2022-03-09, 09:46
Medlem
mossadmartins avatar
Kepsmannen måste hittas innan Putin hinner trycka på knappen och påbörja Harmageddon. Jorden får inte gå under innan Kepsmannen är hittad.
Citera
2022-03-09, 09:50
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Kepsmannen måste hittas innan Putin hinner trycka på knappen och påbörja Harmageddon. Jorden får inte gå under innan Kepsmannen är hittad.

Vem är han?
Citera
2022-03-09, 09:53
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Vem är han?

Det vet jag inte. Dumpen har deklarerat att dom behöver akut hjälp för att hitta honom :
https://dumpen.se/2022/03/08/gravhjalp-sokes/
Citera
2022-03-09, 10:03
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Risken att Gäddan begår övergrepp på och skadar sina egna barn är nog förhöjd.
Det kanske är en lättnad för deras barn att allt uppdagas.

Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Om du tänker på mannen som sitter i skuffen bredvid hunden så tog man bort den för respekt för dom anhöriga då framkom att hen avlidit.
Japp men den florerar på flera tiktokkonton för den som vill stilla nyfikenheten o se en nu avliden människa
Citera
2022-03-09, 10:05
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Du kanske ska prova med att delta själv då? Får dumpen en riktig gädda och du slipper att ha tråkigt? Jag kan skriva chatten åt dig!

Tror höjdarna du nämner använder sig av andra tjänster för att hitta unga tjejer än dom som Dumpen använder. Finns sådana du betalar en liten slant för.

Sen tror jag inte att dom skulle riskera fängelse för att få ligga med någon som är 13-14 år rakt upp och ner... Bättre att ta någon som är 15 år och ser lika dan ut...

Jag borde kanske prova? Men nej jag tror jag hoppar över, men lite kul förslag från dig ändå.
Citera
2022-03-09, 10:21
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Japp men den florerar på flera tiktokkonton för den som vill stilla nyfikenheten o se en nu avliden människa

Ja där återfinner man alla filmer tror jag.
Citera
2022-03-09, 10:22
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Om du tänker på mannen som sitter i skuffen bredvid hunden så tog man bort den för respekt för dom anhöriga då framkom att hen avlidit.
Nej, jag syftar på mannen som berättade för fiskaren att hustrun haft en stroke och tog mycket mediciner.

Under uthängningen stod han parkerad (inklämd) mellan två bilar (den ena dumpens) och vevade aldrig ned rutan. Sara sa att han "inte kommer ut", men han lyckades manövrera sig ut och smita iväg.

Tidsmässigt var det nån gång strax innan nyår, tror jag.

Denna verkar vara nedtagen.
Citera
2022-03-09, 10:31
Medlem
DannyButtermans avatar
Kan någon med android bildsöka på symbolen på Keps-Tommys jacka? Ser ut som nån jordglob. Tänker om det är företag eller idrottsförening (men förmodligen bara ett klädmärke)
Citera
2022-03-09, 10:32
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin

Skulle ge ena lilltån för att hitta honom
Citera
2022-03-09, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anmaga
Det värsta och det mest omoraliska med den senaste uthängningen (incest-mannen) är att de även hänger ut hans dotter, om hon nu finns. Av det han skriver i chatten framstår hans dotter som någon som är med på det och på så vis hängs ju hon ut som någon som villigt har sex med sin pappa. Alla som nås av den här uthängningen är ju såklart inte vuxna människor som förstår barnets offerskap.

Tänk om det inte ens är sant? Barnet kanske finns men händelserna har aldrig ägt rum utan pappan får helt enkelt bara ut något av att skriva till den här fiktiva peddomamman att han och dottern har en sexuell relation. Och så hängs en 10-årig flicka felaktigt ut för att ha en olämplig relation med sin pappa. Det vore vidrigt. Hur kan risken för det ens rättfärdigas på något sätt?

Du tycker inte att vara skriva så som han gör är det värsta eller du kanske också haft fantasier om din dotter på ett skötbord?
Om detta är sant är det väl en ev räddning för dottern som antagligen nu mår fruktansvärt för det e säkert inte bara på skötbordet hon blivit antastad!!

Men förmodar du inte har barn o då inte kan sätta dig in i hur vidrigt detta är han skrev, jag har två små flickor o detta var nog det värsta jag läst!!
INGEN frisk människa får ens för sig att skriva så här!!!
Citera
2022-03-09, 11:00
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Du tycker inte att vara skriva så som han gör är det värsta eller du kanske också haft fantasier om din dotter på ett skötbord?
Om detta är sant är det väl en ev räddning för dottern som antagligen nu mår fruktansvärt för det e säkert inte bara på skötbordet hon blivit antastad!!

Men förmodar du inte har barn o då inte kan sätta dig in i hur vidrigt detta är han skrev, jag har två små flickor o detta var nog det värsta jag läst!!
INGEN frisk människa får ens för sig att skriva så här!!!

Fet chans att han har barn, hörru.
Citera
2022-03-09, 11:01
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Fet chans att han har barn, hörru.

Varför inte? Han må vara ful som stryk men det finns många som är och ändå hittat någon att få barn med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in