2022-03-08, 13:19
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillBurtan
Vadå många som blir sjuka… snarare ett fåtal blir kronisk sjuka av covid… att viruset skulle ligga latent i kroppen som ett herpesvirus är skitsnack! Sluta sprid skit! Du måste läsa på fakta och inte skrämselpropaganda!

Hört talas om långtidscovid? Viruset har skadat kroppen permanent vad det verkar som.
Citera
2022-03-08, 13:20
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillBurtan
En seriös fråga… du är inte rädd att vaccinet ligger latent i kroppen och gör skada?

Nej, du vaccinet är avsett för att skydda. Inte skada på det sätt som viruset gör.
Citera
2022-03-08, 14:46
Medlem
Jag har fortfarande inte gett upp hoppet om att fängsla och åtala alla vaccinfascister i framtiden. Leta upp dom som de små råttor de är. Även alla politiska ledare som Trudeau, Macron osv som använt diktatorisk retorik och metoder mot sitt folk. Dessa borde egentligen dömas till dödsstraff. Sen läkemedelsbolagen och big tech borde ställas till svars för mörkläggning och censurering. Äckliga svin allihopa. Glömmer aldrig.
Citera
2022-03-08, 15:31
Medlem
[quote=IMBILDEN|79421941]Nej, du vaccinet är avsett för att skydda. Inte skada på det sätt som viruset

Han fråga om inte vaccinet ligger kvar latent i kroppen efter injektion. Och eftersom du inte verkar veta det så kan jag svara och ja det blir kvar i kroppen för alltid.

Här har ni en svensk studie som visar att mRNA vätskan omvandlas eller blir till okänt DNA i levercellerna. Det kommer så mycket forskning och studier nu om detta bluffvaccin som ingen har haft en aning om skulle kunna hända i kroppen när dom gladeligen satte sig och sprutade in ett okänt preparat ett flertal gånger i sig själva, för att sedan malligt ta kort på ett plåster på sin axel och lägga ut på Instagram eller Facebook och minsann visa hur duktiga dom har varit. Sorgliga människor som skulle visa sig humana mot våra gamlingar på hemmen när dom i själva verket blev grundlurade av big pharma o massa andra som är med på bluffen.

Här är den svenska studien

https://youtu.be/MjxlvduyJyc
Citera
2022-03-08, 15:36
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phony
Du har nog oavsett större skador i hjärnan än vad vare sig vaccin eller covid kan orsaka. Du borde på riktigt söka hjälp, men men. Skiter i vilket. Är också nöjd med att du sitter där och lever ditt liv begränsad av din rädsla. Det är ditt största straff och det glädjer mig

Förstår mig inte på dig. Varför ska jag "straffas" för att jag värnar befolkningens liv och hälsa? Är det någon som borde bestraffas är det väl du som skiter i dina medmänniskors liv och hälsa. Förstår mig inte på er som är så oansvariga och likgiltiga införa andra människors liv.

Jag känner mig för övrigt inte särskilt begränsad i mitt liv, bara för att jag vidtar smittskyddsåtgärder. Två år in i pandemin har jag lärt mig hur man bäst skyddar sig. Man har bara ett liv och det får man förvalta på bästa sätt.
Citera
2022-03-08, 15:39
Medlem
IMBILDENs avatar
[quote=Newstyle|79423344]
Citat:
Ursprungligen postat av Newstyle
Nej, du vaccinet är avsett för att skydda. Inte skada på det sätt som viruset

Han fråga om inte vaccinet ligger kvar latent i kroppen efter injektion. Och eftersom du inte verkar veta det så kan jag svara och ja det blir kvar i kroppen för alltid.

Här har ni en svensk studie som visar att mRNA vätskan omvandlas eller blir till okänt DNA i levercellerna. Det kommer så mycket forskning och studier nu om detta bluffvaccin som ingen har haft en aning om skulle kunna hända i kroppen när dom gladeligen satte sig och sprutade in ett okänt preparat ett flertal gånger i sig själva, för att sedan malligt ta kort på ett plåster på sin axel och lägga ut på Instagram eller Facebook och minsann visa hur duktiga dom har varit. Sorgliga människor som skulle visa sig humana mot våra gamlingar på hemmen när dom i själva verket blev grundlurade av big pharma o massa andra som är med på bluffen.

