2021-02-03, 21:09
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Det är väl helt OK med enbart vita skådespelare när det ska göras anti-rysk propaganda för att hjärntvätta främst etniska svenskar och flytta fokus från problemen vi redan har inom Sverige i dagsläget.
Anti-rysk propaganda är dock aldrig fel, oavsett vilka övriga problem landet råkar ha.
Citera
2021-04-17, 20:12
Moderator
skunkensunes avatar
Tycker den höll hela vägen fram till typ sista halvtimmen då det mest känns som den får rejäl pyspunka. Sur-Pelle (Alexander) skådespelas däremot riktigt bra tycker jag.
Citera
2022-03-08, 23:52
Medlem
Flaklypans avatar
Såg den igår men vet inte riktigt vad jag tycker om den. Kände under filmen att typ wtf men efter eftertexterna så föll bitarna på plats. Tycker den var helt ok. Inte för att Jesper Barkselius var dålig tvärtom men Kjell Bergqvist hade ju perfekt i rollen.

Originellt manus och mer aktuellt än någonsin!
Citera
2022-03-09, 07:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Anti-rysk propaganda är dock aldrig fel, oavsett vilka övriga problem landet råkar ha.

Kan du utveckla varför?

Du, som påpekar att Ryssland är ett u-land, som om Sverige inte är på väg dit. Lite ödmjukhet från din sort är kanske på sin plats.
Citera
2022-03-09, 09:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Kan du utveckla varför?

Du, som påpekar att Ryssland är ett u-land, som om Sverige inte är på väg dit. Lite ödmjukhet från din sort är kanske på sin plats.
I en tråd om en film? Nej, det kan jag inte. Eller rättare sagt så vill jag inte. Vad jag däremot kan säga så bara för att A är Ganska Dåligt, så får det inte B, som är Väldigt Dåligt bättre - utan är fortfarande Väldigt Dåligt.
Citera
2022-03-09, 10:18
Bannlyst
Anti-ukrainsk propaganda är aldrig fel.

Därför att Sverige dryper av anti-rysk propaganda, som som vanligt formar svensken.

Detta är stor tragik.
Citera
2024-03-21, 17:24
Medlem
Pinoputchins avatar
Den blomstertid nu kommer av Crazy Pictures, en av de sämsta filmer jag har sett. Osympatiska karaktärer och ologisk story. Idioten som spelar huvudrollen ska föreställa en sextonåring grabb i början av filmen men man ser ju att det är en vuxen karl för fan. Dessutom är huvudkaraktären Alex så förbannat tråkig och dålig skådis att en mulen regndag känns roligare, även pappan är osympatisk och bajstråkig. Sen en massa sprängningar och folk som kraschar med bilar som flyger, en massa effekter som kanske i sig är snygga men saknar både mening och logik.

Skitfilm som är en kalkonrulle, jag ger töntfilmen 0/10
Citera
2024-03-21, 21:36
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Vilken jävla skitfilm. Svensk action är ju inte glödhet direkt.
Håller med. Christoffer Nordenrot måste för övrigt vara den sämsta svenska skådisen, så jävla mycket noll karisma kan man nog inte få som han- i alla fall i denna film, det är nog rekordet..
Senast redigerad av Pinoputchin 2024-03-21 kl. 21:39.
Citera
2025-12-12, 21:33
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Instämmer. Dessutom MYCKET, MYCKET mer imponerande än den första trailern. Ser ut som mycket arbete lagts ner. Och jo, Christoffer Nordenrot funkar nog i denna typen av roll faktiskt.
Han funkade bra både här och som Janne Olsson i Netflix-serien Clark .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in