2022-03-08, 13:04
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
tramsgubben Skarsgård.

Vem är det?

Citat:
Ursprungligen postat av P0872
Glöm aldrig vem som avslöja Rogic..

Det var Expressen. Käft nu.
Senast redigerad av MrSkargard 2022-03-08 kl. 13:08.
2022-03-08, 14:28
Medlem
Eldarn.s avatar
Axel Björnström klar för AIK enligt Anel Avdic (Sportexpressen) och Daniel Kristoffersson (Sportbladet).
2022-03-08, 15:44
Medlem
Så gissar svenskarna i Ryssland är het på marknaden för svenska klubbar..

Har Helsingborg försökt få hem Larsson junior🤣🤣😆.
Nej men seriöst,vilka ser ut komma hem?
2022-03-08, 16:27
Medlem
UppsalaJannes avatar
Tragiskt att Björnström väljer ett lag från Solna. Att han inte kommer hem till Sirius förstår jag, det hade blivit mest bänknötande för han här. Det finns flera vackra städer med hyfsade lag i AS, och så väljer han den fulaste staden att spela i, jag förstår han inte. Kanske Degerfors är lika fult som Solna förresten.
2022-03-08, 16:35
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaJanne
Tragiskt att Björnström väljer ett lag från Solna. Att han inte kommer hem till Sirius förstår jag, det hade blivit mest bänknötande för han här. Det finns flera vackra städer med hyfsade lag i AS, och så väljer han den fulaste staden att spela i, jag förstår han inte. Kanske Degerfors är lika fult som Solna förresten.
Varför skulle han inte vilja spela för en betydligt större klubb än i en där lokalbefolkningen knappt bryr sig och dessutom ett lag han hållit på sen barnsben?
2022-03-08, 16:43
Medlem
UppsalaJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Varför skulle han inte vilja spela för en betydligt större klubb än i en där lokalbefolkningen knappt bryr sig och dessutom ett lag han hållit på sen barnsben?

Livet är inte bara Fotboll, Solna hade en fin sak och det var Råsunda Fotbollsstadion, men den revs tyvärr. Nä fy för att bo och spela fotboll i Solna.
2022-03-08, 16:48
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Där har du nog anledningen!

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/eK82jg/jag-kan-inte-ga-med-dig-mer-farsan
2022-03-08, 17:08
Medlem
a.e.gs avatar
Enligt mina källor pågår förhandlingar mellan Haksabanovic och AIK.

Vore en riktig drömvärvning.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2022-03-08, 17:08
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Livet är inte bara Fotboll, Solna hade en fin sak och det var Råsunda Fotbollsstadion, men den revs tyvärr. Nä fy för att bo och spela fotboll i Solna.
Seb Larsson bor i Eskilstuna å spelar i AIK vilket verkar funka galant. Lustig bor i Västerås nånstans har jag för mig så du kommer dragandes med nåt icke problem och dina personliga åsikter om Solna är ointressant.

Är det bättre att spela på plast i en pyttearena som ni inte ens fyller ut med obefintlig läktarkultur tycker du?
2022-03-08, 17:31
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Axel Björnström klar för AIK enligt Anel Avdic (Sportexpressen) och Daniel Kristoffersson (Sportbladet).
Har han asiatiska gener?
Inget illa menat, men han ser lite... "speciell" ut!
2022-03-08, 18:46
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Kom hem Dennis! Fly från Putins regim och kom hem till Mesta Mästarna!

Det känns väldigt upplagt för den värvningen nu, med tanke på att den varit på gång ett tag.
2022-03-08, 19:07
Medlem
pooway1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Enligt mina källor pågår förhandlingar mellan Haksabanovic och AIK.

Vore en riktig drömvärvning.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Broooor! Kung du är! Kommer blir kaos!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in