2022-03-07, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Med Lustigs utvisning får vi hoppas att Milosevic är tillbaka illa kvickt..

Skulle vi mot alla odds ta oss till final med dessa förutsättningar (både MFF & förmodligen Dif på bortaplan) så är det i högsta grad välförtjänt.. Känns väldigt surt att vi tappa seedningen.
Fördelen med Malmöborta är att få spela på gräs och inte plast.
Citera
2022-03-08, 10:43
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Fördelen med Malmöborta är att få spela på gräs och inte plast.

Malmö spelar på plast.

Svårt att klaga på lottningen även om det varit kul med derby, viktigaste är att ev. semifinal blev hemma.
Citera
2022-03-08, 11:13
Medlem
Pancevs avatar
blev fan lite puls över cupen nu... spännande omgångar.
Citera
2022-03-08, 11:23
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Malmö mot AIK slutar bara på ett sätt hemma råttkross! DIF borta på Tele2 i semin där vi ej segrat sen 2017.

Men kom ihåg senaste gången vi hade vår mardrömssvit mot häcken kom senaste vinsten då 2011, innan vi slog dem hemma 2016 efter att ha torskat cupen mot på straffar mot dem. Det var 5 år sedan vi vann på Tele2 det måste betyda att i år blir det vinst på den hyrda skitarenan.
Citera
2022-03-08, 12:43
Medlem
Spelar Malmö lördag el söndag?
Citera
2022-03-08, 12:45
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Spelar Malmö lördag el söndag?

Alla kvartsfinaler spelas på lördag kl 16:00.
Citera
2022-03-08, 12:50
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vilken dag lirar vi mot Peking? Sambon fyller ju för fan år på lördag

Spelas lördag 16:00.
Klassiskt Hasse Hansson-dilemma från Café Bärs. Skriv och fråga Hasse hur du löser detta. Mitt argument skulle vara: "Stumpan! Bajen lirar mot Peking i kvartsfinal i cupen just denna dag då du fyller år. Sannolikheten att det ska ske igen är minimal, så det är inte mer än rätt att du släpper mig!"
Citera
2022-03-08, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Tackar
Citera
2022-03-08, 12:57
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Ok, kan du be Hammarby gå ut med då istället för detta som kom för 5 minuter sedan:

Citat:
Under måndagskvällen stod det klart att Hammarby tar emot IFK Norrköping i kvartsfinalen av Svenska Cupen. Inför lottningen sattes även den preliminära målsättningen att dra igång förköpet av biljetter för säsongare och medlemmar strax efter lunch under tisdagen. Då speldag samt avsparkstid till helgen ännu inte spikats ber vi om att få återkomma med nya biljettsläppsdatum så snart vi vet mer i frågan.

Citera
2022-03-08, 13:19
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Källa?
Citera
2022-03-08, 14:48
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Spelas lördag 16:00.
Klassiskt Hasse Hansson-dilemma från Café Bärs. Skriv och fråga Hasse hur du löser detta. Mitt argument skulle vara: "Stumpan! Bajen lirar mot Peking i kvartsfinal i cupen just denna dag då du fyller år. Sannolikheten att det ska ske igen är minimal, så det är inte mer än rätt att du släpper mig!"
Jag har aldrig sett på café Bärs så jag vet inte om du har rätt eller fel men att leva i en relation kräver ju ibland uppoffringar vilket du kanske inte vet något om.
Citera
2022-03-08, 14:53
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Källa?

Jag tittade på https://www.flashscore.se/

Edit: Kanske är det inte klart, men konstigt att de lägger ut det då. De brukar ha koll.
Senast redigerad av HVIT. 2022-03-08 kl. 14:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in