2022-03-08, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enoent
Det spekulerades lite ifall han faktiskt är sjuk, då ansiktet ser mer svullet ut än innan. Ingen vet nog vad det beror på dock.
Tänkte eftersom farmor blev dement och gick tillbaka till 20 talet.... eller har potin bara glömt ta lite mediciner?
Citera
2022-03-08, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enoent
Det spekulerades lite ifall han faktiskt är sjuk, då ansiktet ser mer svullet ut än innan. Ingen vet nog vad det beror på dock.
Helt övertygad om cancer eller annan allvarlig sjukdom som kräver kortison. Han har fått en sjukdom han inte kan vinna över, då kör han all in i sista sekund.
Citera
Medlem
woefulnissans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men USA kan bara öka den inhemska andelen. Man har ju enorma reserver att ta av.

Och spä på deras redan höga inflation, låter ju troligt.
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Macron efter ett samtal med Putin idag:

https://twitter.com/visegrad24/status/1501203496716152841

Putin är kanske den enda världsledaren under vår era som garanterat kommer att omskrivas i historieböcker om några hundra år.
Senast redigerad av baggebo1 2022-03-08 kl. 16:45.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corv1
Och?? Är du så fattig? Har inga problem att leva idag och kan betala mycket för att få bort en tyrann.
Nej fy för tusan. allt går upp och börsen ner. Fast bostadspriserna får gärna gå ner..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Det var under kommunismen (skapat av judar i väst) och under postkommunismen under CIA-agenten Jeltsin och hans judiska oligarker.

Det Ryssland som växer fram under Putin är något helt annat.

Men håll du dig till dina friheter som feminism, HBTQ, massinvandring, låtsasjobb, fejkvalutor, klimathysteri och covid-sprutor. Ta en titt på väst idag. Inget någon är imponerad av. Totalt förfall och desperation råder.
Men vet du..jag har råd att hålla allt sånt under mina armar..du har inte ens snart råd med mat..
Citera
2022-03-08, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Macron efter ett samtal med Putin idag:

https://twitter.com/visegrad24/status/1501203496716152841
ASG!!!! En till som är på väg ut!
Citera
2022-03-08, 16:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Man flörtar med Venezuela bla..

Man hittar nog lösningar. Följer egentligen bara vad man pratat om i USA en lång tid. Klippa banden beroendemässigt till både arabisk som rysk olja.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geir44
Hur många användare på Flashback använder begreppet "rysstroll"? 30%

Kan det faktiskt vara så att det egentligen rör sig om "NATO-troll"?
Jag som tycker Ukraina har all rätt i världen att försvara sin suveränitet, och att Kremls uttalade skäl till kriget är diverse påhitt menat att dölja KGB-Putins dröm om att återuppliva kommunistiska Sovjet, har aldrig använt mig av det uttrycket. För sådant drar ner nivån, och man gör bara de pro-ryska postarna som bestämt sig för att 44 miljoner är nazistiska judekramare en tjänst egentligen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akeJJ
Bilderna talar för sig själva tycker jag. Hur skulle det vara arrangerat? Det var förövrigt ett äldre par i bilen om du missade det.
Jag såg bara snabbt en äldre man för jag detaljstuderade inte de redan döda av respekt. Det som är intressant är vad som händer innan och den troligaste orsaken till att stridsvagnen skjuter. Det är ju knappas så att gamlingarna i bilen var ett hot eller mål för det är många civila bilar som åkt förbi ryska kolomner med stridsvagnar. Så här är det hela tiden att Ukrainsk militär provocerar in ryssarna till oskyldiga civila för att få dessa bilder att kabla ut. En del av deras krigföring nu då dom inte har möjlighet till riktiga slag.
Citera
2022-03-08, 16:47
Medlem
Dominga87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Ukrainare anfaller sina egna?

Ähh, jag skrev ju så för fler ska luras in på länken. Tror fler behöver se sånt. Tror de flesta vill se blod och massaker. Ur ett psykologiskt perspektiv dras många till just makabra videoklipp. Men det är just sånt här man vill att det sprids istället. Kan lova att fler FBare klickat in sig där nu, än om jag hade skrivit "så himla gulligt <3"
Citera
2022-03-08, 16:47
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Ett ras på 98 % väntas när Moskva-börsen ska öppna.

https://www.di.se/nyheter/prognosen-ras-pa-98-procent-vantar-rakna-med-att-fa-tillbaka-noll/
Fy f-n. Tur man inte har några pengar där längre. Har bränt mig ett par gånger på ryska marknaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in