2022-03-09, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Man skulle kunna köra en skallgång på nätet. Googla på samtliga som har Tommy som förnamn eller mellannamn i aktuell ålder (36-43). Det finns inte särskilt många på varje postort, kanske 2-10 st. Tommy är ett relativt ovanligt namn. I hela Stockholms län är det bara 147 postorter. Om tio personer tar femton postorter var så behöver ingen hålla på i mer än en halvtimme. Man kan också göra en insats genom att enbart kolla sin kommun om man bor i Stockholms län, eller en valfri kommun om man bor någon annanstans.

Han har antagligen inte uppgett sitt riktiga namn men det kan vara värt ett försök.

https://www.postnummerservice.se/information/svenska-postnummer-och-postorter/stockholm/

Nu e jag så långt ifrån teknik man kan komma men kan man inte få fram IP adress på chatt loggarna? Man kan ju för fasen få fram allt idag
Citera
2022-03-09, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Fet chans att han har barn, hörru.

Skojar du nu eller??
Citera
2022-03-09, 11:04
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Varför inte? Han må vara ful som stryk men det finns många som är och ändå hittat någon att få barn med.

Incelradarn ger starkt utslag. Men ok, du har en poäng men en liten chans finns det.
Citera
2022-03-09, 11:05
Bannlyst
Jag vet vem incestpedofilen är, men jag vill ha betalt för att röja identiteten. Är det något dumpen kan bistå med?
Citera
2022-03-09, 11:05
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Skojar du nu eller??

Nej? Du verkar lätt begåvningsutmanad, och verkar närmast förutsätta till 100% att deras chattfantasier är verklighet. De må vara osmakliga, men än så länge finns det inga belägg för nåt utsatt barn.
Senast redigerad av basistensbas 2022-03-09 kl. 11:11.
Citera
2022-03-09, 11:06
Bannlyst
Citat:
Nu e jag så långt ifrån teknik man kan komma men kan man inte få fram IP adress på chatt loggarna? Man kan ju för fasen få fram allt idag
& Vad ska du göra med IP-adressen tänkte du?
Citera
2022-03-09, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
& Vad ska du göra med IP-adressen tänkte du?

Spåra den här mannen o få fram identitet, jag kan inte sånt här men man hör ju om detta med ”fingeravtryck” i den digitala världen
Citera
2022-03-09, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Nej? Du verkar lätt begåvningsutmanad, och verkar närmast förutsätta till 100% att deras chattfantasier är verklighet. De må vara osmakliga, men än så länge finns det inga belägg för nåt utsatt barn.

Ha ha du e underbar. Vad e det som säger att han inte har barn men att mamman dragit med dom pga av just det han gjort. Du får sluta läsa Kamratposten nu kompis ..
Citera
2022-03-09, 11:20
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ha ha du e underbar. Vad e det som säger att han inte har barn men att mamman dragit med dom pga av just det han gjort. Du får sluta läsa Kamratposten nu kompis ..

Hahahaha, rolig diss iaf.

Jag tycker det är ganska angeläget att ta reda på om han trots allt har barn på riktigt, för då bör det orosanmälas till soc och undersökas av polis. Men jag tror det där bara var fantasier.
Citera
2022-03-09, 11:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Kan någon med android bildsöka på symbolen på Keps-Tommys jacka? Ser ut som nån jordglob. Tänker om det är företag eller idrottsförening (men förmodligen bara ett klädmärke)

Zoomar man in så ser det ut att stå jack and jones. så tror tyvärr det bara är en random jacka där ifrån
Citera
2022-03-09, 11:53
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Nej, jag syftar på mannen som berättade för fiskaren att hustrun haft en stroke och tog mycket mediciner.

Under uthängningen stod han parkerad (inklämd) mellan två bilar (den ena dumpens) och vevade aldrig ned rutan. Sara sa att han "inte kommer ut", men han lyckades manövrera sig ut och smita iväg.

Tidsmässigt var det nån gång strax innan nyår, tror jag.

Denna verkar vara nedtagen.

Är det denna du menar?
https://dumpen.se/2022/02/04/norbergsgubben-som-blev-sur-napp-igen/
Citera
2022-03-09, 11:53
Bannlyst
Citat:
Spåra den här mannen o få fram identitet, jag kan inte sånt här men man hör ju om detta med ”fingeravtryck” i den digitala världen
Det funkar inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in