåre
Citera
2022-03-09, 07:23
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Vad är ”SB”?

Hon känns ändå helt ok…. Monika har fått kappan och beter sig helt irrationellt. TV4 hänger ju ut henne som en dåre

SB = storbonde. Trodde det var en vedertagen förkortning i den här tråden eftersom flera använder den regelbundet.
Citera
2022-03-09, 07:27
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
SB = storbonde. Trodde det var en vedertagen förkortning i den här tråden eftersom flera använder den regelbundet.

Aha…. Oki. I ett förvirrat tillstånd i resonemanget tänkte jag ”season best”. Hon får mycket prattid framför kameran
Citera
2022-03-09, 10:07
Medlem
Monkan har ju blivit ett riktigt hot plötsligt När blev hon så bra på tävlingar egentligen Eller har hon hållit låg profil medvetet.
Citera
2022-03-09, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jaha då åkte två ut. Tyckte det var tråkiga tävlingar
Monika, Keisha, Helene o co vart jävligt skadeglada förmodar jag?
Citera
2022-03-09, 10:24
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Jag sitter inte och läser innantill på en Wikipediasida, utan lever i verkliga livet och håller i en kniv då och då och blodar ner händerna.
Sen beror det ju på vilket djur hur man gör.

Men gör du annorlunda när du slaktar så måste du ju få göra så
Jag tror dock du köper ditt kött på affären och aldrig slaktat ett djur med tanke på att du läst på Wikipedia.
Det kallas för källhänvisning att länka till och hänvisa till en text från en pålitlig källa.
Du tror att jag aldrig slaktat ett djur - den tron måste du styrka från en pålitlig källa innan det kan anses vara sant.
Citera
2022-03-09, 10:42
Medlem
Fytusan vilken sömnig säsong i år. Först förra veckan fick man veta vad korna ens heter, hästen har jag aldrig sett användas annat än till nån ridtur i början. Wincent lämnar skriftliga beskrivningar på allt så storbonden behöver knappt vara vaken på genomgångarna, och sen godkänns grisgrindar som en höna skulle få upp och torkvindor som knappt rymmer en strumpa.
Allt som filmas är när folk lipar, ligger i sängarna och paktar, när dom äter (äter dom hela jävla tiden på det där stället!?) och nån är kränkt (Keisha) och så alla tusentals tv-timmar på Helene när hon är halvnaken. Inte bara snorungar som deltar, kameramännen tycks också vara kåta fjortisar och dramaqueens.
Pricken över i nu är väl att porr-Helene vinner skiten utan att ha brutit en lösnagel.
Citera
2022-03-09, 11:17
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surkaerring
Fytusan vilken sömnig säsong i år. Först förra veckan fick man veta vad korna ens heter, hästen har jag aldrig sett användas annat än till nån ridtur i början. Wincent lämnar skriftliga beskrivningar på allt så storbonden behöver knappt vara vaken på genomgångarna, och sen godkänns grisgrindar som en höna skulle få upp och torkvindor som knappt rymmer en strumpa.
Allt som filmas är när folk lipar, ligger i sängarna och paktar, när dom äter (äter dom hela jävla tiden på det där stället!?) och nån är kränkt (Keisha) och så alla tusentals tv-timmar på Helene när hon är halvnaken. Inte bara snorungar som deltar, kameramännen tycks också vara kåta fjortisar och dramaqueens.
Pricken över i nu är väl att porr-Helene vinner skiten utan att ha brutit en lösnagel.

Tycker det är trevligt när kameran följer Helenes röv!
Fick även skåda Keshas igår! Inga tan-lines där inte 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in