2022-03-09, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Du tänker på en Magnum mellan ögonen? Ett tredje ingångshål i pannan på Putin.
Förstår inte riktigt på vad du svarar på ??
Citera
2022-03-09, 14:07
Medlem
serbisknegers avatar
Lite uppror från en mongolisk officerare på en statlig Television som beskriver att Ukraina kommer bli ett nytt Afghanistan. Han blir tillsagt att vara tyst!
Citat:
The military guy is saying pretty much that there are Russian soldiers dying in Ukraine. This channel is highly controlled by the gov and used as propaganda, so that’s why the other dude got pissed and started to tell him off
https://mobile.twitter.com/antiputler_news/status/1501538768561582080
Citera
2022-03-09, 14:07
Medlem
rotesaus avatar
US Air Force 2 med Kamala Harris ombord är i detta nu påväg till Warsawa.
Resan annonserades redan förra veckan.

Hennes första ärende på plats blir gällande överföringen av det polska stridsflyget.

Källa: Flera
Citera
2022-03-09, 14:08
Medlem
Snapcounts avatar
Hur är det med Philip Morris, British American Tobacco och de andra tobaks-drakarna, skall de börja dra sig ur ?

(Kanske ngn i tråden minns den Sovjetiska tobaken.. )
Citera
2022-03-09, 14:08
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Ja, Turkiet går en balansgång t.ex.

70% av vetet kommer från Ryssland.
Turk burkarna är ju några luriga jävlar då de själva köpt S - 400 missiler från Ryssland samt även framfört önskemål om att få köpa S - 500 i framtiden som typ med en kölapp i handen.
Och då som NATO medlemmar de är sedan många år så sabbade de F - 35 programmet som var planerat.
Nu då idag becknar de drönare som används mot deras affärspartners.
Citera
2022-03-09, 14:10
Medlem
Försöker lyssna på Boris Johnsons tal, men...kan inte riktigt komma över hans stökiga frisyr...jag hör han tala..men..ser bara på hans hår som spretar åt alla håll och vill ge han en kam. Och ja, jag vet, oerhört ytligt och ett löjligt "problem" i sammanhanget..
Citera
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
Här i Sverige klarade vi oss jättebra när Tjernobyl gick kaputt 1986 och jag ser inte att en ny härdsmälta skulle bli värre för oss.
Kaos är kul, tycker du inte? Vi ska alla dö, i längden spelar ingenting roll.

Säg det till alla i gävletrakten som dör i cancer tack vare ryssen. Idiot.
Citera
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Självklart gör du det, men det låter inte speciellt intelligent. Ukrainare har du träffat i överflöd antar jag och alla var trevliga som fan gissar jag?
Hur trevliga som helst under EM 2012 i Kiev. Även om det i grunden är samma folk (?) som ryssar så har väl uppenbarligen evolutionen gjort sitt till Ukrainas fördel.

Rysslands befolkning = SKRÄP
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Här är dagens uppdatering från Storbritannien om ryska positioner. Ingenting händer ju, vad är ryssarnas plan?
https://twitter.com/akaEpidemic/status/1501530955579854855

Ja Putin måste göra något. Han har samlat många helikoptrar och stora bombplan i Belarus, samt man har sett den typ av pansarbilar som de luftburna trupperna har, transportera dit med tåg. Jag tror de kommer försöka någon stor bombning och luftlandsättning.
Citera
2022-03-09, 14:12
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Hur är det med Philip Morris, British American Tobacco och de andra tobaks-drakarna, skall de börja dra sig ur ?

Laika och belomorkanal Fanns i Sverige med som smuggel.
Citera
2022-03-09, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Nu har Ukraina haft chansen att ge upp i två veckor. Då kanske Putin tycker att det är dags att markera med tunga vapen.

Svaret har i princip ingenting att göra med mitt inlägg.
Citera
2022-03-09, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

För en yngling som jag får du gärna berätta mer om vad du syftar till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in