2022-02-21, 19:59
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
När är tanken att Brommapojkarna-Halmstad skall spelas?
Imorgon tyckte jag mig att kommentatorn sa.
Citera
2022-02-21, 20:06
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Imorgon tyckte jag mig att kommentatorn sa.

https://www.hbk.se/nyheter/2022/februari/cupmatchen-installd-spelas-i-morgon

Japp det stämde.
Citera
2022-02-22, 06:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Knappast...

https://imgur.com/a/byjnTDu

Haha, skit händer vad ska man göra.

Ska jag vara ärlig så är det fortfarande förlusten mot er som gör mest ont. De övriga finalerna skakade man ändå av sig ganska fort. Men den jävla förlusten mot er hemsöker mig fortfarande.
Citera
2022-02-22, 08:43
Medlem
cokehyenas avatar
Vad fan vi var ju sämre än självaste Bajen igår.

Hur är det möjligt!?
Citera
2022-02-22, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Haha, skit händer vad ska man göra.

Ska jag vara ärlig så är det fortfarande förlusten mot er som gör mest ont. De övriga finalerna skakade man ändå av sig ganska fort. Men den jävla förlusten mot er hemsöker mig fortfarande.

hehehe

Personligen är det en av mina favoritmatcher någonsin, zappar igenom den några gånger om året men jag blir alltid lika förvånad över hur Rakip sket ned sig i ett absolut drömläge att avgöra utan någon press alls. Att hamna i den positionen där man fortfarande har övertaget även om man missar är ju som sagt en ren dröm.

Skall ta och kolla igenom den igen nu, var ett par månader sedan..
Senast redigerad av trazke 2022-02-22 kl. 15:57.
Citera
2022-02-22, 17:26
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Nej han hade aldrig passat in vår testosteronfyllda klack.
Haha. Är du säker? Ni hade nån stjärna som stod och drog fingret-över-halsen-gesten mot oss i typ en kvart. Bakom två vakter. Otroligt kul. Vilket behövdes eftersom det var ungefär då vi släppte in hattricken...

Och efter att ha kollat på videon så tänker jag nog återigen vidhålla till att det var Malmö som kasta både första, andra och tredje, utan att ens nå vår sida.

Till matchen; inte mycket att orda om, MFF sanslöst effektiva när vår centrala backlinje gör sig värdiga titeln söderettan-spelare. Jag kan ha förståelse att Grozdanic vill spela elitfotboll, men då kanske man inte ska göra bort sig på de sätt han gör. Ljusglimten är ändå att det är skoj att vi försöker spela vår fotboll, även mot så kvalificerat motstånd. Både Youla och Lundgren ser riktigt fina ut och hade fan behövts redan förra säsongen, det är gött att dom vågar ta för sig direkt på det viset dom gör.

Kul att supportersäsongen är igång igen med. Om så bara för cupen. Man får väl se vad Torns IF har att bjuda på i serien sen....
Citera
2022-02-22, 18:28
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Haha. Är du säker? Ni hade nån stjärna som stod och drog fingret-över-halsen-gesten mot oss i typ en kvart. Bakom två vakter. Otroligt kul. Vilket behövdes eftersom det var ungefär då vi släppte in hattricken...

Och efter att ha kollat på videon så tänker jag nog återigen vidhålla till att det var Malmö som kasta både första, andra och tredje, utan att ens nå vår sida.

Till matchen; inte mycket att orda om, MFF sanslöst effektiva när vår centrala backlinje gör sig värdiga titeln söderettan-spelare. Jag kan ha förståelse att Grozdanic vill spela elitfotboll, men då kanske man inte ska göra bort sig på de sätt han gör. Ljusglimten är ändå att det är skoj att vi försöker spela vår fotboll, även mot så kvalificerat motstånd. Både Youla och Lundgren ser riktigt fina ut och hade fan behövts redan förra säsongen, det är gött att dom vågar ta för sig direkt på det viset dom gör.

Kul att supportersäsongen är igång igen med. Om så bara för cupen. Man får väl se vad Torns IF har att bjuda på i serien sen....

Torns IF spelar väl sina hemmamatcher på en åker om jag inte missminner mig.
Citera
2022-02-22, 18:33
Medlem
snurresprettiss avatar
Efter första spelade omgången så ligger slutspelslagen till såhär:

Häcken 3p +13
Degerfors 3p +5
Malmö FF 3p +4
Sirius 3p +3

AIK 3p +2
Göteborg 3p +2
Djurgården 3 p +1
Varberg 3p +1

Känns som man måste gå rent för att få hemmamatch i kvartsfinalen.
Citera
2022-02-22, 19:08
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Perfekt. Lite som GU på våren då.
Citera
2022-02-22, 20:19
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet

Det jag såg var när GAIS-klacken närmade sig Malmös klack så triggade några av oss igång er med att skrika horungar och dylikt. Men angående bengalkriget var det ni som kasta först, jag såg det med egna ögon.
Citera
2022-02-22, 22:59
Medlem
Keldons avatar
Citat:
De spelar väl på en plastmatta? Visserligen omgiven av åkermark men ändå.
Citera
2022-02-23, 20:34
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
De spelar väl på en plastmatta? Visserligen omgiven av åkermark men ändå.

Det var väl lite så jag menade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in