Citat:
Ursprungligen postat av
tjollahopp85
Sant.
Läste att Syrierna erbjuds $300.. Haha är ett människoliv inte värt mer? Om de krigar för pengar.
Vitryssar och Tjetjenerna är ju typ Ryssar.. De är bara Putins butt-boys.
Men får känslan av att typ 10 000 utländska militärer är inne i Ukraina därav motståndet mot Ryssland.
Men om Putin blir för tillbakatryckt det är då jag är rädd för att de riktigt farliga vapnen kallas in.
Och många oskyldiga drabbas.
Man måste vara riktigt desperat om man krigar för 300 dollar.
Om jag skulle strida för pengar så skulle jag minst vilja ha 10,000 dollar det ska ju nånstans vara värt att dö för.
Tänk att få döda islamister, bara det hade gjort att jag hade gjort det för gratis.
Jag tror inte ens den internationella styrkan får några pengar alls annars är det väl brukligt att man får en lön.
Putin har inte hamnat längst upp i ett land som Ryssland för att han är en snäll kille, såg du videon på spionchefen som höll på att skita på sig när Putin rättade han? Annars kika på den, den finns på youtube. Spionchefen börja stamma sig och visste inte ens vad han skulle säga, det var nog det sjukaste jag har sett. Att vara spionchef på i Ryssland då är man nog jävlig mäktig men inte ens han kände sig säker där.
Alla är nog jävligt rädda för honom och han själv är nog tillräckligt paranoid och maktgalen att döda hela världen i hans nedfall.