Snacka om foliehatt du är. Bara för sorgligt att se!
Det är bevisat 1000 gånger om att det bästa skyddet som finns mot covid19 är vaccination.
Citera
2022-03-08, 16:17
Medlem
Hobbybondes avatar
Ett par inlägg raderade. Håll er till ämnet och kasta inte bara skit på varandra så slipper vi dela ut varningar.
//Mod.
Citera
2022-03-08, 16:24
Medlem
[quote=IMBILDEN|79423435]
Citat:
Ursprungligen postat av Newstyle

Snacka om foliehatt du är. Bara för sorgligt att se!
Det är bevisat 1000 gånger om att det bästa skyddet som finns mot covid19 är vaccination.

Vet du inte ens nu efter flera år att det bästa skyddet mot covid är genomgången infektion och naturlig immunitet? Skämtar du eller tror du det du skrev på riktigt?

Snacka om får du är som heller inte har fattat att det är mRNA genteknik i sprutorna och inget vaccin i traditionell mening, har ingenting med klassiska vaccin att göra. Ni som tagit gensprutorna är just nu försökskaniner i ett experiment då det aldrig har sprutats in i större mängder på människor någonsin tidigare i historien.

Du har mycket att lära du
Citera
2022-03-08, 16:27
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Förstår mig inte på dig. Varför ska jag "straffas" för att jag värnar befolkningens liv och hälsa? Är det någon som borde bestraffas är det väl du som skiter i dina medmänniskors liv och hälsa. Förstår mig inte på er som är så oansvariga och likgiltiga införa andra människors liv.

Därför att du vill begränsa andra människors frihet, är det verkligen så svårt för din efterblivna hjärncell att förstå?

Ni äckliga, auktoritärt lagda kommunister som kommit ut i ljuset under den här "pandemin" ska aldrig förlåtas, precis som Phony säger. Din likgiltighet inför andra människors frihet är fullständigt avskyvärd.

Vill man inte riskera att smittas av ett "virus" kan man stanna hemma, svårare än så är det inte. Seriöst, vad gnäller du för? Har någon tvingat dig att gå ut bland folk eller vad?

Du fick nästan två år, men nu är det över så nu kan du sitta därhemma och grina över att andra människor är fria att leva sina liv, din vidriga gubbjävel. Tur att du är så gammal så vi snart slipper dig
Citera
2022-03-08, 16:28
Bannlyst
[quote=Newstyle|79423344]
Citat:
Nej, du vaccinet är avsett för att skydda. Inte skada på det sätt som viruset

Ja men det sista jag har hört om den här pandemin är att Sveriges kommuner och regioner, SKR pratar med arbetsgivare om att de KAN införa vaccinationstvång. Fackförbunden får just nu information om hur de ska förhandla om detta. Det är helt bedrövligt. Regeringens långa arm utövar indirekt tvång genom att medborgare inte får jobb om de inte är vaccinerade, men regeringen kan inte själv ställas till svars eftersom allt är frivilligt. Stackars alla ungdomar som inte behöver vaccinen, men som kommer att ställas utanför samhället om de inte tar sprutorna. Fin plan de har utformat från vaccinsamordnarens sida.
Citera
2022-03-08, 16:37
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Man har bara ett liv och det får man förvalta på bästa sätt.

Japp, och bästa sättet att förvalta sitt enda liv är att sitta hemma och vara livrädd för ett virus och spendera hela sin vakna tid i en Flashback-tråd. Finns inte mycket att ångra på dödsbädden sen om man valt den vägen

Haha, jag orkar inte. Vilket jävla stolpskott du är människa
Citera
2022-03-08, 16:38
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
Covid har under lång tid haft stor påverkan på samhället och dess invånare. Därför tycker jag att det är intressant att följa virusets tillbakagång.

Det är inte längre meningsfullt att titta på antalet konstaterade smittfall, eftersom testningen har dragits ner kraftig. Därför får man titta på andra indikatorer, såsom sjukhusinläggningar och dödsfall.

Jag trodde att Folkhälsomyndighetens siffror baserade på regionernas rapportering, varpå siffrorna sedan förs vidare till olika internetsidor med Covid-statistik.
Citat:
Japp, det är intressant att följa utvecklingen. Inte minst om vi får en ytterligare smittvåg.

Ännu mer intressant blir det ifall det inte kommer ytterligare en våg. Jag tänker på alla som har varit bekymrade, och fått sina liv begränsade. För dessa, så bör det vara intressant att se att viruset retirerar. Det blir en bekräftelse att livet kan återgå till det normala.

Än så länge har antalet patienter på sjukhus minskat, men dödsfallen har inte vänt neråt ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in