2022-03-08, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrx
Inkapslar även min reflektion över det hela ganska spot on

Det roligaste är när Patrik säger "Sök hjälp" till varenda jävla pervo. Man kan känner verkligen hur det bara är någon slags fras som han slänger ur sig i sitt lyckorus över att ha förstört livet för ytterligare ett peddo. Patrik har blodsmak i munnen, förmodligen blandat med minnet av Viljo Nousiainens spermasmak. Han vill förstöra en människas liv och skiter i om fanskapet söker hjälp eller inte. Det är bara något han säger.
Citera
2022-03-08, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Det roligaste är när Patrik säger "Sök hjälp" till varenda jävla pervo. Man kan känner verkligen hur det bara är någon slags fras som han slänger ur sig i sitt lyckorus över att ha förstört livet för ytterligare ett peddo. Patrik har blodsmak i munnen, förmodligen blandat med minnet av Viljo Nousiainens spermasmak. Han vill förstöra en människas liv och skiter i om fanskapet söker hjälp eller inte. Det är bara något han säger.
Ja? De vill ju absolut inte något illa!! De står inte för våld och det där med "Kill your local pedophile" det menar vi inte egentligen. Vi säljer ju inte ens tröjorna i webshoppen längre, du måste maila oss för att beställa de. Sen kan man sitta i intervju med AB och säga "men vi erbjuder ju ALLA vi konfronterar att få hjälp".
Riktigt sakliga helgon till journalister är de.
Citera
2022-03-08, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Dessa tankar slog mig också när jag läste chatloggen. Viktig poäng. Det liksom förtar njutningen man känner av peddots undergång. Helt hänsynslöst sprider de denna information utan en tanke på den eventuella dottern. Snacka om att göra livet ännu värre för henne när allt det här kommer ut. Å ena sidan finns en poäng med att visa graden av sjuklighet hos fanskapet, men å andra sidan måste de börja överväga vilka ytterligare skador det kan ge personer som nämns i loggarna. Dessa delar kan de vänta med att publicera tills uppgifterna är bekräftade som falska.

Dessutom kan man jämföra det dottern utsätts för om hon nånsin får se vad hennes pappa skriver som en typ av sexuellt övergrepp i sig. Ett övergrepp som dumpen får ta på sig eftersom pappan aldrig skrev det i syfte att dottern skulle se det.
Citera
2022-03-08, 22:33
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Fy vilken äcklig incestpeddo den där Tommy. Kaxig också hade jag var med hade jag skurit ut ögonen ur hans feta grisansikte och matat honom med dem. Hoppas att han tar livet av sig.
Citera
2022-03-08, 22:37
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Citat:

Skönt att deras liv blir förstörda. Jag hoppas att fler av dem börjar ta sitt liv.
Citera
2022-03-08, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Skönt att deras liv blir förstörda. Jag hoppas att fler av dem börjar ta sitt liv.

Jag har ingen sympati för Baskermongot. Men jag hoppas verkligen att det han skrev i chatten var påhittat. Om det han skrev var sant så har hans helt oskyldiga barn hängts ut på ett ganska brutalt sätt. Om några år så kommer vem som helst, genom en snabb googling, få veta exakt vad han utsatt sina offer för. Vid det laget kommer alla kunna ta reda på vem Baskermongots offer är.
Citera
2022-03-08, 23:09
Medlem
Citat:
Jag har ingen sympati för Baskermongot. Men jag hoppas verkligen att det han skrev i chatten var påhittat. Om det han skrev var sant så har hans helt oskyldiga barn hängts ut på ett ganska brutalt sätt. Om några år så kommer vem som helst, genom en snabb googling, få veta exakt vad han utsatt sina offer för. Vid det laget kommer alla kunna ta reda på vem Baskermongots offer är.

Det spelar ingen roll om det är sant eller påhittat i fråga om uthängningen. Den är ett faktum. Stackars barn!
Citera
2022-03-08, 23:13
Avslutad
Citat:

Ja det är bättre att han får fortsätta i smyg då så dotter slipper få sin pappa baktalad. Usch hur ska hon komma tillbaka efter den chocken är för mej med begripligt. Att folk på Flashback dessutom kallar han för baskermongot och grisansikte är värre än att bli våldtagen ju. Hoppas verkligen Patrik och Sara tar sej en rejäl titt i spegeln innan dom fortsätter sitt korståg mot pedofiler. Eller hur tänkte du?
Citera
2022-03-08, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Ja det är bättre att han får fortsätta i smyg då så dotter slipper få sin pappa baktalad. Usch hur ska hon komma tillbaka efter den chocken är för mej med begripligt. Att folk på Flashback dessutom kallar han för baskermongot och grisansikte är värre än att bli våldtagen ju. Hoppas verkligen Patrik och Sara tar sej en rejäl titt i spegeln innan dom fortsätter sitt korståg mot pedofiler. Eller hur tänkte du?

Jag tänker att man kunde konfronterat honom och gjort uthängningen utan att ta med den delen av chattloggen. Nu kommer alla hennes framtida klasskamrater och grannar veta vad som hänt. Man kan hänga ut pervon, men ändå ta hänsyn till oskyldiga offer som eventuellt kan identifieras med hjälp av det material som publiceras.
Citera
2022-03-08, 23:39
Avslutad
Citat:
Jag tänker att man kunde konfronterat honom och gjort uthängningen utan att ta med den delen av chattloggen. Nu kommer alla hennes framtida klasskamrater och grannar veta vad som hänt. Man kan hänga ut pervon, men ändå ta hänsyn till oskyldiga offer som eventuellt kan identifieras med hjälp av det material som publiceras.

Jao ok det kan du ha rätt. Dock tror jag inte han har någon dotter. Ser man ut som ett grismongo i ansiktet med en ful jävla basker på pallet får man nog inte knulla nåt än hundar skulle jag tro😂.
Citera
2022-03-08, 23:42
Avslutad
Citat:
Människan vill hata, avsky och frysa ut. Svensken, allas mentalitet, är att om du går du emot vinden så vill normen dra dig i örat.
Sitter du med fötterna på bordet på Nobelfesten så blir du utfryst. Släpper du dig på en buss så kommer folk att förakta dig även om det inte är olagligt, skriver du att du vill fingerpulla en tvååring så kommer folk läsa det som för sanning eller omoral snarare än att ställa relevanta frågor. Enklast så då det inte finns ork, engagemang eller bry till något mer.

Problemet är att samhället är tänkt och menat att till stora delar fungera genom social kontroll. Om du alltid ska bryta mot denna så har du ett livlångt oavlönat heltidsarbete framför dig. Det som är sagt får vara sagt, det som är skrivit får stå. Gjort är gjort. Koppla bort saker mentalt du inte vill ha in på dig. Ytterst få som bryr sig på ett djupare plan. Alla är absorberade av sig själva.
Citera
2022-03-08, 23:59
Medlem
Citat:
Jao ok det kan du ha rätt. Dock tror jag inte han har någon dotter. Ser man ut som ett grismongo i ansiktet med en ful jävla basker på pallet får man nog inte knulla nåt än hundar skulle jag tro😂.

Min tanke också. Jag hoppas verkligen att det han skrev i chattloggen bara var hans perversa fantasier. Men fram tills dess att vi vet om så faktiskt är fallet, så anser jag att det är oansvarigt av dumpen att låta loggarna ligga kvar online.

Hade chattloggen handlat om hundar så hade jag tyckt att det var okej. Det är jättesvårt för hundar att surfa på internet. Deras tassar lämpar sig inte väl för vare sig datormöss eller touch screens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in