Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Viktoria fick sin medalj för att hon blev vald till Storbonde.
Och hur blev hon vald till storbonde? Jo, hon valde sig själv. Hon var ju med i första gårdskampen och vann, men eftersom ingen behövde åka hem så fick hon som vinnare istället utse SB, och valde sig själv. Så på sätt och vis kan man säga att hon är den enda i årets säsong som fått en medalj genom att vinna en gårdskamp.
I början gillade jag henne, men med tiden så sken nåt överlägset hos henne allt mer igenom. Hon visade vart efter en mer och mer överlägsen attityd och när hon satt och sa att hon hade "visualiserat alla tävlingar och sett sig själv som vinnare" så insåg jag att hon också verkar lida av en något grandios självbild. Det är ju fler av farmarna som lider av det, men i början trodde jag inte att Viktoria gjorde det. När hon fick sin klangskål så sprack bilden av henne som en vettig människa totalt. Även om Monika inte är nån trevlig person så var det bra att hon slog ut Viktoria. Viktorias sätt att inte ens med en minsta min visa nån som helst reaktion på beslutet att bli vald som förstekämpe var ohövligt och i sina kommentarer till det visade hon mer prov på sin överlägsna och arroganta attityd.