Citat:
Ursprungligen postat av
Norrlandssommar
I och med att hela vänsterliberala etablissemanget världen över - dvs politiker och media - satt in allt de har och skapat en ny "SÅ-HÄR-SKA-DU-TYCKA" annars är du "CANCELLED", så förstår jag att det är en kennel begraven, och en agenda vi ännu inte kan lista ut är på gång.
Covid kom, gjorde sitt: det vill säga, fick folk rädda och medgörliga - och försvann - för att samma dag ersättas av ett "krig". Så lämpligt.
Hade kunnat köpa kuppen om det var ok och lagligt att ifrågasätta det hela, men i och med att vänsterliberalerna/globalisterna försöker täppa till truten på samtliga som gör minsta försök till analys, gör att jag är helt säker i min tolkning av det hela.
Det är en ny Plandemi, men denna gång är det ett så kallat "Krig" som ska få oss extra fogliga, lydiga och framför allt RÄDDA. Same shit again.
Jepp alla varningsflaggor är uppe även denna gång, många stackars hundar som fått sätta livet till
Kris på kris på kris på kris måste framkallas genom regeringars och medias hetskampanjer, inte så noga vad det handlar om för tillfället (eller vad ursprunget är) bara det kan utnyttjas för att;
1. Rasera ekonomin så mycket som möjligt för vanligt folk
2. Hålla oss rädda och upptagna med senaste skräckpropagandan
3. Polarisera och få människor att bråka sinsemellan så att ingen tittar åt rätt håll
4. Vänja oss vid att lyda allt mer bisarra order och utstå ökade svårigheter utan att ifrågasätta för mycket
Allt för att "mjuka upp" de envisa människorna i väst som dumt nog vant sig vid relativt hög frihet och livsstandard, få dem att luras att bli mer positivt inställda till kommande "reformer" som bara kommer visa sig leda till ett teknokratiskt globalt feodalstyre.